Veslejenta Skrevet 6. januar 2005 #1 Del Skrevet 6. januar 2005 Samboeren og jeg tenkte å ta en langhelg i Finland nå til våren, men er usikker på hvor vi bør dra. Det må være en flyplass i nærheten, da vi skal bruke sas-bonuspoeng på turen. Og mulighet for rimelig overnatting. Og selvfølgelig noe å se/oppleve. Men jeg har aldri vært i Finland før, og vil gjerne ha tips fra dere reisevante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plonk Skrevet 6. januar 2005 #2 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har bare vært i Helsinki med jobben, så jeg husker ikke hva jeg betalte for hotellet der. Men byen er bare helt superb, utrolig mye vakkert og spennende å se og et veldig bra natteliv. Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 8. januar 2005 Takk for svar Plonk. Helsinki er absolutt et alternativ. Er det noe spesielt man bør se i Helsinki? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. januar 2005 #4 Del Skrevet 9. januar 2005 Sjekk her: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...hlight=helsinki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå