Gå til innhold

strips til å ha over nesa?


Sniglå

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om de selger slike hvite strips-plaster-ting til å fjerne svarte prikker på nesa? De kaller det vel for hudormer eller noe. Sambissen min har massevis, men selv etter jeg har fått han til å bruke ulike renseprodukter har de ikke forsvunnet. :ler:

Stakkars, tror han er litt lei av maset mitt nå!

Men funker disse stripsene? Eller er det bare reklamene som får deg til å tro det? evt noen andre råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om de funker .. tja.. "noe" sitter hvertfall på stripsen når den tas av.. så det er et forsøk verd.

Mener å huske at jeg har sett det både i dagligvare (Meny) og hos H&M i tillegg til Vita. Regner jo med at de har det i parfymeriene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm... virker som om jeg nesten må prøve for å se om det funker på sambissen!

Vet hvordan han kommer til å reagere: *sukk* "åååårrhhh....nå igjen...javeeeel..."

:ler:

Snille gutten som holder ut maset mitt! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har faktisk blitt veldig glad i biotherm da! Han glemte ansiktsvasken og fuktighetskremen når vi var hjemme i julen, og han var ikke sen med å inrømme at han savnet biothermen sin!!

Men får ikke lov til å si at han bruker sånnt til noen!! ssshhh! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har faktisk blitt veldig glad i biotherm da! Han glemte ansiktsvasken og fuktighetskremen når vi var hjemme i julen, og han var ikke sen med å inrømme at han savnet biothermen sin!!

Men får ikke lov til å si at han bruker sånnt til noen!! ssshhh! :ler:

:ler:

Vet hvordan det er, ekskjæresten min LIKTe faktisk at jeg dullet med han, og jeg synes jo selvfølgelig at det bare var artig. Pleide å bruke peelingkremen min på ham også, og div div (han var litt plaget med hudormer som kjæresten din snigla)

Han synes vel bare det hele var ganske avslappende og godt tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...