Gå til innhold

Får ikke kjolen min tilbake! Nå er jeg drittlei!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Rundt juletider, så lånte jeg en venninne en kjole og pumps som hun skulle ha på seg på julebord. Jeg har spurt mange ganger om å få det tilbake, men hun har alltid en unnskyldning og når vi har møtes, så har hun liksom "glemt" de. Angrer på at jeg ikke bare dro hjem til henne og prøvde litt hardere. Før sommeren flyttet hun plutselig til Bergen som er 10 timer unna :dry::dry:

Men forrige uke sto det på FB at hun var her og jeg sendte henne en melding "Jeg vil ha skoene og kjolen tilbake. Når kan vi møtes?" Ikke noe svar. Bumpet inn i henne på byen på lørdag og da gikk hun med mine sko! Møtte på henne på vei til taxi. Makan til frekkhet :raven:Jeg sa hun kunne ta av seg skoene og gi til meg nå. Hun nektet først,  men fikk de til slutt. Sa hun kunne gi meg kjolen i morgen. Hun bare jaja.

Men har ikke fått tak i henne og hun svarer ikke. Ikke vet jeg når hun drar eller om hun enda er her. Faen altså! At det skal være så vanskelig. Noen tips?.

Anonymkode: f883a...bb4

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Send henne regning via vipps, og skriv "pengene eller kjolen!"

Anonymkode: 5aaae...7b4

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun bor 10 timer unna men du møtte henne i taxikø? 

Anonymkode: d2383...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde faen meg dratt på 10-timers tur bar på pur. Faen, jeg blir irritert av å høre om slikt.

Ene venninna mi gjorde det samme mot meg. Jeg ble så jævla irritert ar jeg ringte mora(!). Da var klærne tilbake etter to timer.

Anonymkode: 7c3e4...0af

Ja ikke sant? Jeg har vurdert å dra til Bergen, aner ikke adressen. Hun har skjult be og vi har ikke felles venner. Jeg savner den kjolen. Skulle ALDRI lånt henne det! 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun bor 10 timer unna men du møtte henne i taxikø? 

Anonymkode: d2383...2ba

Ja. Hun var her i helga. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette høres helt absurd ut. Skikkelig fjortisoppførsel. Har dere noen felles venner, og gjerne i Bergen? 

Anonymkode: 12bfd...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff kjipt. Hun er sikkert en sånn som låner ting og aldri gir tilbake.... Veldig drøyt at hun later som hun har glemt å levere det også bruker hun det på byen. 

Likevel, tok du skoene dine sånn at hun måtte dra hjem i sokkelesten? Skjønner at du ble frustrert, men jeg hadde aldri sendt noen hjem barføtt fra fest. Mulig at hun derfor ikke svarer deg heller. 

Synest det var gode forslag om å kreve å få penger tilbake eller få levert tilbake tinga. Da blir det nok fart tpå ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, den er kjip. Skeptisk til å låne venninner klær. Bare noen få jeg låner til, men da VET jeg at jeg får de tilbake. 

Jeg ville kontakte mira og bedt om adressa. Sagt jeg ville overaske henne eller noe 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lillsunshine skrev:

Uff kjipt. Hun er sikkert en sånn som låner ting og aldri gir tilbake.... Veldig drøyt at hun later som hun har glemt å levere det også bruker hun det på byen. 

Likevel, tok du skoene dine sånn at hun måtte dra hjem i sokkelesten? Skjønner at du ble frustrert, men jeg hadde aldri sendt noen hjem barføtt fra fest. Mulig at hun derfor ikke svarer deg heller. 

Synest det var gode forslag om å kreve å få penger tilbake eller få levert tilbake tinga. Da blir det nok fart tpå ting.

Hun stod jo i taxikø, så hun trengte ikke barbeint hjem ;) 

Endret av Anoia
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde faen meg dratt på 10-timers tur bar på pur. Faen, jeg blir irritert av å høre om slikt.

Ene venninna mi gjorde det samme mot meg. Jeg ble så jævla irritert ar jeg ringte mora(!). Da var klærne tilbake etter to timer.

Anonymkode: 7c3e4...0af

Ja, for faen. Man kan bli jævla irritert. Klæra sine skal man for faen ha tilbake, helvete ass!!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, chisandra skrev:

Ja, for faen. Man kan bli jævla irritert. Klæra sine skal man for faen ha tilbake, helvete ass!!!!! :P

:hoho:

Anonymkode: 32a1a...1a5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, lillsunshine skrev:

Hadde ts sagt "Kan du levere skoene i morgen?" Tror du hun hadde gjort det da? Nei. Eneste måten å få skoene tilbake. Jeg får ikke vondt av henne. Ts har spurt flere ganger og sånn går det. Hadde gjort akkurat det samme uten dårlig samvittighet. Kanskje ikke på vinteren da.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, lillsunshine skrev:

Ut ifra historikken synes jeg ikke dette var dumt av TS. Heller smart. Det er sommer og det er ikke krise å gå uten sko, selv på kveldstid. Dersom det hadde vært på vinteren og det var snø og frost hadde jeg forstått tankegangen din, men man overlever fint på denne årstiden. 

Anonymkode: 12bfd...6a7

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv og post ry skikkelig tdmykende innlegg hvor du etterlyser kjolen på FB veggen hennes,  og tag henne så alle kan se. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Trist å ødelegge vennskap på grunn av et klesplagg og et par sko.

Anonymkode: bf00f...5ac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Perle skrev:

Skriv og post ry skikkelig tdmykende innlegg hvor du etterlyser kjolen på FB veggen hennes,  og tag henne så alle kan se. 

Så barnslig og bitchy.

Anonymkode: 8f1b5...cca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist å ødelegge vennskap på grunn av et klesplagg og et par sko.

Anonymkode: bf00f...5ac

Synes du det er riktig at den som får låne, beholder tingene?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...