Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #901 Del Skrevet 6. juli 2018 Bussen krasjer og vi svever mellom liv og død Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. juli 2018 #902 Del Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Det ble en altfor sterk opptreden, så de blokkerte muligheten til å se den. Hoppe farter videre i den fine bilen... Du kan se den fra youtube her: https://www.youtube.com/watch?v=OxahaCqlkaI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #903 Del Skrevet 6. juli 2018 Dette er oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. juli 2018 #904 Del Skrevet 6. juli 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Bussen krasjer og vi svever mellom liv og død Heldigvis går det godt, ettersom vi er i trygge hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #905 Del Skrevet 6. juli 2018 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Heldigvis går det godt, ettersom vi er i trygge hender Men @Nietsoj blir lagt i kunstig koma Hoppe måtte amputere høyre beinet sitt og jeg omkom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. juli 2018 #906 Del Skrevet 6. juli 2018 13 minutter siden, Winza skrev: Men @Nietsoj blir lagt i kunstig koma Hoppe måtte amputere høyre beinet sitt og jeg omkom Det var heldigvis bare skuespill. Dere spilte inn en film for NRK som skulle sendes i anledning ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #907 Del Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, An0nymBruker skrev: Det var heldigvis bare skuespill. Dere spilte inn en film for NRK som skulle sendes i anledning ... Julaften men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. juli 2018 #908 Del Skrevet 6. juli 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Julaften men... filmen ble aldri vist på tv dessverre, grunnet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #909 Del Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: filmen ble aldri vist på tv dessverre, grunnet ... Budsjettkutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. juli 2018 #910 Del Skrevet 6. juli 2018 Videre fra Danmark kjører nå KG bussen til ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #911 Del Skrevet 6. juli 2018 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: Videre fra Danmark kjører nå KG bussen til ... Pakistan for å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. juli 2018 #912 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) 14 minutter siden, Winza skrev: Pakistan for å reise videre til Thailand for å besøke elefanten Saza i Ciang Mai https://www.aftenbladet.no/reise/Etter-70-ar-som-arbeider-og-ridedyr-har-elefanten-Saza-funnet-sitt-fristed-9676b.html Endret 6. juli 2018 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 6. juli 2018 #913 Del Skrevet 6. juli 2018 Nå kjører bussen til fotball VM, i Russland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 6. juli 2018 #914 Del Skrevet 6. juli 2018 Nå skal vi til Tyskland for å høre på klassisk musikk og opera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 6. juli 2018 #915 Del Skrevet 6. juli 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #916 Del Skrevet 6. juli 2018 27 minutter siden, Stella Rose skrev: Nå kjører bussen til fotball VM, i Russland Og der treffer vi på Putin som inviterer oss til middag men det er en hake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 6. juli 2018 #917 Del Skrevet 6. juli 2018 Vel, jeg vil gjerne sitte på en buss som unngår fotball VM, hvor som helst egentlig for jeg er ensom i kveld..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #918 Del Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, fiole skrev: Vel, jeg vil gjerne sitte på en buss som unngår fotball VM, hvor som helst egentlig for jeg er ensom i kveld..... Du har oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 6. juli 2018 #919 Del Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, Winza skrev: Du har oss Uff, jeg som trodde alle var på VM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #920 Del Skrevet 6. juli 2018 2 minutter siden, fiole skrev: Uff, jeg som trodde alle var på VM Jeg er ikke fotball interessert Virker ganske alene om det egentlig spesielt som mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå