AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #41 Skrevet 9. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! håper flere leser innlegget å skjønner poenget mitt! Vi tenker ofte så feil..at vi skal sette 100 krav til den personen vi dater/er i et forhold med,men å tenke på denne måten mener jeg at mange kan finne noen å være lykkelig med fordi at man har satt krav til hva man selv ønsker fra starten av,er tydelig å kommuniser om de riktige tingene! Å avslutter det hvis den andre ikke kan innfri de kravene du har satt deg. Akkurat som du nå har gjort! Bra for deg at du avslutter når du ser at det ikke går den veien du ønsker og at han ikke var den personen du så for deg å dele livet med. Anonymkode: d2f99...100 Jeg har også nylig avsluttet det med en vinglepetter. Jeg holdt nesten på å miste selvrespekten fordi jeg ble så opptatt av å få han til å like meg litt mer enn han gjorde. Det er jo ren idioti. Han likte meg når jeg var meg selv, men når han holdt litt tilbake så frika jo jeg ut og ble en person jeg ikke var. Bare for å prøve å tilfredsstille han. Det er ikke slik man gjør det. Det er feil ovenfor begge parter. Anonymkode: 45a4e...d5a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #42 Skrevet 9. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også nylig avsluttet det med en vinglepetter. Jeg holdt nesten på å miste selvrespekten fordi jeg ble så opptatt av å få han til å like meg litt mer enn han gjorde. Det er jo ren idioti. Han likte meg når jeg var meg selv, men når han holdt litt tilbake så frika jo jeg ut og ble en person jeg ikke var. Bare for å prøve å tilfredsstille han. Det er ikke slik man gjør det. Det er feil ovenfor begge parter. Anonymkode: 45a4e...d5a Så flink du er! Hvordan gjorde du dette helt konkret, tok du en samtale med han fysisk, eller sendte du en melding for å avklare? Mulig jeg havner i denne situasjonen selv snart så trenger tips. Anonymkode: 07ac0...fa6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #43 Skrevet 9. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja kvinner er jo så mye bedre sant? De største løgnene og manipuleringen kommer av kvinner generelt. Manipulerer og lyver for å ta ressurser ut av vellykede menn og for å selv komme lengre i livet Anonymkode: 83db7...3f7 Nope, det stemmer ikke. Kanskje noen gjør det, men de fleste damer er ikke helt Anna Nicole Smith heller Anonymkode: 07ac0...fa6 1
Midnight Skrevet 9. juli 2017 #44 Skrevet 9. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! håper flere leser innlegget å skjønner poenget mitt! Vi tenker ofte så feil..at vi skal sette 100 krav til den personen vi dater/er i et forhold med,men å tenke på denne måten mener jeg at mange kan finne noen å være lykkelig med fordi at man har satt krav til hva man selv ønsker fra starten av,er tydelig å kommuniser om de riktige tingene! Å avslutter det hvis den andre ikke kan innfri de kravene du har satt deg. Akkurat som du nå har gjort! Bra for deg at du avslutter når du ser at det ikke går den veien du ønsker og at han ikke var den personen du så for deg å dele livet med. Anonymkode: d2f99...100 Ja, helt enig. Det handler om å ha en viss standard for hva man ønsker seg fra starten av, og være klar på dette. Ingen ønsker å bli behandlet dårlig. Jeg har lært masse av denne greia, faktisk. Så jeg er takknemlig for at jeg møtte han også. Selv om det er kjipt å avslutte det, så var det det eneste riktige 1
Gjest NotNaomi Skrevet 9. juli 2017 #45 Skrevet 9. juli 2017 På 7/7/2017 den 20.37, Bambidilla skrev: Jeg har så mange krav at ingen er bra nok. Jo eldre jeg ble...flere krav ble det. Vet ikke om det er så bra heller akkurat. Nei. Ikke helt bra. Respekt og omtenksomhet holder.
Midnight Skrevet 9. juli 2017 #46 Skrevet 9. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også nylig avsluttet det med en vinglepetter. Jeg holdt nesten på å miste selvrespekten fordi jeg ble så opptatt av å få han til å like meg litt mer enn han gjorde. Det er jo ren idioti. Han likte meg når jeg var meg selv, men når han holdt litt tilbake så frika jo jeg ut og ble en person jeg ikke var. Bare for å prøve å tilfredsstille han. Det er ikke slik man gjør det. Det er feil ovenfor begge parter. Anonymkode: 45a4e...d5a Veldig bra jobbet! Det skal jo ikke være sånn som du beskriver. Det er jeg helt enig i. Man skal ikke måtte KJEMPE hele tiden for å få en person, spesielt ikke dersom han ikke kjemper for å ville ha deg tilbake. Man skal ikke bli en person man ikke er, for å please noen. Vi er sterke. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #47 Skrevet 9. juli 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så flink du er! Hvordan gjorde du dette helt konkret, tok du en samtale med han fysisk, eller sendte du en melding for å avklare? Mulig jeg havner i denne situasjonen selv snart så trenger tips. Anonymkode: 07ac0...fa6 Jeg sendte han en melding og sa jeg fjernet han fra alle kanaler vi har brukt for å holde kontakt. Jeg sa jeg ville mer men kunne ikke kreve dette av han og at det er best for begge parter at vi bryter kontakten. Og så har jeg ikke snakket med han siden. Anonymkode: 45a4e...d5a 2
meeeg9 Skrevet 10. juli 2017 #48 Skrevet 10. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Mas ? Haha nå snakker dere om dere selv kanskje? Vi bringer trygghet , stabilitet, vennskap samtidig som en elsker og støtte Det eneste dere bringer på bordet er sex, en haug av bagasje og barn fra tidligere forhold Hadde der ikke vært for sex då hadde ikke menn trengt dere. Så derfor er det det eneste dere bringer til bordet Anonymkode: 83db7...3f7 Alt dere trenger er jo sex, så da trenger vi ikke å bringe noe annet enn det 🤣 vi trenger ikke å ha en god personlighet engang..
Midnight Skrevet 10. juli 2017 #49 Skrevet 10. juli 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Så flink du er! Hvordan gjorde du dette helt konkret, tok du en samtale med han fysisk, eller sendte du en melding for å avklare? Mulig jeg havner i denne situasjonen selv snart så trenger tips. Anonymkode: 07ac0...fa6 Kjipt å høre at du også kanskje må gjøre det slutt med noen.. Jeg sendte også en melding til min fyr. Man kan også ta det face to face, men i mitt tilfelle gjorde jeg ikke det. Jeg har nemlig prøvd dette før, og var for svak, fordi han sa absolutt alt han kunne for å få meg tilbake igjen. Men du kjenner best på hvordan du vil gjøre det selv. Face to face er kanskje medt fear. Ta det på en café, for eksempel?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #50 Skrevet 11. juli 2017 På 9.7.2017 den 22.47, Midnight skrev: Ja, helt enig. Det handler om å ha en viss standard for hva man ønsker seg fra starten av, og være klar på dette. Ingen ønsker å bli behandlet dårlig. Jeg har lært masse av denne greia, faktisk. Så jeg er takknemlig for at jeg møtte han også. Selv om det er kjipt å avslutte det, så var det det eneste riktige Neste gang vet du akkurat hva du trenger å klarer å signalisere dette fra starten av tenker jeg..bra at du tar dette som lærdom! Ganske sikkert at alle mennesker vi krysser veier med i løpet av livet har noe å lære oss og det er en mening med alt🙂 Anonymkode: d2f99...100 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå