Gå til innhold

Foreldre som ikke tar kontakt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan du ikke ikke invitere dem hjem

til dere på grilling og øl/vin? Istedenfor å invitere dere hjem til dem

Anonymkode: 8d0c1...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har invitert dem flere ganger, men 4/5 ganger jeg gjør det så spør dem om ikke heller vi kan komme til dem. Så invitere dem hjem til oss blir i praksis

Anonymkode: b21f9...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ops...kom bort i tasten da jeg skulle prøve å svare deg.

Jeg har prøvd å invitere dem flere ganger, men de spør som regel alltid om ikke vi kan komme til dem i stedet. De har heller ikke lyst til å komme til oss på kveldstid siden de synes det blir stress med kjøring, så de gangene de faktisk har vært her så har det skjedd mellom kl. 13-16. 

Noen nevnte dette med at de kanskje ikke likte å snakke i telefon, men dette har aldri vært noe problem før i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 6.7.2017 den 20.10, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt frustrert fordi foreldrene mine er dårlige til å holde kontakten. Jeg bor ca 1 time og 5 minutters kjøretur fra mine foreldre. Her har jeg bodd i fire år sammen med samboeren min, og på de fire årene så har de besøkt oss 6 ganger. Det er stort sett alltid jeg som må ringe. Jeg ser nå på anropsloggen at mamma ikke har ringt meg siden tidlig i mai. Det er heller ikke sånn at de ringer og spør om jeg vil komme hjem til dem, og jeg må som regel be meg selv hjem. Jeg er som regel hjemme en formiddag/ettermiddag hver 2. eller 3. uke. 

Er det vanlig å ha det sånn? Er jeg urimelig? Det er heller ikke sånn at jeg er innpåsliten føler jeg. Sånn som nå har jeg ikke hørt et eneste pip på fjorten dager, og jeg har heller ikke tatt kontakt. Jeg er 28 år. 

Har det også sånn. Vi bor nært da.

Anonymkode: c7697...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...