AnonymSjiraff Skrevet 6. juli 2017 #61 Del Skrevet 6. juli 2017 @Jerry Lee klarer å krangle oss til å få prøvespille Mario Odyssey 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2017 #62 Del Skrevet 6. juli 2017 Det viser seg at Paulina egentlig er hoppetaujenta Reggie sier det er på tide å gå nå, men det vil vi ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 6. juli 2017 #63 Del Skrevet 6. juli 2017 Jeg er litt smått snurt for at jeg ikke fikk bli med på alle turene til Ibsenmuseet. Siden alle likevel har vært der litt flere ganger enn de skulle ønske, setter vi nå kursen mot Skien. Nå kan @Overrasket stige på igjen, for der reiser vi innom Ibsenparken, hvor han kan finne både ripsbusker og andre buskvekster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. juli 2017 #64 Del Skrevet 6. juli 2017 59 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Turen går uansett videre for vi må plukke opp @Severus. Ikke så lett å få henne med men vi lurer henne og sier at Bjørnar Moxnes er på bussen. Liker ikke oslofolk som han jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2017 #65 Del Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Liker ikke oslofolk som han jeg Olemic da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 6. juli 2017 #66 Del Skrevet 6. juli 2017 Det er for øvrig planlagt en tur til København. Foreslår å vende nesen dit snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. juli 2017 #67 Del Skrevet 6. juli 2017 24 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Olemic da? Liker ikke frimurere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 7. juli 2017 #68 Del Skrevet 7. juli 2017 Vel framme i København, skal vi bli guidet gjennom Amalienborg slott, før vi drar videre til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 7. juli 2017 #69 Del Skrevet 7. juli 2017 Vi blir nok København til kvelden for det er da tivoliet er best! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juli 2017 #70 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Men når vi først er i kongens by må vi jo innom Endret 7. juli 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 7. juli 2017 #71 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) I København møter vi @wintergirl som er på den årlige hamsterkonferansen. . Endret 7. juli 2017 av AnonymSjiraff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juli 2017 #72 Del Skrevet 7. juli 2017 København Zoo er neste stopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 7. juli 2017 #73 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) AnonymSjiraff blir i ekstase når han får se ekte sjiraffer. Endret 7. juli 2017 av AnonymSjiraff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 7. juli 2017 #74 Del Skrevet 7. juli 2017 @Blair Waldorf syns både hamsterene og sjiraffene er kjempe søte og gir de en liten klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2017 #75 Del Skrevet 7. juli 2017 De bestemmer seg for å adoptere dem og lager et mini habitat bakerst i bussen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juli 2017 #76 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Og Blair, forlanger å ta med en tigerunge også Endret 7. juli 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 7. juli 2017 #77 Del Skrevet 7. juli 2017 Må innrømme at jeg hadde følt meg tryggere med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 7. juli 2017 #78 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Men jeg også blir sjarmert av tigerunger: Så tigeren får være med likevel. Endret 7. juli 2017 av AnonymSjiraff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 7. juli 2017 #79 Del Skrevet 7. juli 2017 Da er bussen pakket og klar med dyra i reisebur. Så går ferden videre mot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 7. juli 2017 #80 Del Skrevet 7. juli 2017 Legoland 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå