AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Til de som ikke har prøvd testen; Ta 2 ts natronpulver oppi et glass, deretter tiss oppi. Bruser det og/eller legger seg et lag med skum er det gutt, skjer det ingenting er det jente. Jeg prøvde natrontesten i dag.. men jeg tisset først også tok jeg pulver oppi, for jeg leste på en oppskrift fra ei venninne som tydeligvis var feil.. Det bruste i 2 sekunder og la seg hvitt lag med skum. Er det noen som vet om den fungerer selv om man tar natronen oppi tilslutt? Og er det mange her som har fått riktig resultat? :-) Anonymkode: 8b92b...e48 1
Minlillelykke Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 Får forhåpentligvis svaret til torsdag når jeg skal på oul. Hos meg skjedde det ingenting. Så ifølge den får vi ei jente denne gangen
Amarone Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 Men hvorfor skulle dette virke? Man kan jo ikke få vite kjønn på urinprøve hos legen, hvorfor skulle det funke med natron hjemme? 8
Minlillelykke Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 3 timer siden, Amarone skrev: Men hvorfor skulle dette virke? Man kan jo ikke få vite kjønn på urinprøve hos legen, hvorfor skulle det funke med natron hjemme? Ikke sikkert det gjør det, men gøy å teste å se🙈
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #6 Skrevet 4. juli 2017 Selvfølgelig virker det ikke, det er tull som mye annet som har med gjetting av kjønn å gjøre. Det er ingenting i mors urin som kan gi svar på hvilket kjønn det er. Men for all del, det er bare å leke. Anonymkode: 4b3f7...ae9
Minlillelykke Skrevet 6. juli 2017 #7 Skrevet 6. juli 2017 Bare for gøy, jeg sjekket og ifølge natrontesten skulle jeg få jente, var på oul i dag, fikk samme svar. Jente blir det. Men, jeg hadde ikke shoppet etter en slik test altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå