AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Del Skrevet 3. juli 2017 Noen som vet om man må skatte av voldsoffererstatning? Hvilke regler gjelder, og hvilke beløp ca? Takk for svar! Anonymkode: 5b3a2...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Del Skrevet 4. juli 2017 Det kommer helt an på hva voldsoffererstatningen skal dekke for slags tap. Kontakt skatteetaten, eller snakk med kontoret for Voldsoffererstatning. De kan svare deg. Anonymkode: 64607...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #3 Del Skrevet 4. juli 2017 Erstatninger er skattefrie Anonymkode: 839d8...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Del Skrevet 4. juli 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Erstatninger er skattefrie Anonymkode: 839d8...fad Nei det er de ikke. Erstatninger for tapt inntekt er skattepliktig. Menerstatning er skattefri. Anonymkode: 64607...ec5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Del Skrevet 4. juli 2017 Det gjelder en voldtektssak. Så da kan jeg gå ut i fra at det er skattefritt, om jeg forstår dette riktig..? Anonymkode: 5b3a2...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #6 Del Skrevet 4. juli 2017 Det er skattefritt Anonymkode: 839d8...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. juli 2017 #7 Del Skrevet 4. juli 2017 https://www.npe.no/no/Om-NPE/aktuelt/Skatt-pa-erstatningsutbetaling/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #8 Del Skrevet 4. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder en voldtektssak. Så da kan jeg gå ut i fra at det er skattefritt, om jeg forstår dette riktig..? Anonymkode: 5b3a2...891 Det er ikke saken det gjelder som avgjør om det er skattefritt eller skal skattes, men hva erstatningen skal dekke. Det stårnok i brvet du har fått der du er tilkjent erstatning. Lenken over forklarer og godt hva som skal skattes av mht. Erstatninger. Anonymkode: 64607...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #9 Del Skrevet 4. juli 2017 Beklager å avspore tråden din. Men skal akuratt til å sende inn min søknad.. hvor lang var ventetiden? Kan jeg spørre hvor mye du fikk? Gjelder det volldtekt, vold? Setter pris på svar har du advokat? Kan jo hørre med dem, men er 99% sikker på at det er skattefritt. Jeg skattet ikke det jeg fikk i oppreisning etter rettssaker .. Anonymkode: 38dc6...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå