AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Del Skrevet 8. juli 2017 Hei. Trenger bare noen synspunkter på dette. Jeg har kjøpt en fint brukt gyngestol for barn, som jeg tenkte å gi i bursdagsgave til tantebarnet mitt. Ser ubrukt ut. Jeg selv synes dette er en veldig fin gave, og den hadde vært mye dyrere å kjøpe ny. Jeg er student, og hele familien har bursdag i løpet av sommeren. Så har ikke råd til å bruke flere hundre på hver og en. Er det normalt å gi bort brukte ting i gave? Brukte klær og småleker ville jeg ikke ha gitt i gave, men når det er noe ordentlig som en gyngestol? Anonymkode: 50500...69c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Del Skrevet 8. juli 2017 Det hørtes ut som en veldig fin gave! Jeg hadde blitt veldig glad om sønnen min fikk en sånn 😊 Anonymkode: ec5ff...f5e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
navier Skrevet 8. juli 2017 #3 Del Skrevet 8. juli 2017 Det høres kjempeflott ut! Jeg hadde også blitt kjempeglad! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Del Skrevet 8. juli 2017 Så fint å høre! :D Hilsen TS Anonymkode: 50500...69c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 8. juli 2017 #5 Del Skrevet 8. juli 2017 Har selv kjøpt brukte slalomski til nevø i julegave, det ble satt stor pris på fra både nevø og foreldrene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #6 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg syns ikke noe om å gi brukte møbler i gave, det florerer med veggdyr og andre kryp som følger møbler, og du risikerer å infisere andres hus. Så med mindre du tar regningen for fjerning av veggdyr i hele huset dersom det følger med, så dropp gyngestolen. Anonymkode: 68a72...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #7 Del Skrevet 9. juli 2017 Ved å frysebehandle gyngestolen (i dypfryser på minimum 20 minusgrader i et visst antall timer), så drepes eventuelle veggedyr. Anonymkode: 3cddb...59c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #8 Del Skrevet 9. juli 2017 Om du frysebehandler en, samt vasker den grundig, er det ok Anonymkode: 3cddb...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #9 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om du frysebehandler den, samt vasker den grundig, er det ok Anonymkode: 3cddb...59c Anonymkode: 3cddb...59c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 9. juli 2017 #10 Del Skrevet 9. juli 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Trenger bare noen synspunkter på dette. Jeg har kjøpt en fint brukt gyngestol for barn, som jeg tenkte å gi i bursdagsgave til tantebarnet mitt. Ser ubrukt ut. Jeg selv synes dette er en veldig fin gave, og den hadde vært mye dyrere å kjøpe ny. Jeg er student, og hele familien har bursdag i løpet av sommeren. Så har ikke råd til å bruke flere hundre på hver og en. Er det normalt å gi bort brukte ting i gave? Brukte klær og småleker ville jeg ikke ha gitt i gave, men når det er noe ordentlig som en gyngestol? Anonymkode: 50500...69c Det syns jeg høres knall ut! Vi hadde blitt glad for det og jeg personlig hadde blitt glad for å faktisk få noe brukt da det er verdier som tiltaler meg. Absolutt en fin gave:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #11 Del Skrevet 9. juli 2017 jeg ville blitt kjempeglad! Er mye mer fornuftig og nyttig gave enn hvis du ville gitt plastleker for samme sum! Anonymkode: f74d3...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. juli 2017 #12 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg synes også dette er en fin gave. (Jeg kjøper brukte ting selv og har aldri opplevd veggdyr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå