Gjest O.G. Skrevet 19. juli 2017 #81 Del Skrevet 19. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stolt av meg og. Dette hadde jeg ALDRI turt å gjøre for noen år siden. Glad jeg ikke er konfliktsky lengere Gud som jeg har savna kjolen min Anonymkode: f883a...bb4 Pinadø, du må aldri låne den bort mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 19. juli 2017 #82 Del Skrevet 19. juli 2017 Kjempe bra hun ikke slapp unna med dette og du fikk den tilbake. Hun har da ingen grunn til å bli sur! Hun skulle ha gitt deg kjolen tilbake for lengst. Synd man må kjempe med nebb og klør for å få noe tilbake. Dessverre er det nok mange som ikke får tingene sine tilbake og hadde ikke hatt guts til å gjøre det du gjorde. Respekt! 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 19. juli 2017 #83 Del Skrevet 19. juli 2017 Lurer på hvordan kjolen ser ut jeg. Får vi se den, ts? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. juli 2017 #84 Del Skrevet 19. juli 2017 Gratulerer med å ha fått tilbake kjolen din, TS. Jeg vil også gjerne se den hvis vi kan få lov? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå