AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #41 Del Skrevet 12. juli 2017 På 9.7.2017 den 10.46, AnonymBruker skrev: Siden ingen andre påpekte, vil jeg si at wish er ebay+Kina. Og mange samme selgere er også på ebay, og selger samme tingene ofte billigere på ebay. Pluss at på ebay kan du se "rating" på selger, hvor mye han har solgt og hvor fornøyde kunder har vært. Så anbefaller egentlig ebay fremfor Wish. Eller enda bedre, Aliexpress. Hvor prisene er bittelitt høyre enn ebay ofte, kanskje på grunn av at Aliexpress krever at pakker blir sendt rekommandert. Derfor må også pakkene hentes på postkontoret, kommer ikke rett i postboks, som kan jo være ulempe for noen. Men har gjevne over vært mer fornøyd med ting kjøpt på Aliexpress, kvalitetsmessig. Der kan man gi feedback knyttet til item, med bilder, noe mange kunder gjør. Derfor får man se virkelighetsbilder og anmeldelser for det man kjøper, så blir ingen bomkjøp. Veldig fornøyd med klærne og sko både for barna og meg selv, fra Ali, samt mye annet rart. Bortsett fra sminke da, foretrekker klart koreansk sminke på ebay fremfor kinnesisk sminke. Ebay og Aliexpress har gjort det til at jeg omtrent aldri bruker penger i norske butikker, for det meste er så mye billigere der. Kan jo som eksempel nevne sokker for barn, som jeg kjøper 10 par for hundre kroner, ypperlig kvalitet, både med antiskli eller uten.. Eller 9 underbukser til barn, kjøpte nå nylig, til rundt hundre kroner.. Og sammenlikne med h&m som tar 79 kr for et par sokker og 59 kr for en boksershorts i størrelse 3 år! Anonymkode: def1e...bb4 Dette kan man gjøre på Wish også. Man kan gi feedback der også, under "kjøpshistorikk". Hvis du leser under "rangering" og "rangering av butikk/selger" får du opp hva andre folk mener om det de har kjøpt der og hvordan servicen hos selger var. Mange kunder laster også opp bilder av klær og sko de har kjøpt. Anonymkode: 2c21f...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mar74 Skrevet 17. juli 2017 #42 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg har bestilt derifra mange ganger og alltid fått alle varene mine. Jeg har betalt med debitkort og ingenting skummelt har skjedd - enda. Jeg vil kanskje anbefale betaling med kredittkort istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå