AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Del Skrevet 10. juli 2017 Jeg har en venninne som jeg har kjent lenge. Vi har ikke vært så ofte med hverandre, men jeg har hele tiden sett på henne som en god venn, selv om hun virker streng og dømmende. Hun er bare sånn sier folk til meg. Så da tenkte jeg at det får gå bra, jeg får godta henne slik hun er. I det siste har vi vært veldig ofte sammen i fobindelse med andre ting som har skjedd og vi er ofte i lag med flere. Det jeg har lagt merke til er at hun er mye mer "vennlig" med andre som er med oss, mens med meg er hun veldig sånn "jeg bryr meg ikke" still. Så vet ikke hva greien er, er hun ikke interessert i meg som venn eller viser hun bare seg selv fra den beste siden når vi er med andre, mens med meg er hun seg selv. Vet ikke. Vi skal reise sammen til høsten, så det blir spennende å se hvordan hun er da. Men merker jeg føler meg litt mindre likt av henne pga måten hun behandler meg på i forhold til andre venninner. Noen gode råd? Anonymkode: 3b390...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Randi92 Skrevet 14. juli 2017 #2 Del Skrevet 14. juli 2017 Enkelte har behov for å hevse seg/ være bedre enn andre.. ta henne på det og ikke la henne overkjøre deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå