Gå til innhold

Til ALLE jenter som dater!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde lese litt om forventingsmestring og ikke tro at verden er som Disney Aladdin filmen? Ikke legge alle eggene i en kurv etter en date.

Anonymkode: 179e3...548

Bullshit! Forventningsmestring kan du få ha for deg selv! Ingen som snakker om å legge alle eggene i en kurv etter en date heller,men hvis ingen gidder å investere i hverandre å tørre å si hva de trenger fra den andre da kan man heller la være å date i det hele tatt! 

Anonymkode: d2f99...100

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2017 den 20.42, AnonymBruker skrev:

Bør kvinner sette mer krav?😂😂😂listen deres med krav er på 4 sider og det eneste dere selv bringer på bordet er sex😂

Anonymkode: 83db7...3f7

Og hva bringer menn på bordet? Utenom mas og sytring om sex, mer skittentøy, rot og dyrere matbudskjett.

Anonymkode: b04d4...cd6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva bringer menn på bordet? Utenom mas og sytring om sex, mer skittentøy, rot og dyrere matbudskjett.

😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2017 den 20.49, Bambidilla skrev:

Absolutt ikke! Jeg er kjempeflink til å lage mat. Dessuten er jeg morsom og har fint hår. Så det så!

Mat kan jeg lage selv, og er flink til det, så da skal du være rimelig morsom, og ha hår som blir til solskinn for å være spesiell.

Anonymkode: 8eca7...862

Skrevet

Du kan ikke kreve noe fra noen andre enn deg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mat kan jeg lage selv, og er flink til det, så da skal du være rimelig morsom, og ha hår som blir til solskinn for å være spesiell.

Anonymkode: 8eca7...862

Så vanskelig du skal være da.. hard to please? 

Anonymkode: 07ac0...fa6

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer selvfølgelig an på individet uavhengig av kjønn. Tror du det er slik at alle menn er rotete bomser? Isåfall kan det være en ide å treffe menn i virkeligheten slik at du får et mer realistisk og nøktern syn. 

Det finnes menn som kan tilby mye, kanskje han er et friluftsmenneske som trives i naturen? Tar med kjæresten på telt tur i fjellet, varter opp med grill mat, fisketurer eller kanskje en tur med snekka?

Eller eventuelt kanskje han liker reiseliv og tar en med verden rundt hvor begge parter for mange gode opplevelser og minner for livet ut? 

Det kan også hende at kultur, kunst og teater er mer i hans gate og du blir tatt med til flotte kunstutstillinger, opera stykker og annet kos. 

Listen for hva en mann kan hypotetisk varte opp med er nærmest uendelig - som sagt så koker alt ned til individet og hans eller hennes interesser. Det finnes selvfølgelig menn som er rotehoder som har store matbudsjett, men den samme typen finnes hos kvinner. Om det er uaktuelt så hopper man bare videre til man finner noen man kan dele gjensidige interesser med.

Anonymkode: 71a06...013

Skrevet
På 7.7.2017 den 23.28, meeeg9 skrev:

Og hvordan kan du da ha likt ham? Skjønner meg ikke på kvinner som liker menn med drittsekkoppførsel..

De viser seg ofte som en drittsekk når det har gått en stund. Når de har deg på kroken viser de sitt sanne jeg. Menn er ulver i fåreklær. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

De viser seg ofte som en drittsekk når det har gått en stund. Når de har deg på kroken viser de sitt sanne jeg. Menn er ulver i fåreklær. 

Jepp, de fleste menn kunne vært med i Hotel Cæsar siden de er så flinke til å lyve og spille spill. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med TS, men må legge til at mange menn også trenger å få dette fortalt :) Er for mange mennesker uavhengig av kjønn som finner seg i for mye.

Anonymkode: 9966c...75c

• Liker 1
Skrevet

Du sikter for høyt ts. He's not into you.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lee Jones skrev:

Du sikter for høyt ts. He's not into you.

Skal jeg love deg han er😉

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lee Jones skrev:

Du kan ikke kreve noe fra noen andre enn deg selv. 

Det er jo akkurat det som er poenget med tråden! At man ikke stiller krav til han,men til seg selv..noen må ha det inn med teskje🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo akkurat det som er poenget med tråden! At man ikke stiller krav til han,men til seg selv..noen må ha det inn med teskje🙄

Noen vil aldri skjønne tråden. Lyser jo tydelig ut av enkelte innlegg her at noen virkelig ikke skjønte bæret :P 

Og jeg digga HI. Spot on! Og viktig for jenter å lese og ikke minst skjønne. 

Anonymkode: 45a4e...d5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mas ? Haha nå snakker dere om dere selv kanskje?

