Gå til innhold

Fornarina-buksene- Hvilken har du?


Kaori

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken modell er best for jenter med litt rumpe?? Jeg har prøvd en (husker ikke hvilken modell), men den sluttet midt på rumpa mi! Jeg liker lave bukser, men den buksa må ha vært en spøk!! Kan da ikke gå med rørlegger'n konstant ute da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest feather..

Er dette bukser som passer til alle jenter, eller er de forbeholdt de som er små og nette?

Jeg bruker f.eks str 38 i vero moda, str 40 på ONLY.

Er det noe håp for meg å få på meg disse buksene da?

Jeg er forholdsvis bred over hoftene og 1.77 høy.

Det er så deprimerende å ta med seg masse bukser inn i prøverommet bare for å konstatere at man er for bred..

Hvilke butikker fører dette merket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har nettopp kjøpt en, men aner ikke hva den "heter". Bare at det er Fornarina-merke på. - finnes det noen side der jeg kan se de forskjellige typene? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornarina er et italiensk merke' date=' så buksene er små i størrelsen. De går nok ikke over 32" i størrelse.[/quote']

Nå husker ikke jeg hvilken str jeg prøvde, men jeg bruker 33 i de fleste bukser og fikk på meg en Fornarnia (bortsett fra at den var innmari lav på livet så den dekket ikke hele rumpa en gang..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det salg på fornarina og hvilke modeller?

Litt rundt omkring, men jeg tviler sterkt på at det er et godt utvalg nå. Prøv Bik Bok og Carlings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...