Entern Skrevet 16. januar 2023 #1141 Del Skrevet 16. januar 2023 Jocelynn skrev (2 minutter siden): Jepp, vi kan dele vi. Så får de andre pizza uten ananas. 🍍 Det er en avtale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. januar 2023 #1142 Del Skrevet 16. januar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Kan være godt, men foretrekker pepperoni, biff, bacon, paprika og løk 🥰 Ja det er også godt 😊 Jeg liker omtrent alt av pizza inkl ansjos 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. januar 2023 #1143 Del Skrevet 16. januar 2023 Cid skrev (1 time siden): Mens vi andre drar til Egon @TheHairyToothfairy betaler Jeg drar faen meg ikke på Egon. Skal vi spise så skal vi spise ordentlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #1144 Del Skrevet 16. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (13 minutter siden): Jeg drar faen meg ikke på Egon. Skal vi spise så skal vi spise ordentlig! Synes ikke du Egon mat er bra? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. januar 2023 #1145 Del Skrevet 16. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Jeg drar faen meg ikke på Egon. Skal vi spise så skal vi spise ordentlig! Litt enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. januar 2023 #1146 Del Skrevet 16. januar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Synes ikke du Egon mat er bra? 😅 Overpriset tredjesortering-kjøtt er aldri bra. Er jo ikke store porsjonene heller, og tilberedt på måter hvor de må tvinge frem smak via krydder. Nei, jeg liker det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #1147 Del Skrevet 16. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Overpriset tredjesortering-kjøtt er aldri bra. Er jo ikke store porsjonene heller, og tilberedt på måter hvor de må tvinge frem smak via krydder. Nei, jeg liker det ikke. Jeg har hørt rykter om at de varmer opp frossen mat av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. januar 2023 #1148 Del Skrevet 16. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg har hørt rykter om at de varmer opp frossen mat av og til Det er det ikke noe galt i, men det blir feil å kalle det fersk. Jeg fant en bra restaurant i sentrum av Åleby, du må bli med så spiser vi på oss brokk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #1149 Del Skrevet 16. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Det er det ikke noe galt i, men det blir feil å kalle det fersk. Jeg fant en bra restaurant i sentrum av Åleby, du må bli med så spiser vi på oss brokk! Prisene kan være komiske da, som rundt 50kr for et lite glass med brus 🤪🤯 Vedder på at de har vannet ut brusen med En ny restaurant som jeg liker er Nonna Lia, pizzaen demmes med salami picante er veldig god 😋 Hun eieren er alltid hyggelig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. januar 2023 #1150 Del Skrevet 16. januar 2023 Cid skrev (36 minutter siden): Prisene kan være komiske da, som rundt 50kr for et lite glass med brus 🤪🤯 Vedder på at de har vannet ut brusen med En ny restaurant som jeg liker er Nonna Lia, pizzaen demmes med salami picante er veldig god 😋 Hun eieren er alltid hyggelig også Høres bra ut 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2024 #1151 Del Skrevet 6. august 2024 Kg bussen kjører til Oslo for å sjekke inn på Hotel Cæsar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. august 2024 #1152 Del Skrevet 6. august 2024 Cid skrev (3 timer siden): Kg bussen kjører til Oslo for å sjekke inn på Hotel Cæsar. Men det er jo nedlagt for lenge siden, så bussen fortsetter å stopper utenfor hos @Cid, der alle passasjerene låner toalettet og leacher wifi'n hans, sånn at kåken lukter funky og nettet hans blir tregt.. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå