hyggeligfyr Skrevet 7. januar 2005 #21 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er vel det som er det viktigste, og at folk ikke er så bevisst seg selv, og hva omgivelsene måtte tro om dem når de danser. Man må leke på gulvet som ellers i livet. Nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 7. januar 2005 #22 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er vel det som er det viktigste, og at folk ikke er så bevisst seg selv, og hva omgivelsene måtte tro om dem når de danser. Man må leke på gulvet som ellers i livet. Slik ser jeg også det. Har en venninne som er danser og for henne blir det en "kunst" å danse på byn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. januar 2005 #23 Del Skrevet 7. januar 2005 Ikke lett nei, men er du en vinner, så må du bare godta å treffe på mange tapere. Det er prisen du må betale for å være en ener. Ja huff det er ensomt på toppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #24 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg elsker å danse, og var tidligere ofte først ute på diskogulvet, men har omtrent aldri danset pardans.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. januar 2005 #25 Del Skrevet 7. januar 2005 Var vist ikke innlogget .. Ja, man sier det for å være hyggelig mot klønete fyrer som tross alt like fullt er hyggelige mennesker Samma fan om de lyver eller sankker sant. Et kjedelig pliktløp er det uansett .... Forstår vel heller heller ikke hvorfor en dame som syntes jeg er dårlig til å danse på død og liv skal mase om å få danse med meg, når hun vet at jeg ikke er noe gald i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ii *Fiona* Skrevet 7. januar 2005 #26 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg gjentar meg selv nå; for å være hyggelig seff... og kanskje hun mener du kan ha viktigere egenskaper enn å danse. Sånn sett et kompliment uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. januar 2005 #27 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg gjentar meg selv nå; for å være hyggelig seff... og kanskje hun mener du kan ha viktigere egenskaper enn å danse. Sånn sett et kompliment uansett... Da kan hun danse med de som liker å danse og så får hun være hyggelig mot meg på en måte jeg faktisk synes er hyggelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ii Fi Skrevet 7. januar 2005 #28 Del Skrevet 7. januar 2005 Enig jeg. Jeg bare konstaterer fakta ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 9. januar 2005 #29 Del Skrevet 9. januar 2005 Eg elsker å danse, og går eg heim frå byen utan å ha dansa har det neppe vore ein fullkomen kveld! Slik er det berre. Der eg plar gå ut, er det nermast ein kultur for gutar å danse faktisk! Det er nesten 50/50 på dansegolvet og mange gutar danser og i ein ring og viser seg fram for sultne damer. Det er jo kjempe morro! Eg liker å danse tett og sensuelt. Stryke fingrane gjennomhåret, stryke nasa på halsen og få litt sånn kline opplevesle utan å kline om dåke skjønner!! Men KUN på gutar eg liker. Gutar eg ikkje har ein "ting" for, danser eg kameratslig med - ler og har det gøy med. Dansing er kjekkt uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 9. januar 2005 #30 Del Skrevet 9. januar 2005 Seelena - akkurat som jeg skulle sagt det sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolig62 Skrevet 12. januar 2005 #31 Del Skrevet 12. januar 2005 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolig62 Skrevet 12. januar 2005 #32 Del Skrevet 12. januar 2005 nybegynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolig62 Skrevet 12. januar 2005 #33 Del Skrevet 12. januar 2005 ... være variert i tempo. Følge musikken og dens uttrykk, og få begges bevegelser til å se ut som en. Musikken må da være inspirerende, noe som utelukker danseband-ompapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 13. januar 2005 #34 Del Skrevet 13. januar 2005 Alt mulig. Men det må være bra musikk! Også kunne det vært fett å lære tango Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. januar 2005 #35 Del Skrevet 13. januar 2005 Tango er lidenskap. Ja, det måtte vært fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 13. januar 2005 #36 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg liker å danse, og jeg er skikkelig dårlig, men det er det som er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 23. januar 2005 #37 Del Skrevet 23. januar 2005 Salsa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 30. januar 2005 #38 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg danser ikke av den grunn at jeg ikke har rytme eller føler meg vel. Kalle meg en feiging pga det er teit ! Noen liker å danse , andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå