Gå til innhold

rispapir lignende...


Gjest Daniella_

Anbefalte innlegg

Gjest Daniella_

Jeg har tenkt å skaffe meg slike papirer/servietter eller hva det kalles. Som hjelper mot fet hud. Så jeg kan klemme de mot pannen når det er for fett.

Men går ikke all sminken av igjen på papiret da?

Det er jo veldig dumt hvis det er tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Litt usikker på hva rispapir er, men hvis det er slike tynne ark med bittelitt pudder på så har jeg prøvd det. Jeg hadde slike fra Chanel, og de fungerte egentlig veldig bra. Men de varte ikke lenge, så det ble for dyrt til at jeg gadd å kjøpe flere. Nå bruker jeg heller kompakt-pudder om jeg blir blank.

De tar ikke vekk sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet superbillige kjøpt i en eller annen dingeldangelbutikk. Sånne butikker som har alt som kan minne om østen og slikt.

Tror det kostet en femtilapp for en hel haug. Og de funket helt ypperlig. Tok vekk oljen, og lot sminken være. Er ikke noe pudder på de, og de er heller ikke parfymert. Nå er ikke den butikken lengre, så jeg sliter med å få fatt i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker de fra ArtDeco, de koster 55 kr, og er veldig fornøyd med dem. Har brukt dem i 4 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daniella_ i.i.
Jeg bruker de fra ArtDeco, de koster 55 kr, og er veldig fornøyd med dem. Har brukt dem i 4 år nå.

OI. ikke ille.

hvor mange er det i pakken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker de fra ArtDeco, de koster 55 kr, og er veldig fornøyd med dem. Har brukt dem i 4 år nå.

Jeg har også hørt gode tilbakemeldinger om disse. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ikke pakken med meg her nå, men tror det er 100. For meg holder det lenge, fordi jeg blir blank kun når jeg fester og om sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...