Gå til innhold

klyster.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sirkelen
9 minutter siden, Rotehodet skrev:

Hvilken fetisj kommer før klyster på fetisjskalaen? 

Haha, godt spørsmål! Det er jo en hel galakse av ulike fetisjer der ute, vanskelig å arrangere dem på en skala av merkelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sirkelen
5 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Jeg har lest mange lignende artikler tidligere, og kjenner til de helserisikoene som finnes. Likevel mener jeg de overdriver disse veldig. Elektrolytt-ubalanse kan lett forhindres ved å tilsette salt i klystervannet, noe jeg alltid gjør. Klyster og tarmskylling har vært brukt i hundrevis av år, og har blitt ansett å være sunt og helsebringende. Nå har jo mange av disse positive helsevirkningene langt på vei blitt tilbakevist, men dette viser uansett at det i praksis er trygt å gjøre for de aller fleste.

Jeg har ofte besøkt fetisj-forum hvor folk diskuterer dette, og mange av de har holdt på med dette hele livet, i noen tilfeller 40-50 år! Uten å oppleve fordøyelsesproblemer eller negative helseeffekter av noe slag.

I perioder har jeg selv tatt klyster nesten hver dag, uten å ha opplevd problemer hverken da eller etterpå. Så jeg vet av erfaring hvor overdrevne disse advarslene er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sirkelen skrev:

Haha, godt spørsmål! Det er jo en hel galakse av ulike fetisjer der ute, vanskelig å arrangere dem på en skala av merkelighet.

Hvis du skulle tippe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
5 timer siden, Sirkelen skrev:

Jeg har lest mange lignende artikler tidligere, og kjenner til de helserisikoene som finnes. Likevel mener jeg de overdriver disse veldig. Elektrolytt-ubalanse kan lett forhindres ved å tilsette salt i klystervannet, noe jeg alltid gjør. Klyster og tarmskylling har vært brukt i hundrevis av år, og har blitt ansett å være sunt og helsebringende. Nå har jo mange av disse positive helsevirkningene langt på vei blitt tilbakevist, men dette viser uansett at det i praksis er trygt å gjøre for de aller fleste.

Jeg har ofte besøkt fetisj-forum hvor folk diskuterer dette, og mange av de har holdt på med dette hele livet, i noen tilfeller 40-50 år! Uten å oppleve fordøyelsesproblemer eller negative helseeffekter av noe slag.

I perioder har jeg selv tatt klyster nesten hver dag, uten å ha opplevd problemer hverken da eller etterpå. Så jeg vet av erfaring hvor overdrevne disse advarslene er. 

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen

Men når det er sagt, så må man selvfølgelig bruke sunn fornuft og være forsiktig. Jeg vil anbefale alle som er interessert i denne typen erotisk lek å lese endel om det på Internett først, fra seriøse kilder. Da lærer man også om hva som er viktig for å gjøre det mest mulig trygt. Det er lurt å ikke gjøre det altfor ofte, for å forebygge eventuelle negative effekter.

Det er viktig å bruke vann med tilnærmet fysiologisk konsentrasjon av salt (9 gram/liter, omtrent en spiseskje salt per liter vann). Det forhindrer at alt for mye vann går over i blodet. Dette skaper ubalanse og kan være farlig. Tar man klyster med rent vann føler man seg lett kvalm, så det er ubehagelig også. Temperaturen på vannet må ikke være for høy, fra lunkent til kroppstemperatur går helt fint. Vann som ligger ved omtrent kroppstemperatur er mest behagelig, og gjør det lettere for tarmen å slappe av.

Man bør stresse ned på forhånd, for eksempel ved å lytte til musikk, lese litt eller ta et glass vin. Man kan legge et håndkle på senga og ligge der, eller bruke en treningsmatte (eller lignende) og ligge på gulvet. Etter å ha gjort ferdig klysterbagen med væske henger man den opp. Den bør henge omtrent 1-1,5 meter over der du ligger. En kleshenger eller hylle kan fungere greit som opphengingspunkt.

Man kan stå på alle fire, ligge på siden eller ligge på ryggen mens man mottar klysteret. Det viktigste er at man føler seg avslappet, og det kan være lurt å bytte posisjon underveis. Når man føler seg klar, kan man føre inn klysterpluggen som slangen er festet i. Det finnes mange ulike typer, men det er vanlig med oppblåsbare plugger man blåser opp når de er satt inn i endetarmen. På denne måten hindres vannet i å renne ut. En klype festet i slangen stenger vannstrømmen. Når man åpner den begynner vannet å renne inn.

I starten føler man en kriblende følelse når vannet begynner å strømme inn, ganske deilig egentlig. Og man får lett ereksjon. Og så litt etterpå kommer det en snikende fullhetsfølelse og metthetsfølelse, slik den man får etter å ha spist masse. Grunnen til at jeg tenner så mye på denne følelsen skyldes nok opplevelser i barndommen og senere.

Som barn holdt jeg ofte igjen bæsjen så jeg ble helt full. Grunnen til at jeg «holdt igjen» var mest fordi jeg likte følelsen. Ved å presse klarte jeg ofte å få bæsjen til å gå tilbake igjen inn i tarmen. På grunn av dette fikk jeg ofte forstoppelse og bæsjet mye på meg. For å løse problemet fikk jeg masse avføringsmidler, både inn i munnen og inn i rumpa. Husker jeg fikk brødskiver med syltetøy hvor knuste avføringspiller var blandet med syltetøyet. Det å få stikkpiller likte jeg også. Jeg hadde ikke noe begrep om seksualitet da, men husker de gode og varme følelsene det ga meg.


I oppveksten og ungdomstiden ble jeg veldig tykk fordi jeg spiste så mye. Det handlet mye om stress og ensomhet, og overspisingen ble en måte å håndtere det på. Da jeg begynte å studere bestemte jeg meg for å bli tynn, og slanket jeg meg kraftig. Det gjorde at jeg svært ofte følte meg sulten, tom og i dårlig humør. Da jeg først prøvde klystersex, var det en stor lettelse å kunne føle seg stappmett på uten å måtte spise. 

Etter som årene har gått, har det blitt mindre tid til dette, men det er godt en gang iblant.

Endret av Sirkelen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Sirkelen
På 7.7.2017 den 14.25, SlemUlv skrev:

Jeg snakker om mine kink, på så egnede fora. Som jeg ikke føler KG er. Alt for mange som dømmer. 

Det avhenger litt av hvem man møter på. Endel er mer tolerante og nysgjerrige enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har sett erotiske tegninger og bilder med klystertema, hvor den som mottar klysteret har på korsett eller et belte rundt livet. Hvorfor det? 

Anonymkode: 7b246...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett erotiske tegninger og bilder med klystertema, hvor den som mottar klysteret har på korsett eller et belte rundt livet. Hvorfor det? 

Anonymkode: 7b246...968

Jeg tror det er fordi et korsett eller belte hindrer magen i å utvide seg, det gir derfor en strammere og mer intens følelse når klystervannet går inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sirkelen skrev:

Jeg tror det er fordi et korsett eller belte hindrer magen i å utvide seg, det gir derfor en strammere og mer intens følelse når klystervannet går inn.

Vondere og vanskeligere å holde på, med andre ord? 

Anonymkode: 7b246...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirkelen
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vondere og vanskeligere å holde på, med andre ord? 

Anonymkode: 7b246...968

Ikke nødvendigvis vondere, men en mer intens opplevelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter klyster hver dag på jobb, omtrent...aldri hørt om at dette er en fetisj før.. interessant 😛

hilsen sykepleier 

Anonymkode: 584a6...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Setter klyster hver dag på jobb, omtrent...aldri hørt om at dette er en fetisj før.. interessant 😛

hilsen sykepleier 

Anonymkode: 584a6...30c

Spennende dag på jobb i morgen?🤟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En godt dokumentert og potensiell farlig bivirkning ved misbruk av avføringsmidler er elektrolyttforstyrrelser. Elektrolyttene er “saltene” i blodet vårt, og de er viktige blant annet for å regulere kroppens innhold av væske, for å sikre at nervene våre fungerer slik de skal, og for funksjonen av hjertemuskulaturen og annen muskulatur. En elektrolyttforstyrrelse man er spesielt bekymret for ved kronisk bruk av avføringsmidler er for lave mengder av elektrolytten kalium. Med mer uttalte forstyrrelser, eller hvis man har andre underliggende sykdommer slik som en hjertesykdom, kan man bli generelt svak i kroppen, apatisk, få avflatninger i følelser, nedsatt matlyst, og man kan bli forstoppet - selv på avføringsmidler. Enda mer alvorlige bivirkninger er hjerterytmeforstyrrelser, delvis tap av muskelkraft og nedbrytning av muskelcellene (kjent som rabdomyolyse).Andre mulige bivirkninger ved misbruk av avføringsmidler er passasjehinder i tarmen og tarmslyng. Hvis passasjen i tarmen stopper helt opp, kan dette etter hvert utvikle seg til en svært alvorlig tilstand som kan være dødelig. Lav kalium kan disponere også for dette. .

Anonymkode: 4531f...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
På 17.12.2019 den 22.29, AnonymBruker skrev:

Setter klyster hver dag på jobb, omtrent...aldri hørt om at dette er en fetisj før.. interessant 😛

hilsen sykepleier 

Anonymkode: 584a6...30c

Det er ofte tilfeldigheter som gjør at noen utvikler en fetisj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dette er såpass alvorlig at man bør tenke seg godt om før man skriver anbefalinger til dette emnet. Jeg har nå lest i denne tråden at det ikke er farlig å fylle seg opp med 4-7 liter vann ekstra, men at de første gangene man prøver kan man kanskje nøye seg med 1-2 liter. Dette er drøyt å sitte å påstå at dette er helt ufarlig. Helt ok, snakk om fetisjene deres, men med forbehold.  Her er det snakk om fare for helse. 

Anonymkode: dfb9d...026

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...