AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Del Skrevet 5. juli 2017 Hei! Jeg har søkt på jus I Bergen iår. De har 380 studieplasser. Snittet for å komme inn i fjor var på 51.7 og 1500 søkere hadde studiet på førstevalget. Snittet har siden 2009 gått opp cirka 0.05 hvert år. Ett år gikk det opp 1.2. I år er det cirka 1700 søkere som har studiet som førstevalg, men det står ikke hvor mange som har søkt hoved- eller førstegangsvitnemål. Jeg har sistenevnte, og det er reservert et visst antall plasser til de to kravene. Det er altså flere søkere iår, og jeg er redd for at snittet skal øke skikkelig mye. Jeg har 53.6 I snitt - tror dere jeg kommer meg inn? Anonymkode: 64e00...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Del Skrevet 5. juli 2017 Ja. Anonymkode: 0434f...19c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Del Skrevet 5. juli 2017 Urelevant til svaret ditt, men; hvordan finner du ut hvor mange som har et studie som førstevalg? Anonymkode: d8c95...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Urelevant til svaret ditt, men; hvordan finner du ut hvor mange som har et studie som førstevalg? Anonymkode: d8c95...b7a Du sjekker søkertall på samordnaopptak.no og "søkertall fordelt på studie", så står det sånn skjema med førstevalg, osv. Anonymkode: 64e00...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Del Skrevet 5. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sjekker søkertall på samordnaopptak.no og "søkertall fordelt på studie", så står det sånn skjema med førstevalg, osv. Anonymkode: 64e00...ab1 Tusen takk Anonymkode: d8c95...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Del Skrevet 5. juli 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har søkt på jus I Bergen iår. De har 380 studieplasser. Snittet for å komme inn i fjor var på 51.7 og 1500 søkere hadde studiet på førstevalget. Snittet har siden 2009 gått opp cirka 0.05 hvert år. Ett år gikk det opp 1.2. I år er det cirka 1700 søkere som har studiet som førstevalg, men det står ikke hvor mange som har søkt hoved- eller førstegangsvitnemål. Jeg har sistenevnte, og det er reservert et visst antall plasser til de to kravene. Det er altså flere søkere iår, og jeg er redd for at snittet skal øke skikkelig mye. Jeg har 53.6 I snitt - tror dere jeg kommer meg inn? Anonymkode: 64e00...ab1 Hvordan kan vi vite det? Det er ren tipping Jo...det er 50% sjanse for at fu ikke kommer inn Anonymkode: 33741...a38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #7 Del Skrevet 5. juli 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan vi vite det? Det er ren tipping Jo...det er 50% sjanse for at fu ikke kommer inn Anonymkode: 33741...a38 Jeg skrev ikke vet dere, men tror dere TS Anonymkode: 64e00...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hytteost Skrevet 6. juli 2017 #8 Del Skrevet 6. juli 2017 Vi får håpe det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå