Gå til innhold

Er det dårlig gjort å gi penger anonymt?


Gjest NotNaomi

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
Akkurat nå, Blodets rett skrev:

Virkelig, 700 kroner for en trengende kvinne? Jeg har sluttet å tro på deg.

 

Hallo. Hva skal jeg gi da? Jeg vil ikke nedverdige henne. Hva skal jeg gjøre da? 700 holder ei uke . Gjør det ikke? Jeg kan gi mer. Men hvordan??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
10 minutter siden, Blodets rett skrev:

Virkelig, 700 kroner for en trengende kvinne? Jeg har sluttet å tro på deg.

 

Hva for forslag har du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, NotNaomi skrev:

Hva for forslag har du da? 

At du innser dine sosiale begrensinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
1 minutt siden, Blodets rett skrev:

At du innser dine sosiale begrensinger.

Ok. Den skjønte jeg. Nei,det gjorde jeg ikke.  Hva snakker du om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NotNaomi skrev:

Uten å skrive at de er fra meg? Går det an? :-) kan skrive fra en venn. Hun har noen. Kan jeg bare gjøre det?

Ja. 

Anonymkode: 6f675...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
27 minutter siden, Blodets rett skrev:

At du innser dine sosiale begrensinger.

Jeg venter på et svar. Men du har kanskje sovna -;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Froning
1 time siden, NotNaomi skrev:

Jo. Altså. Jeg har bedt venner hit i morgen. Vi ville nok bestilt pizza etterhvert. Drittkjedelig i grunnen. Så hun får jobben med å lage mat pluss blir med på partyet så klart. Vinn-Vinn :-)

Hva får jeg i timelønn for å bli med på partyene dine og hvor sender jeg inn søknad og cv?

Vurderer å sterkt å skifte yrke.

Krever 150 kr tillegg for Justin Bieber per sang hvis det spilles musikk pluss kveldstillegg. Risikotillegg hvis det er alkohol innvolvert. 

Navn: froning

Adresse: kvinneguiden.

Mail: kg pm

Endret av Froning
Personlige opplysninger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
1 minutt siden, Froning skrev:

Hva får jeg i timelønn for å bli med på partyene dine og hvor sender jeg inn søknad og cv?

Vurderer å sterkt å skifte yrke.

Krever 150 kr tillegg for Justin Bieber per sang hvis det spilles musikk pluss kveldstillegg. Risikotillegg hvis det er alkohol innvolvert. 

Risikotilleget skjønte jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo forsøke å bare gi henne penger. Folk er forskjellige. Jeg har to venninner med veldig dårlig råd. Jeg har prøvd å gi penger til begge. Den ene ble veldig glad og takknemlig. Den andre tok det ille opp, og ville ikke ta i mot. Heldigvis fikk jeg lov til å spandere på henne når vi er ute i stedet. Det er veldig viktig at du ikke gjør det på feil måte, At du ikke er ovenfra og ned. Bare si rett ut at du ønsker å gi henne noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hulderen skrev:

Du kan jo forsøke å bare gi henne penger. Folk er forskjellige. Jeg har to venninner med veldig dårlig råd. Jeg har prøvd å gi penger til begge. Den ene ble veldig glad og takknemlig. Den andre tok det ille opp, og ville ikke ta i mot. Heldigvis fikk jeg lov til å spandere på henne når vi er ute i stedet. Det er veldig viktig at du ikke gjør det på feil måte, At du ikke er ovenfra og ned. Bare si rett ut at du ønsker å gi henne noe.

Enig, hva med å bare tilby henne penger? Si at du ønsker å gi henne pengene for du vet hun trenger de. At det ikke er et lån, men om hun en gang i fremtiden får en mulighet til å hjelpe andre så kan hun "pay it forward"?

Anonymkode: 1e24f...0cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NotNaomi skrev:

Nei. Det er det. Jeg trenger virkelig ikke hjelp til noe! Ja,Det er det jeg er redd for! Å nedverdige henne. Jeg visste ikke hvor lite hun har nå. Fant det ut ved besøk. Får helt vondt av at hun ikke har noe. Akkurat nå da.

Kan du ikke si du er i dårlig form,og trenger noen til å vaske huset? Så gir du pengene da?

Om jeg hadde fått penger av ukjente,så hadde jeg ikke turt å brukt de

Anonymkode: d37d3...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...