Gå til innhold

klyster.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Sirkelen skrev:

Det tror jeg absolutt er sant. Også er det så masse myter om hvor fælt og farlig det er.

Jeg har alltid vært supersensitiv i anus og ser på det som minst like viktig som penis for meg, om ikke viktigere. 

Og ikke minst er det fordommer om at menn som tenner på dette er homofile. Helt sprøtt. 

Ja! Det forstår jeg. Blir nok ikke samme følelse å leke doktor med seg selv som at andre gjør det på én. Har aldri prøvd det ut med andre da.. Kan jo ikke si det til noen. 

Anonymkode: de38f...daf

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sirkelen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ikke minst er det fordommer om at menn som tenner på dette er homofile. Helt sprøtt. 

Ja! Det forstår jeg. Blir nok ikke samme følelse å leke doktor med seg selv som at andre gjør det på én. Har aldri prøvd det ut med andre da.. Kan jo ikke si det til noen. 

Anonymkode: de38f...daf

Ja, det er enda en dum fordom.

Det kan være godt å leke selv, men best med en kjæreste. Jeg anbefaler å være åpen om slike ting. Om noen mister interessen for deg på grunn av en fetisj så er forholdet rett og slett for dårlig til å vare.

Men det er lurt å ta det gradvis og forklare grundig om denne typen lek og hva det går ut på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sirkelen skrev:

Ja, det er enda en dum fordom.

Det kan være godt å leke selv, men best med en kjæreste. Jeg anbefaler å være åpen om slike ting. Om noen mister interessen for deg på grunn av en fetisj så er forholdet rett og slett for dårlig til å vare.

Men det er lurt å ta det gradvis og forklare grundig om denne typen lek og hva det går ut på. 

Nå er jeg singel da og trives som det. Får se om jeg får meg kjæreste etterhvert 😊

Anonymkode: de38f...daf

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen

Historisk sett var klyster mest utbredt i 1700-tallets Frankrike, da det ble brukt i behandlingen av svært mange sykdommer og tilstander og som en generell måte å rense tarmen og holde seg frisk. Særlig var dette utbredt blant kvinner fra de rikere delene av befolkningen. 

De som var sterkest tilhengere av dette tok ofte klyster flere ganger om dagen, dette var ofte rike adelskvinner. Ikke overraskende var klyster som seksuell fetisj mest utbredt i denne tiden, som en mer godtatt form for anal stimulering.

Men også før og senere har klyster vært mye brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg singel da og trives som det. Får se om jeg får meg kjæreste etterhvert 😊

Anonymkode: de38f...daf

Lykke til med seksuell utfoldelse uansett 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg singel da og trives som det. Får se om jeg får meg kjæreste etterhvert 😊

Anonymkode: de38f...daf

Om man er singel og liker anal kan en fucking machine være en mulig idé 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sirkelen skrev:

Om man er singel og liker anal kan en fucking machine være en mulig idé 😄

Hva er det for noe? Aldri hørt om.

Anonymkode: de38f...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det for noe? Aldri hørt om.

Anonymkode: de38f...daf

Maskin som pumper en dildo inn og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen

En annen fordel med klyster som masturbasjon er at man slipper å gjøre så mye, men kan bare ligge der og nyte opplevelsen. Det er en fordel om man har hatt en slitsom dag.

I tillegg føler man seg veldig lett og avslappet i kroppen når man har skylt ut alt vannet etterpå, fordi tarmene er blitt tømt og skylt. Kan minne om hvordan det føles etter å ha tatt et varmt bad i badekaret. Om man gjør det på kvelden vil det gjøre det lett å sove etterpå.

