Gå til innhold

Er du og kjæresten testet for kjønnssykdommer?

Gjest Gjesta

er du og kjæresten testet for kjønnssykdommer?  

1. 1. er du og kjæresten testet for kjønnssykdommer?

• ja,begge to
      13
    • bare meg
      5
    • bare han
      1
    • nei,ingen av oss
      6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, jeg forlangte test av ham før vi innledet noe "mer" uten kondom. Selv er jeg blodgiver og får denslags besørget for meg - i hvert fall HIV-test som var det viktigste for meg.

HVor vanlig det er, vet jeg ikke, men jeg tar nå vare på meg selv - uavhengig om andre gjør det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet meg, ufrivillig. (Jeg lå i stolen hos legen for en vanlig gu da han plutselig sa, "ja, vi sjekker bare alt mens vi er i gang", noe jeg synes var frekt). Jeg har aldri vært bekymret for å få noe fra samboeren min selv om han ikke har testet seg, han har hatt få sexpartnere og alltid brukt kondom. HIV har ingen av oss blitt testet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei du. Det er ikke sikkert at typen din allltid har brukt kondom selv om han sier at han har gjort det. Det har jeg sagt selv jeg, men selvfølgelig ikke gjort det, så konklusjonen blir. Jeg ville testet meg uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo testet meg for kjønnssykdommer, som jeg ikke har. Og HIV er svært sjeldent, så jeg anser den faren for meget meget liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tester for alt når jeg er hos gyn. Greit å være sikker. Mannen testet like før vi ble sammen sa han så da antok jeg at alt var bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...