AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg skal levere tilbake en støvsuger jeg kjøpte på Elkjøp for noen dager siden. Den er ikke pakket ut og jeg har kvittering. Men det jeg lurer på er om jeg MÅ levere den i samme butikk som jeg kjøpte den, eller kan jeg gjøre det i hvilken som helst butikk i landet? Anonymkode: f0b96...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #2 Del Skrevet 9. juli 2017 Hvilken som helst Elkjøp i landet :-) de har også kvitteringen din elektronisk i systemet. hilsen tidligere Elkjøpansatt Anonymkode: d7571...6c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Del Skrevet 9. juli 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken som helst Elkjøp i landet :-) de har også kvitteringen din elektronisk i systemet. hilsen tidligere Elkjøpansatt Anonymkode: d7571...6c2 Supert! Og takk for raskt svar! Anonymkode: f0b96...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå