AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Del Skrevet 7. juli 2017 Jeg har for første gang blitt langtidssykemeldt, og begynte å lure på hvordan dette vil påvirke feriepengene jeg vil få utbetalt juni 2018. Jeg var 100% sykemeldt i 4 uker i juni, og er 50% sykemeldt 3 uker i juli. Begynner i full jobb igjen etter dette. Vil neste års feriepenger påvirkes av dette? Anonymkode: 290e8...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #2 Del Skrevet 7. juli 2017 Det står ganske godt forklart på nav.no om feriepengene blir litt forkortet er opp til arbeidsgiver. De kan velge. Anonymkode: cc36b...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #3 Del Skrevet 7. juli 2017 Du får for 48 dager. Anonymkode: 1d563...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 7. juli 2017 #4 Del Skrevet 7. juli 2017 Dersom arbeidsgiver forskutterer sykepenger påvirker det ikke feriepengene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #5 Del Skrevet 7. juli 2017 2 timer siden, Rotemor skrev: Dersom arbeidsgiver forskutterer sykepenger påvirker det ikke feriepengene dine. Dette stemmer Anonymkode: eb1e7...a8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå