Gjest Solskinn Skrevet 1. august 2002 #1 Del Skrevet 1. august 2002 ...når det er 30 grader og steikende sol hjernen koker ...og så får man en is som er så stor at man ikke rekker å spise den opp för den smelter!! Da blir jeg lykkelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. august 2002 #2 Del Skrevet 1. august 2002 Synes det er litt stress jeg......spesielt å prøve å spise opp den isen før den smelter og drypper,renner og gjør fingene mine klissete og jeg smelter også i varmen og kjenner svettedråper sildre mellom brystene...æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 1. august 2002 #3 Del Skrevet 1. august 2002 ja varmen gjör meg ikke lykkelig, men isen, derimot! jeg ble så lykkelig jeg at jeg ikke bryr meg om flekken på genseren engang! tenk, hjernen fungerte i 15 min etterpå, til og med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowkid Skrevet 6. august 2002 #4 Del Skrevet 6. august 2002 Legg til en båt som tar deg raskt ut på vannet, engangsgrill og oppblåsbare flyteleker så er livet enda deiligere! Kan ikke vente til kl er 16 så jeg kan komme ut å nyte godværet. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå