AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Del Skrevet 9. juli 2017 Helt siden jeg var liten har jeg gruet meg til å delta i sosiale sammenhenger. Har utrolig lyst til å glede meg over å være samlet med familie og venner/ bekjente, men alltid ender jeg med å være lettet over at det er over. Jeg vet jeg høres utrolig negativ ut nå og ensom.. Jeg har fantastiske venninner som inviterer meg med og inkluderer meg, men det ender med at jeg blir helt utmattet av å bekymre meg over hele den sosiale settingen at jeg melder avslag. Noen som har eller har hatt det lignende ? Hva gjør dere evnt. for å forbedre situasjonen? Anonymkode: 245e5...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillhet Skrevet 9. juli 2017 #2 Del Skrevet 9. juli 2017 Dette kan være helt normalt for introverte personer. Er bare et problem om du mener det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Del Skrevet 9. juli 2017 Samme her. Noen ganger tvinger jeg meg til å gå. Andre ganger melder jeg avbud. Som regel angrer jeg ikke på at jeg ikke dro. Pleier du å angre når du ikke drar? Anonymkode: 1b18f...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Del Skrevet 9. juli 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Noen ganger tvinger jeg meg til å gå. Andre ganger melder jeg avbud. Som regel angrer jeg ikke på at jeg ikke dro. Pleier du å angre når du ikke drar? Anonymkode: 1b18f...738 Ikke egentlig.. Noen ganger bare sier jeg at jeg må jobbe.. Jeg føler at jeg burde angre på at jeg ikke dro. Tørr ikke si dette til noen av vennene mine i frykt for at de ikke skal invitere meg mer, eller tro at jeg ljuger hele tiden. Anonymkode: 245e5...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå