AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Vi MÅ begynne å sette krav!! Krav til oss selv og hva vi skal finne oss i. Leser innlegg etter innlegg der dere skriver at dere er usikker på hva han vil..om han bare bruker meg osv..lista er lang over ting som gjør oss jenter usikre. Jeg har mange ganger tenkt i startfasen av dating/forhold at jeg har ingen rett til å bestemme over den andre parten,å ikke vil jeg mase heller for da kan han trekke seg unna. Vi står ofte på pinne for den vi er intressert i og med engang han plutselig avlyser daten og vi har brukt 2 timer på badet og vi plutselig ikke har planer likevell så sier vi bare at det er greit,når vi i virkeligheten er kjempe skuffa. Og hvis han sier at han kanskje kan i morgen så holder vi dagen fri..just in case.. MEN det jeg har rett til er å bestemme hvordan jeg vil ha det og hva jeg tolerer og hvor mine grenser går.. Sett standarden for hvordan du vil bli behandlet og ikke godta at han sier han skal komme en tur i kveld og du ikke hører noe fra han før dagen etter. Ikke godta at han sier at han ikke er klar for et forhold akkurat nå og fortsatt være der for han når han trenger noen når det blir ensomt. Å når du ikke hørte noe fra han når han sa han skulle komme men ikke gjorde det allikevel,så sier du at du setter pris på at han sender en melding å sier ifra neste gang,så han ikke kaster bort tiden din. Ikke la han komme unna med dårlig oppførsel! Jeg har alltid vært en av de snille søte jentene som aldri har satt noe krav..til meg selv og hva jeg fortjener..trist men sant! Å plutselig gikk det opp for meg,at jeg fortjener faktisk noen som er villig til å prioritere meg og respekterer meg! Poenget er..du trenger ikke gnåle,skrike eller mase for å få han til å skjønne det,du trenger kun å være tydelig på hva du forventer og hva du ikke er villig til å finne deg i! Han kommer til å teste grensene dine og da er det viktig at du sier ifra med engang at dette er ikke greit. Menn respekterer damer som ikke finner seg i bullshitten de serverer oss. Anonymkode: d2f99...100 22
Bambidilla Skrevet 7. juli 2017 #2 Skrevet 7. juli 2017 Jeg har så mange krav at ingen er bra nok. Jo eldre jeg ble...flere krav ble det. Vet ikke om det er så bra heller akkurat. 7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #3 Skrevet 7. juli 2017 1 minutt siden, Bambidilla skrev: Jeg har så mange krav at ingen er bra nok. Jo eldre jeg ble...flere krav ble det. Vet ikke om det er så bra heller akkurat. Tror det kommer helt han på hvilke type krav du mener nå. Her mener jeg ikke med krav til mannen. Men krav til hvordan vi selv lar oss bli behandlet av menn. Anonymkode: d2f99...100 5
Bambidilla Skrevet 7. juli 2017 #4 Skrevet 7. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror det kommer helt han på hvilke type krav du mener nå. Her mener jeg ikke med krav til mannen. Men krav til hvordan vi selv lar oss bli behandlet av menn. Anonymkode: d2f99...100 Jeg mente nok en kombo. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #5 Skrevet 7. juli 2017 Bør kvinner sette mer krav?😂😂😂listen deres med krav er på 4 sider og det eneste dere selv bringer på bordet er sex😂 Anonymkode: 83db7...3f7 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #6 Skrevet 7. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bør kvinner sette mer krav?😂😂😂listen deres med krav er på 4 sider og det eneste dere selv bringer på bordet er sex😂 Anonymkode: 83db7...3f7 Tror du bør lese en gang til! Snakker ikke om sånne type krav! Snakker om å ikke la noen mann gjøre deg usikker på om du er bra nok og la han behandle deg som du kun er et alternativ! Anonymkode: d2f99...100 9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #7 Skrevet 7. juli 2017 Så enig med Ts. Likte en fyr veldig godt, men det gikk bare på hans premisser, når han kunne og ville treffes. Jeg trengte å prate med han om noe her en dag, men da var jeg tydeligvis ikke intressang nok. Enden på visa er at jeg slettet og blokkerte han fra sosiale medier. Gidder ikke å være en som kun er intressang når det passer han. Fortjener så mye bedre. Det gjør dere andre jenter også. Anonymkode: 7c4b1...711 7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #8 Skrevet 7. juli 2017 5 minutter siden, Bambidilla skrev: Jeg mente nok en kombo. Da bør du kanskje plukke ut det som er aller viktigst for deg. Har du urimelige krav er det noe helt annet,ingen er perfekte og alle har lov å gjøre feil. Anonymkode: d2f99...100
Bambidilla Skrevet 7. juli 2017 #9 Skrevet 7. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bør kvinner sette mer krav?😂😂😂listen deres med krav er på 4 sider og det eneste dere selv bringer på bordet er sex😂 Anonymkode: 83db7...3f7 Absolutt ikke! Jeg er kjempeflink til å lage mat. Dessuten er jeg morsom og har fint hår. Så det så! 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #10 Skrevet 7. juli 2017 Amen. Hilsen "hva ville du gjort?". Anonymkode: 448dc...e23 2
meeeg9 Skrevet 7. juli 2017 #11 Skrevet 7. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så enig med Ts. Likte en fyr veldig godt, men det gikk bare på hans premisser, når han kunne og ville treffes. Jeg trengte å prate med han om noe her en dag, men da var jeg tydeligvis ikke intressang nok. Enden på visa er at jeg slettet og blokkerte han fra sosiale medier. Gidder ikke å være en som kun er intressang når det passer han. Fortjener så mye bedre. Det gjør dere andre jenter også. Anonymkode: 7c4b1...711 Og hvordan kan du da ha likt ham? Skjønner meg ikke på kvinner som liker menn med drittsekkoppførsel.. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #12 Skrevet 8. juli 2017 11 timer siden, meeeg9 skrev: Og hvordan kan du da ha likt ham? Skjønner meg ikke på kvinner som liker menn med drittsekkoppførsel.. Regner med han ga henne det hun trengte i starten som de vanligvis gjør og når han har fått henne til å like han,så kan han bli en drittsekk. Anonymkode: d2f99...100
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #13 Skrevet 8. juli 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Så enig med Ts. Likte en fyr veldig godt, men det gikk bare på hans premisser, når han kunne og ville treffes. Jeg trengte å prate med han om noe her en dag, men da var jeg tydeligvis ikke intressang nok. Enden på visa er at jeg slettet og blokkerte han fra sosiale medier. Gidder ikke å være en som kun er intressang når det passer han. Fortjener så mye bedre. Det gjør dere andre jenter også. Anonymkode: 7c4b1...711 Bra! Du skjønner at du fortjener bedre enn det. Håper flere jenter slutter å sette mannen på pidestall når de får litt følelser og tenker at han også må jobbe litt og ikke blir desperate etter oppmerksomhet fra han. Et "forhold" går begge veier! Anonymkode: d2f99...100
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #14 Skrevet 8. juli 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi MÅ begynne å sette krav!! Krav til oss selv og hva vi skal finne oss i. Leser innlegg etter innlegg der dere skriver at dere er usikker på hva han vil..om han bare bruker meg osv..lista er lang over ting som gjør oss jenter usikre. Jeg har mange ganger tenkt i startfasen av dating/forhold at jeg har ingen rett til å bestemme over den andre parten,å ikke vil jeg mase heller for da kan han trekke seg unna. Vi står ofte på pinne for den vi er intressert i og med engang han plutselig avlyser daten og vi har brukt 2 timer på badet og vi plutselig ikke har planer likevell så sier vi bare at det er greit,når vi i virkeligheten er kjempe skuffa. Og hvis han sier at han kanskje kan i morgen så holder vi dagen fri..just in case.. MEN det jeg har rett til er å bestemme hvordan jeg vil ha det og hva jeg tolerer og hvor mine grenser går.. Sett standarden for hvordan du vil bli behandlet og ikke godta at han sier han skal komme en tur i kveld og du ikke hører noe fra han før dagen etter. Ikke godta at han sier at han ikke er klar for et forhold akkurat nå og fortsatt være der for han når han trenger noen når det blir ensomt. Å når du ikke hørte noe fra han når han sa han skulle komme men ikke gjorde det allikevel,så sier du at du setter pris på at han sender en melding å sier ifra neste gang,så han ikke kaster bort tiden din. Ikke la han komme unna med dårlig oppførsel! Jeg har alltid vært en av de snille søte jentene som aldri har satt noe krav..til meg selv og hva jeg fortjener..trist men sant! Å plutselig gikk det opp for meg,at jeg fortjener faktisk noen som er villig til å prioritere meg og respekterer meg! Poenget er..du trenger ikke gnåle,skrike eller mase for å få han til å skjønne det,du trenger kun å være tydelig på hva du forventer og hva du ikke er villig til å finne deg i! Han kommer til å teste grensene dine og da er det viktig at du sier ifra med engang at dette er ikke greit. Menn respekterer damer som ikke finner seg i bullshitten de serverer oss. Anonymkode: d2f99...100 Jeg hadde aldri funnet meg i at en kvinne forventet at jeg skulle servere henne. Anonymkode: dfb90...49e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #15 Skrevet 8. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde aldri funnet meg i at en kvinne forventet at jeg skulle servere henne. Anonymkode: dfb90...49e 😂😂😂 Anonymkode: d2f99...100
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #16 Skrevet 8. juli 2017 Rule nr 1: menn vil ikke ha forhold. Hvis vi damer bare kunne innse det så hadde vi ikke blitt så såret heller Anonymkode: 07ac0...fa6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #17 Skrevet 8. juli 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi MÅ begynne å sette krav!! Krav til oss selv og hva vi skal finne oss i. Leser innlegg etter innlegg der dere skriver at dere er usikker på hva han vil..om han bare bruker meg osv..lista er lang over ting som gjør oss jenter usikre. Jeg har mange ganger tenkt i startfasen av dating/forhold at jeg har ingen rett til å bestemme over den andre parten,å ikke vil jeg mase heller for da kan han trekke seg unna. Vi står ofte på pinne for den vi er intressert i og med engang han plutselig avlyser daten og vi har brukt 2 timer på badet og vi plutselig ikke har planer likevell så sier vi bare at det er greit,når vi i virkeligheten er kjempe skuffa. Og hvis han sier at han kanskje kan i morgen så holder vi dagen fri..just in case.. MEN det jeg har rett til er å bestemme hvordan jeg vil ha det og hva jeg tolerer og hvor mine grenser går.. Sett standarden for hvordan du vil bli behandlet og ikke godta at han sier han skal komme en tur i kveld og du ikke hører noe fra han før dagen etter. Ikke godta at han sier at han ikke er klar for et forhold akkurat nå og fortsatt være der for han når han trenger noen når det blir ensomt. Å når du ikke hørte noe fra han når han sa han skulle komme men ikke gjorde det allikevel,så sier du at du setter pris på at han sender en melding å sier ifra neste gang,så han ikke kaster bort tiden din. Ikke la han komme unna med dårlig oppførsel! Jeg har alltid vært en av de snille søte jentene som aldri har satt noe krav..til meg selv og hva jeg fortjener..trist men sant! Å plutselig gikk det opp for meg,at jeg fortjener faktisk noen som er villig til å prioritere meg og respekterer meg! Poenget er..du trenger ikke gnåle,skrike eller mase for å få han til å skjønne det,du trenger kun å være tydelig på hva du forventer og hva du ikke er villig til å finne deg i! Han kommer til å teste grensene dine og da er det viktig at du sier ifra med engang at dette er ikke greit. Menn respekterer damer som ikke finner seg i bullshitten de serverer oss. Anonymkode: d2f99...100 Dette👏🏻👏🏻 Anonymkode: 690db...d7f 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #18 Skrevet 8. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Rule nr 1: menn vil ikke ha forhold. Hvis vi damer bare kunne innse det så hadde vi ikke blitt så såret heller Anonymkode: 07ac0...fa6 Jo..menn vil ha forhold! Men de vil bare ikke ha forhold med den jenta han kan ha rundt lillefingeren og som han ikke må jobbe litt for å få! Mange jenter gjør dette på feil måte og setter høye krav til han istede for å sette standarden for seg selv. Menn orker ikke desperate gnålete kvinnfolk som skal bestemme over han,han vil ha noen som er trygg på seg selv og vet hva hun er verdt,men samtidig ikke får han til å føle seg som en mindre mann fordi du har satt for høye krav som han ikke kan leve opp til. Anonymkode: d2f99...100 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #19 Skrevet 8. juli 2017 Veldig bra innlegg, TS. Støtter denne 100 prosent! Anonymkode: 31498...408 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #20 Skrevet 8. juli 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi MÅ begynne å sette krav!! Krav til oss selv og hva vi skal finne oss i. Leser innlegg etter innlegg der dere skriver at dere er usikker på hva han vil..om han bare bruker meg osv..lista er lang over ting som gjør oss jenter usikre. Jeg har mange ganger tenkt i startfasen av dating/forhold at jeg har ingen rett til å bestemme over den andre parten,å ikke vil jeg mase heller for da kan han trekke seg unna. Vi står ofte på pinne for den vi er intressert i og med engang han plutselig avlyser daten og vi har brukt 2 timer på badet og vi plutselig ikke har planer likevell så sier vi bare at det er greit,når vi i virkeligheten er kjempe skuffa. Og hvis han sier at han kanskje kan i morgen så holder vi dagen fri..just in case.. MEN det jeg har rett til er å bestemme hvordan jeg vil ha det og hva jeg tolerer og hvor mine grenser går.. Sett standarden for hvordan du vil bli behandlet og ikke godta at han sier han skal komme en tur i kveld og du ikke hører noe fra han før dagen etter. Ikke godta at han sier at han ikke er klar for et forhold akkurat nå og fortsatt være der for han når han trenger noen når det blir ensomt. Å når du ikke hørte noe fra han når han sa han skulle komme men ikke gjorde det allikevel,så sier du at du setter pris på at han sender en melding å sier ifra neste gang,så han ikke kaster bort tiden din. Ikke la han komme unna med dårlig oppførsel! Jeg har alltid vært en av de snille søte jentene som aldri har satt noe krav..til meg selv og hva jeg fortjener..trist men sant! Å plutselig gikk det opp for meg,at jeg fortjener faktisk noen som er villig til å prioritere meg og respekterer meg! Poenget er..du trenger ikke gnåle,skrike eller mase for å få han til å skjønne det,du trenger kun å være tydelig på hva du forventer og hva du ikke er villig til å finne deg i! Han kommer til å teste grensene dine og da er det viktig at du sier ifra med engang at dette er ikke greit. Menn respekterer damer som ikke finner seg i bullshitten de serverer oss. Anonymkode: d2f99...100 Kanskje du burde lese litt om forventingsmestring og ikke tro at verden er som Disney Aladdin filmen? Ikke legge alle eggene i en kurv etter en date. Anonymkode: 179e3...548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå