Gå til innhold

Jeg ønsker deg så sterkt gett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor må alt være så vanskelig og jeg være så håpløs..???

fa*n ta deg 

Anonymkode: 8085e...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å si, og håpløst og svare på. 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Silje Lien skrev:

Hvor vanskelig er det, da? Og hvorfor?

Det er nesten så det er umulig for meg. Fordi jeg er så teit, feig og sikkert bare irriterende. Fordi jeg ikke klarer en dritt.

en håpløs drømmer og romantiker som går i de samme fellene gang på gang igjen, uten å ha kraft til å gjøre noe med det.

Men mest av alt selvfølgelig: Fordi det ikke er gjensidig fra hans side, jeg kan se det på signalene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: 04c3c...17a

At jeg er hemmelig forelsket i en, det er alt. Jeg prøver i hvert fall å ikke vise det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke rart at du ikke får vedkommende når du banner til denne personen

Anonymkode: 710e0...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nesten så det er umulig for meg. Fordi jeg er så teit, feig og sikkert bare irriterende. Fordi jeg ikke klarer en dritt.

en håpløs drømmer og romantiker som går i de samme fellene gang på gang igjen, uten å ha kraft til å gjøre noe med det.

Men mest av alt selvfølgelig: Fordi det ikke er gjensidig fra hans side, jeg kan se det på signalene. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg er hemmelig forelsket i en, det er alt. Jeg prøver i hvert fall å ikke vise det

Du beskriver deg selv som en drømmer/romantiker, jeg kjenner en del av disse og de er flotte mennesker. Men 1 ting de har felles, er at de ofte ikke helt skjønner hva slags signaler de sender ut selv. Hvordan har du vist interesse og hvilke signaler er det du mottar andre vei? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du beskriver deg selv som en drømmer/romantiker, jeg kjenner en del av disse og de er flotte mennesker. Men 1 ting de har felles, er at de ofte ikke helt skjønner hva slags signaler de sender ut selv. Hvordan har du vist interesse og hvilke signaler er det du mottar andre vei? 

Jeg prøver å være helt vanlig egentlig, vil ikke at han skal oppdage at mitt hjerte banker ekstra for han. Bare jeg tenker på alt den mølja man må gå gjennom når man blir avvist( og finner ut at drømmene ikke samsvarer virkeligheten) får jeg lyst til å dø.. Selv de minste signalene på dette får varsellampene til å blinke, jeg er nok skadet for livet av den kjærlighetssorgen som jeg har opplevd tidligere... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mottar vennlige signaler, ikke noe mer enn det. Han har sikkert ikke så mye imot meg, men noe superdigg er jeg nok heller ikke i hans øyne. Jeg skulle ønske at jeg var annerledes, at jeg kunne slutte å drømme om ting som ikke har noe verdi.

Han oppfører seg egentlig på lignende måte med alle slik som jeg har opplevd ham,alltid midtpunktet, likt av alle, velkommen overalt.. Tror at det er en slags indre harmoni som fører til at han har denne sjarmen, noe jeg selv mangler fullstendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart at du ikke får vedkommende når du banner til denne personen

Anonymkode: 710e0...ce5

Der tar du feil, jeg banner på meg selv og i mine egne tanker. Og om jeg så gjorde det så tror jeg ikke at han ville ha brydd seg fem øre om det uansett, hvordan jeg snakker/ ikke snakker.han driter jo i meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler med deg Ts. Jeg er så håpløst forelsket i en jeg ikke kan få, han er gift og vil ikke ha meg, eller når han vil ha sex, da er jeg grei å ha. Det gjør skikkelig vondt. Håper det går over for oss begge. Kjenner jeg er lei av å kaste bort dager på å være lei meg over en fyr som ikke bryr seg om meg.

Anonymkode: dbf68...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg Ts. Jeg er så håpløst forelsket i en jeg ikke kan få, han er gift og vil ikke ha meg, eller når han vil ha sex, da er jeg grei å ha. Det gjør skikkelig vondt. Håper det går over for oss begge. Kjenner jeg er lei av å kaste bort dager på å være lei meg over en fyr som ikke bryr seg om meg.

Anonymkode: dbf68...282

Ja, vi kvinner har ofte en tendens til å drive med emosjonell "selvskading". Og selv om mange hevder at følelser kan styres så klarer i hvert fall ikke jeg det. De er som en forbannelse som ligger over meg.. 

Det må være utrolig sårende å bli utnyttet slik som du beskriver at du blir, hvis det virkelig et tilfelle at han ikke bryr seg om deg da... Han synes i hvert fall at du er heit, ellers hadde han jo ikke giddet å ligge med deg!? Eller??? Råttent gjort av ham å bruke deg på denne måten, håper at du klarer å bryte ut av det du også. Stor klem❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mottar vennlige signaler, ikke noe mer enn det. Han har sikkert ikke så mye imot meg, men noe superdigg er jeg nok heller ikke i hans øyne. Jeg skulle ønske at jeg var annerledes, at jeg kunne slutte å drømme om ting som ikke har noe verdi.

Han oppfører seg egentlig på lignende måte med alle slik som jeg har opplevd ham,alltid midtpunktet, likt av alle, velkommen overalt.. Tror at det er en slags indre harmoni som fører til at han har denne sjarmen, noe jeg selv mangler fullstendig. 

Er du digg da? :р

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du digg da? :р

Ifølge partneren min er jeg det, men ikke i mine egne øyne. Så forstår veldig godt hvorfor folk synes at jeg er rar og denne mannen ikke bryr seg om mine følelser. Alt er min egen skyld, jeg er virkelig en idiot. Han har nok forstått at jeg liker ham og synes at det er slitsomt, selv om jeg prøver å ikke gi ham for mye oppmerksomhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...