Vi bringer trygghet , stabilitet, vennskap samtidig som en elsker og støtte

Det eneste dere bringer på bordet er sex, en haug av bagasje og barn fra tidligere forhold

Hadde der ikke vært for sex då hadde ikke menn trengt dere. Så derfor er det det eneste dere bringer til bordet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, de fleste menn kunne vært med i Hotel Cæsar siden de er så flinke til å lyve og spille spill. 

Ja kvinner er jo så mye bedre sant? De største løgnene og manipuleringen kommer av kvinner generelt. Manipulerer og lyver for å ta ressurser ut av vellykede menn og for å selv komme lengre i livet

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så må du huske at matbudsjettet til menn ikke er dyrere enn dine 23 forskjellige shampooer, tamponger, klær som dere bruker 1 gang og sminke som dere må ha hver dag bare for å se normal ut😂😂

AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2017 den 20.42, AnonymBruker skrev:

Bør kvinner sette mer krav?😂😂😂listen deres med krav er på 4 sider og det eneste dere selv bringer på bordet er sex😂

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mas ? Haha nå snakker dere om dere selv kanskje?

Vi bringer trygghet , stabilitet, vennskap samtidig som en elsker og støtte

Det eneste dere bringer på bordet er sex, en haug av bagasje og barn fra tidligere forhold

Hadde der ikke vært for sex då hadde ikke menn trengt dere. Så derfor er det det eneste dere bringer til bordet

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja kvinner er jo så mye bedre sant? De største løgnene og manipuleringen kommer av kvinner generelt. Manipulerer og lyver for å ta ressurser ut av vellykede menn og for å selv komme lengre i livet

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så må du huske at matbudsjettet til menn ikke er dyrere enn dine 23 forskjellige shampooer, tamponger, klær som dere bruker 1 gang og sminke som dere må ha hver dag bare for å se normal ut😂😂

Er du gammel nok til å ha noe særlig erfaring med kvinner?

Anonymkode: 3a40c...3db

• Liker 5
Skrevet

Hei TS!

Jeg er virkelig helt enig med deg! Veldig bra innlegg.

Det handler ikke om at man skal ha tusen krav til kropp, utseende, væremåte, eller personlighet.

Det det handler om er å respektere seg selv. Og ikke finne seg i å bli tilsidesatt, trampet på, eller snakket nedlatende om. Man skal rett og slett ikke finne seg i det. Fordi man fortjener bedre! 

Jeg har idag gjort det slutt med en vinglepetter som ikke ønsket et forhold. Det har tatt meg lang tid, men idag var dagen jeg avsluttet det hele. Og det føles HELT riktig. Han var i tillegg egoistisk, snakket mye om seg selv, ble fort irritert og kjeftet på meg. Jeg sier ikke at jeg er perfekt, langt ifra. Men endelig fikk jeg samlet opp nok mot til å sette foten ned. Jeg ønsket forhold, og måtte dermed bryte. Jeg ønsket ikke å være hans kosevenninne, som han kunne komme til når det ble ensomt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Midnight skrev:

Hei TS!

Jeg er virkelig helt enig med deg! Veldig bra innlegg.

Det handler ikke om at man skal ha tusen krav til kropp, utseende, væremåte, eller personlighet.

Det det handler om er å respektere seg selv. Og ikke finne seg i å bli tilsidesatt, trampet på, eller snakket nedlatende om. Man skal rett og slett ikke finne seg i det. Fordi man fortjener bedre! 

Jeg har idag gjort det slutt med en vinglepetter som ikke ønsket et forhold. Det har tatt meg lang tid, men idag var dagen jeg avsluttet det hele. Og det føles HELT riktig. Han var i tillegg egoistisk, snakket mye om seg selv, ble fort irritert og kjeftet på meg. Jeg sier ikke at jeg er perfekt, langt ifra. Men endelig fikk jeg samlet opp nok mot til å sette foten ned. Jeg ønsket forhold, og måtte dermed bryte. Jeg ønsket ikke å være hans kosevenninne, som han kunne komme til når det ble ensomt. 

Tusen takk! håper flere leser innlegget å skjønner poenget mitt! Vi tenker ofte så feil..at vi skal sette 100 krav til den personen vi dater/er i et forhold med,men å tenke på denne måten mener jeg at mange kan finne noen å være lykkelig med fordi at man har satt krav til hva man selv ønsker fra starten av,er tydelig å kommuniser om de riktige tingene! Å avslutter det hvis den andre ikke kan innfri de kravene du har satt deg. Akkurat som du nå har gjort! Bra for deg at du avslutter når du ser at det ikke går den veien du ønsker og at han ikke var den personen du så for deg å dele livet med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...