AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Del Skrevet 3. juli 2017 Hun sender meg meldinger om sladder om familien min, om meg, søsknene mine, typen min, og hun blir sur når jeg sier det blir litt for mye på en gang. Hun sier at jeg og kjæresten bare får gå rundt og late som at alt er perfekt, bare fordi jeg sier til henne at det blir litt for mye. I tillegg er hun utrolig negativ til kjæresten min og blir direkte sur når jeg for eksempel gjør ting på samme måte som han. Hun sitter og uffer og sukker og sier imot når jeg forklarer hvorfor jeg gjør det sånn og slik. Synes det er så utrolig barnslig, og det føles som hun blir bare bitrere og bitrere og mer negativ til forholdet mellom meg og kjæresten min. Trenger egentlig bare en utblåsning her nå, er godt å slippe det ut. Anonymkode: 2fd09...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Del Skrevet 3. juli 2017 Hvorfor er du venninne med en sånn en person som bare sprer negativitet? Noen ganger så kan man faktisk velge å kutte personer fra livet sitt, og hun høres ut som en god kandidat for det. Anonymkode: 95c38...a46 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 3. juli 2017 #3 Del Skrevet 3. juli 2017 Hvordan klarer du å omgås slike negative personer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. juli 2017 #4 Del Skrevet 3. juli 2017 Hadde aldri orket å forholde meg til slike personer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Del Skrevet 3. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du venninne med en sånn en person som bare sprer negativitet? Noen ganger så kan man faktisk velge å kutte personer fra livet sitt, og hun høres ut som en god kandidat for det. Anonymkode: 95c38...a46 Det er noe hun har begynt med i det siste. Vi har vært venner siden barneskolen, så det er ikke et vennskap man bare kutter ut. Det har jeg ikke lyst til heller. Likevel så blir jeg utrolig sliten av henne til tider, og jeg merker faktisk at hun blir bitrere og surere for hver dag som går. Hun har for seg at "sannheten" skal ut uansett, og hun tar rett og slett ikke hensyn til at folk faktisk verken har behov for eller lyst til å høre enkelte ting som hun kommer med. Jeg vet noe om broren hennes som hun ikke er klar over, som jeg vet hadde satt henne ut. Det hadde vært så deilig å bare slenge det i trynet på henne, men jeg vil ikke ned på hennes nivå. Likevel hadde det vært så deilig å la henne få kjenne på hvordan det er, når noen helt uten empati slenger ut drit og lort om folk man er glad i. Anonymkode: 2fd09...cd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Del Skrevet 3. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun sender meg meldinger om sladder om familien min, om meg, søsknene mine, typen min, og hun blir sur når jeg sier det blir litt for mye på en gang. Hun sier at jeg og kjæresten bare får gå rundt og late som at alt er perfekt, bare fordi jeg sier til henne at det blir litt for mye. I tillegg er hun utrolig negativ til kjæresten min og blir direkte sur når jeg for eksempel gjør ting på samme måte som han. Hun sitter og uffer og sukker og sier imot når jeg forklarer hvorfor jeg gjør det sånn og slik. Synes det er så utrolig barnslig, og det føles som hun blir bare bitrere og bitrere og mer negativ til forholdet mellom meg og kjæresten min. Trenger egentlig bare en utblåsning her nå, er godt å slippe det ut. Anonymkode: 2fd09...cd3 Minner meg om ei jeg hang med i vår. Bare baksnakking hele tiden, når vi skulle jobbe med semesteroppgave sammen så gjorde hun ikke noe som helst faglig. Hun satt der bare og snakket negativt om alt og alle utenom de som satt i rommet (det vil si, hun snakket også negativt om folk som satt i rommet når de var en tur på do). Valgte å kutte ut det venneforholdet for å si det sånn. Det burde du også... Anonymkode: e208b...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 3. juli 2017 #7 Del Skrevet 3. juli 2017 Jeg vet det ikke er lett, men det er bare å kutte dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Del Skrevet 3. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minner meg om ei jeg hang med i vår. Bare baksnakking hele tiden, når vi skulle jobbe med semesteroppgave sammen så gjorde hun ikke noe som helst faglig. Hun satt der bare og snakket negativt om alt og alle utenom de som satt i rommet (det vil si, hun snakket også negativt om folk som satt i rommet når de var en tur på do). Valgte å kutte ut det venneforholdet for å si det sånn. Det burde du også... Anonymkode: e208b...c99 Uff, høres ut som venninna mi. Kaller henne bare Sofie i dette innlegget for å unngå forvirring. Jeg, Sofie og en annen venninne av oss hadde vært på biltur, og da den tredje venninna dro hjem og hadde gått ut av bilen, var det første Sofie sa at hun tredje venninna vår hadde lagt sånn på seg. Det var ikke bare en bemerkning, det var rett og slett hånlig. Det også er noe hun har begynt med i det siste, fordi hun venninna som har "lagt på seg" er venn med ei som Sofie ikke liker. Kan det være at Sofie reagerer sånn fordi hun ikke føler seg som pri 1 lenger? Jeg har kjæresten min, venninna som har lagt på seg har en annen venninne som Sofie ikke takler, og Sofie blir sur og bitter av det? Anonymkode: 2fd09...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #9 Del Skrevet 3. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, høres ut som venninna mi. Kaller henne bare Sofie i dette innlegget for å unngå forvirring. Jeg, Sofie og en annen venninne av oss hadde vært på biltur, og da den tredje venninna dro hjem og hadde gått ut av bilen, var det første Sofie sa at hun tredje venninna vår hadde lagt sånn på seg. Det var ikke bare en bemerkning, det var rett og slett hånlig. Det også er noe hun har begynt med i det siste, fordi hun venninna som har "lagt på seg" er venn med ei som Sofie ikke liker. Kan det være at Sofie reagerer sånn fordi hun ikke føler seg som pri 1 lenger? Jeg har kjæresten min, venninna som har lagt på seg har en annen venninne som Sofie ikke takler, og Sofie blir sur og bitter av det? Anonymkode: 2fd09...cd3 Hvor gammel er denne Sofie? Kan det være at hun ikke har det noe bra med seg selv? Jeg tenkte det om hun jeg hang med i vår, prøvde alt for å være god venninne, ta opp vanskelige tema osv, men ALT ble tatt som en fornærmelse.. Det ble sykt vanskelig når hun ikke greide selvstendig å skrive en setning i oppgaven uten å spørre noen andre i gruppa om hjelp. Når jeg da prøvde å snakke med henne om usikkerheten hennes så var det jo selvsagt jeg som var tverr... Etter det tenkte jeg bare at hun må ha ganske store vansker med seg selv. Anonymkode: e208b...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #10 Del Skrevet 3. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er denne Sofie? Kan det være at hun ikke har det noe bra med seg selv? Jeg tenkte det om hun jeg hang med i vår, prøvde alt for å være god venninne, ta opp vanskelige tema osv, men ALT ble tatt som en fornærmelse.. Det ble sykt vanskelig når hun ikke greide selvstendig å skrive en setning i oppgaven uten å spørre noen andre i gruppa om hjelp. Når jeg da prøvde å snakke med henne om usikkerheten hennes så var det jo selvsagt jeg som var tverr... Etter det tenkte jeg bare at hun må ha ganske store vansker med seg selv. Anonymkode: e208b...c99 Hjelpes, hun hadde det nok ikke godt med seg selv, nei. Sofie er 19, ett år yngre enn meg. Kan tenke meg en håndfull ting som kanskje tærer på henne, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å oppføre seg som at anstendig menneske uansett. Skulle nesten trodd det var genetisk, for mora er på akkurat samme måten. Hun forteller meg alt som irriterer meg med den felles venninna vår, og baksnakker den minste ting hun gjør. Hun er litt sånn "oss to mot henne". Likevel så kan man jo begynne å lure på om hun baksnakker meg like flittig når jeg ikke er til stede? Kom på at da jeg sa ifra om at det var nok sladder og tull om kjæresten min, så sa hun at da kunne jeg føle på hvordan hun hadde det da hun holdt på med en fyr, og folk gikk rundt og fortalte henne masse drit om han. Jeg slang jo ikke med leppa en eneste gang, jeg var den som støtta henne igjennom alt det der, og sendte han fyren lange meldinger og ga klar beskjed om at han måtte skjerpe seg ellers var det over og ut. Likevel så syntes hun at jeg burde føle på hvordan hun hadde det da. Blir igrunnen bare mindre og mindre klok på henne, jeg. Anonymkode: 2fd09...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #11 Del Skrevet 3. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelpes, hun hadde det nok ikke godt med seg selv, nei. Sofie er 19, ett år yngre enn meg. Kan tenke meg en håndfull ting som kanskje tærer på henne, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å oppføre seg som at anstendig menneske uansett. Skulle nesten trodd det var genetisk, for mora er på akkurat samme måten. Hun forteller meg alt som irriterer meg med den felles venninna vår, og baksnakker den minste ting hun gjør. Anonymkode: 2fd09...cd3 Alt som irriterer henne, mener jeg selvsagt Anonymkode: 2fd09...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #12 Del Skrevet 4. juli 2017 Si at hun får slutte å legge seg opp i hva familien din gjør. Det er din familie ikke hennes , skjønner ikke helt hvorfor hun skal bry seg så mye Anonymkode: 3cad1...33c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #13 Del Skrevet 5. juli 2017 Hun baksnakker deg garantert like mye bak din rygg. På 4.7.2017 den 0.19, AnonymBruker skrev: Hjelpes, hun hadde det nok ikke godt med seg selv, nei. Sofie er 19, ett år yngre enn meg. Kan tenke meg en håndfull ting som kanskje tærer på henne, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å oppføre seg som at anstendig menneske uansett. Skulle nesten trodd det var genetisk, for mora er på akkurat samme måten. Hun forteller meg alt som irriterer meg med den felles venninna vår, og baksnakker den minste ting hun gjør. Hun er litt sånn "oss to mot henne". Likevel så kan man jo begynne å lure på om hun baksnakker meg like flittig når jeg ikke er til stede? Kom på at da jeg sa ifra om at det var nok sladder og tull om kjæresten min, så sa hun at da kunne jeg føle på hvordan hun hadde det da hun holdt på med en fyr, og folk gikk rundt og fortalte henne masse drit om han. Jeg slang jo ikke med leppa en eneste gang, jeg var den som støtta henne igjennom alt det der, og sendte han fyren lange meldinger og ga klar beskjed om at han måtte skjerpe seg ellers var det over og ut. Likevel så syntes hun at jeg burde føle på hvordan hun hadde det da. Blir igrunnen bare mindre og mindre klok på henne, jeg. Anonymkode: 2fd09...cd3 Anonymkode: 6c14f...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå