Gå til innhold

Et vennepar som overtar alle bekjent vi får.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei .  Beklager viss dette blir langt og  rotete.  Jeg og mannen min har et vennepar som han  hadde med seg når vi ble sammen. Og nå begynner vi å bli lei. Vi får oss andre bekjente som lett kunne bli gode venner.  Men så  på fester da det er flere sammen blir disse kjente så bestevenn med venneparet at de glemmer oss.  Vi er mere rolig de andre ved første øyeblikk morsommere og livatte. Men så skjer det som alltid skjer. De finner ut at de egentlige er veldig passive og mobbete.  ( vi aksepterer de for vi har kjent de så lenge og de et ikke til å bli kvitt. ) og de nye folka forsvinner også fra oss . Hvorfor vet vi ikke.   4 ganger Har det hendt til nå.  Nå ser jeg at de er så bestiser på face og kommenterer alt   til hverandre og vi er igjen glemt. Til de nye er lei igjen og vi er gode nok. Hvordan skal jeg takle dette tør jo nesten ikke prøve å få nye venner jo. 

Anonymkode: c863f...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei .  Beklager viss dette blir langt og  rotete.  Jeg og mannen min har et vennepar som han  hadde med seg når vi ble sammen. Og nå begynner vi å bli lei. Vi får oss andre bekjente som lett kunne bli gode venner.  Men så  på fester da det er flere sammen blir disse kjente så bestevenn med venneparet at de glemmer oss.  Vi er mere rolig de andre ved første øyeblikk morsommere og livatte. Men så skjer det som alltid skjer. De finner ut at de egentlige er veldig passive og mobbete.  ( vi aksepterer de for vi har kjent de så lenge og de et ikke til å bli kvitt. ) og de nye folka forsvinner også fra oss . Hvorfor vet vi ikke.   4 ganger Har det hendt til nå.  Nå ser jeg at de er så bestiser på face og kommenterer alt   til hverandre og vi er igjen glemt. Til de nye er lei igjen og vi er gode nok. Hvordan skal jeg takle dette tør jo nesten ikke prøve å få nye venner jo. 

Slutt å heng med de vennene han hadde med seg så ordner det seg nok 😊

Anonymkode: 20113...b95

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å heng med de vennene han hadde med seg så ordner det seg nok 😊

Anonymkode: 20113...b95

Det vet JEG  men ikke han . han vil ikke dumpe de og de har en lei tedens å trenge seg inn på ting som de egentlig ikke skulle være med på..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trenger ikke invitere alle kjente på alt. Ha sosiale eventer med mindre grupper, hvor det er naturlig å ikke ta med alle hver gang. Så passer du på at nye bekjentskaper tilfeldigvis ikke mixes med de gamle morsomme mobberne. Er du god så skjønner ikke mannen din noenting.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere må være litt mer frempå med de nye bekjente selv da, ta mer kontakt osv, så ikke det gamle venneparet tar de.

Anonymkode: 2518f...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, ViljaH skrev:

Dere trenger ikke invitere alle kjente på alt. Ha sosiale eventer med mindre grupper, hvor det er naturlig å ikke ta med alle hver gang. Så passer du på at nye bekjentskaper tilfeldigvis ikke mixes med de gamle morsomme mobberne. Er du god så skjønner ikke mannen din noenting.

Vel de inviterer seg seg med på alt. De faktisk inviterte seg selv på den romantiske stevnemøte der mannen skulle fri. Ble lissom ikke helt som forventet det gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel de inviterer seg seg med på alt. De faktisk inviterte seg selv på den romantiske stevnemøte der mannen skulle fri. Ble lissom ikke helt som forventet det gitt. 

Men herregud, det er vel bare å ikke fortelle dem om absolutt alle planene dere har.

Anonymkode: c470b...385

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, man "eier" da ikke bekjente. Vennskap skjer organisk. Jobb med dere selv og slutt å være så smålige.

Anonymkode: 5973d...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, man "eier" da ikke bekjente. Vennskap skjer organisk. Jobb med dere selv og slutt å være så smålige.

Anonymkode: 5973d...09a

Jeg tolker det vel heller som at TS ikke liker dette venneparet. Men hva skal man gjøre når man er gift med en tøffel som ikke klarer å kutte dårlige relasjoner. 

Anonymkode: 02941...31e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men synes dette høres ut som en helt absurd problemstilling om man er over barneskolealder. 

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Perle skrev:

Sorry, men synes dette høres ut som en helt absurd problemstilling om man er over barneskolealder. 

Hvorfor skal alltid folk dra inn den "grusomme barnsligheten" som personangrep i de fleste tråder? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...