Jeg vet det finnes endel luksuriøse spa i Thailand (og sikkert andre land) hvor fokuset er faste, tarmskylling og yoga for å få bort all hverdagsstresset og rense kroppen grundig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen

En annen ting med klyster er at det noen ganger inngår i BDSM og rollespill. Enten mellom dominant og sub, eller mellom «sykepleier» og «pasient». Det blir selvfølgelig ekstra pirrende om sub/«pasient» er bundet fast eller sitter i en gynekolog-stol (eller lignende), men slikt ekstrautstyr er ikke strengt nødvendig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
18 minutter siden, Sirkelen skrev:

En annen ting med klyster er at det noen ganger inngår i BDSM og rollespill. Enten mellom dominant og sub, eller mellom «sykepleier» og «pasient». Det blir selvfølgelig ekstra pirrende om sub/«pasient» er bundet fast eller sitter i en gynekolog-stol (eller lignende), men slikt ekstrautstyr er ikke strengt nødvendig.

Ved at den ene parten kontrollerer flyten av vann inn i den andre, får man et veldig sadomasochistisk scenario hvor sub’en kan overfylles til han eller hun ber om nåde. Det å bli «straffet» slik tenner meg veldig.

 

En god artikkel på Cupido:
https://www.cupido.no/articles/63594-klysterisk-godt

Endret av Sirkelen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2020 den 0.26, Sirkelen skrev:

Maskin som pumper en dildo inn og ut.

What ?

Anonymkode: de38f...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
1 time siden, AnonymBruker skrev:

What ?

Anonymkode: de38f...daf

Det er bare å google litt rundt på nett for å se hva jeg mener 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.1.2020 den 20.52, Sirkelen skrev:

Historisk sett var klyster mest utbredt i 1700-tallets Frankrike, da det ble brukt i behandlingen av svært mange sykdommer og tilstander og som en generell måte å rense tarmen og holde seg frisk. Særlig var dette utbredt blant kvinner fra de rikere delene av befolkningen. 

De som var sterkest tilhengere av dette tok ofte klyster flere ganger om dagen, dette var ofte rike adelskvinner. Ikke overraskende var klyster som seksuell fetisj mest utbredt i denne tiden, som en mer godtatt form for anal stimulering.

Men også før og senere har klyster vært mye brukt.

Klyster flere ganger om dagen kan umulig ha vært sunt. 

Anonymkode: 7b246...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å overfylle noens tarmer med vann høres farlig ut...? 

Anonymkode: 7b246...968

Som beskrevet i artikkelen og i innlegg lenger opp i tråden, så er det trygt om det utføres med sunn fornuft og man tar noen enkle forhåndsregler. Og så skal man selvfølgelig ikke overdrive hyppigheten, men la det gå en stund til neste gang.

Dette er en erotisk teknikk som kan gi velfig mye nytelse om den gjøres riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Sirkelen skrev:

Andre her inne på KG som liker klyster og tarmskylling?

Jeg kan tenne på tanken, men hadde garantert ikke likt å praktisere det. Flrst og fremst pga det som kommer etterpå. Det er ingenting sexy med å drite. 

Anonymkode: 7b246...968

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan tenne på tanken, men hadde garantert ikke likt å praktisere det. Flrst og fremst pga det som kommer etterpå. Det er ingenting sexy med å drite. 

Anonymkode: 7b246...968

Jeg forstår tankegangen din, jeg følte akkurat det samme som du gjør før jeg prøvde det selv. Men i virkeligheten er det annerledes.

Ved klyster er man så full av vann at det å gå på do føles som en stor lettelse og glede, ikke ekkelt i det hele tatt. Faktisk er det ganske stimulerende i rumpa. I tillegg føler man seg veldig avstresset og lett etterpå, en lykkelig og chill tilstand som minner om den man opplever etter boblebad eller hard trening. Det føles godt å bare slappe av i senga, eventuelt høre på rolig musikk.

I en travel hverdag kan det å sette av en kveld til dette være veldig givende. Så det handler slett ikke bare om sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden kommer sannsynligvis temmelig nærme "toppen" av merkelige tråder her på Kvinneguiden...       

Anonymkode: 168e4...1a6

Det vil jeg si er å ta litt hardt i 😅 Har du tittet litt rundt på forumet?

Kunne kommet med mange rare eksempler 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...