Rosalie Skrevet 3. juli 2017 #21 Del Skrevet 3. juli 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når A sender B stygge blikk mens B flørtet en del med C, skjønner B ganske godt at noe med oppførselen hennes er over grensa for A, som lå med C kvelden før og var hans opprinnelige flørt. Anonymkode: e4516...1f3 "Stygge blikk" Ikke rart at jenter/damer er mye uvenner når det er kommunikasjonsformen. Hadde jeg vært B, hadde jeg neppe fått med meg de såkalte stygge blikkene en gang. Dessuten, helt ærlig, er det slett ikke sikkert B flørtet med mannehora i det hele tatt. Jeg har flere ganger blitt beskyldt for å flørte med tidligere ligg av venninnene mine, bare fordi vi har snakket og ledd sammen. Å ha en hyggelig konversasjon er ikke det samme som å flørte. Jeg hadde ikke giddet å dra på jentetur igjen med A, da hun tydeligvis er mest opptatt av å få seg mest mulig pikk når hun er på jentetur. At det skjedde én kveld er greit nok, men begge kveldene er nogo når hun faktisk var på tur med ei venninne. Endret 3. juli 2017 av Rosalie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #22 Del Skrevet 3. juli 2017 7 minutter siden, Rosalie skrev: "Stygge blikk" Ikke rart at jenter/damer er mye uvenner når det er kommunikasjonsformen. Hadde jeg vært B, hadde jeg neppe fått med meg de såkalte stygge blikkene en gang. Dessuten, helt ærlig, er det slett ikke sikkert B flørtet med mannehora i det hele tatt. Jeg har flere ganger blitt beskyldt for å flørte med tidligere ligg av venninnene mine, bare fordi vi har snakket og ledd sammen. Å ha en hyggelig konversasjon er ikke det samme som å flørte. Jeg hadde ikke giddet å dra på jentetur igjen med B, da hun tydeligvis er mest opptatt av å få seg mest mulig pikk når hun er på jentetur. At det skjedde én kveld er greit nok, men begge kveldene er nogo når hun faktisk var på tur med ei venninne. Men nå er det ganske åpenbart at ts er B og innrømmer å ha flørta med denne fyren. Uansett sitter man ikke å kaprer oppmerksomheten og tiden til en fyr hele kvelden som venninda liker, selvom man bare skulle ment det vennskapelig heller. Og både A og B var helt happy med at guttene inviterte til en repeat av flørtekvelden som hadde vært dagen før. B ble bare unhappy med det når C på nytt valgte A og ikke henne. Anonymkode: e4516...1f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #23 Del Skrevet 3. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men nå er det ganske åpenbart at ts er B og innrømmer å ha flørta med denne fyren. Uansett sitter man ikke å kaprer oppmerksomheten og tiden til en fyr hele kvelden som venninda liker, selvom man bare skulle ment det vennskapelig heller. Og både A og B var helt happy med at guttene inviterte til en repeat av flørtekvelden som hadde vært dagen før. B ble bare unhappy med det når C på nytt valgte A og ikke henne. Anonymkode: e4516...1f3 Er du A, eller..? Uansett, du setter tydeligvis pikk høyere enn vennskap... Anonymkode: ac91f...f61 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #24 Del Skrevet 3. juli 2017 Morsomt med mange svar! Litt rart at folk er så skråsikre og samtidig så uenige Er det rart det er krig... Glad jeg har venninneforhold som overlever en sånn episode. Heller litt høy temperatur nå og da med masse kjærlighet i bunn enn å drive og dumpe venninner pga snusfornuft. Både A og B har et lettsindig forhold til sånne ting når de får det litt på avstand - kan bare bli litt høy temperatur der og da. Historien er selvfølgelig forenklet og endret såpass at den ikke blir gjenkjent. Anonymkode: 150cc...602 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #25 Del Skrevet 3. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Morsomt med mange svar! Litt rart at folk er så skråsikre og samtidig så uenige Er det rart det er krig... Glad jeg har venninneforhold som overlever en sånn episode. Heller litt høy temperatur nå og da med masse kjærlighet i bunn enn å drive og dumpe venninner pga snusfornuft. Både A og B har et lettsindig forhold til sånne ting når de får det litt på avstand - kan bare bli litt høy temperatur der og da. Historien er selvfølgelig forenklet og endret såpass at den ikke blir gjenkjent. Anonymkode: 150cc...602 Syns det er vanvittig at du faktisk har venninneforhold som ender i slike episoder. Og at du ser på det som en styrke er ufattelig. Anonymkode: ac91f...f61 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #26 Del Skrevet 3. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det er vanvittig at du faktisk har venninneforhold som ender i slike episoder. Og at du ser på det som en styrke er ufattelig. Anonymkode: ac91f...f61 Det lever jeg godt med Anonymkode: 150cc...602 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #27 Del Skrevet 3. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du A, eller..? Uansett, du setter tydeligvis pikk høyere enn vennskap... Anonymkode: ac91f...f61 Nei det er jeg ikke. Begge jentene i denne tråden var jo gira på pikk. B ble sur over det hele først når hun innså hun ikke fikk pikken hun ville. Og prøvde attpåtil å kapre den som A hadde blanda seg med, så kan si ganske trygt ut fra det at det er B som satt pikk over vennskap da, ved å gå etter vennindas pikk og ikke en av de andre. Anonymkode: e4516...1f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #28 Del Skrevet 3. juli 2017 Tror det er TS som er A jeg☺️ Anonymkode: b2115...aa0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #29 Del Skrevet 3. juli 2017 Hvorfor hadde du lyst til å ha sex med C etter at han flørtet med venninnen din hele den andre kvelden? Anonymkode: fae76...2cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleMolle Skrevet 3. juli 2017 #30 Del Skrevet 3. juli 2017 Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg så alt for mye om hvem som gjorde feil på denne turen, men heller snakket ut og lært til neste jentetur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 3. juli 2017 #31 Del Skrevet 3. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er jeg ikke. Begge jentene i denne tråden var jo gira på pikk. B ble sur over det hele først når hun innså hun ikke fikk pikken hun ville. Og prøvde attpåtil å kapre den som A hadde blanda seg med, så kan si ganske trygt ut fra det at det er B som satt pikk over vennskap da, ved å gå etter vennindas pikk og ikke en av de andre. Anonymkode: e4516...1f3 Hvordan klarer du å få frem at B ville ha pikk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 3. juli 2017 #32 Del Skrevet 3. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: A er sur på B fordi hun flørtet med C, samtidig som A ikke har noen problemer med å ha sex med C igjen etter at han har flørta med venninnen hennes. Hvorfor er Bs oppførsel et problem for A, mens Cs ikke er det? Anonymkode: b1380...0d0 Dette var også min første tanke. Begge jenter virker ganske korte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mshi Skrevet 3. juli 2017 #33 Del Skrevet 3. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det er TS som er A jeg☺️ Anonymkode: b2115...aa0 Jeg er enig - det virker som om TS er jente A, utifra hvordan hun skriver at hun prøvde å få B til å slutte med "flørtingen sin" ved å stirre henne ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Råkkenråll Skrevet 3. juli 2017 #34 Del Skrevet 3. juli 2017 8 minutter siden, Marie90 skrev: Dette var også min første tanke. Begge jenter virker ganske korte. Dette var min konklusjon og. Pluss dette med at jeg heller hadde hengt med D, E og F. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #35 Del Skrevet 3. juli 2017 B så ikke ut til å klage så lenge hun trodde det ble noe på henne, men når det ikke gikk hennes vei, så dro hun "vi skulle jo ha jentekveld"-kortet. Tipper hun hadde gjort det samme som A om hun fikk sjansen! Anonymkode: c2798...4fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablab Skrevet 3. juli 2017 #36 Del Skrevet 3. juli 2017 Jeg flørter ikke med menn venninner er involvert med - B kan ta seg en bolle Jeg bruker ikke store deler av en tur der man kun er to venninner og har to overnattinger på en mann - A kan ta seg en bolle Slenger meg heller med på den dramafrie turen til D, E og F. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rikoChett Skrevet 3. juli 2017 #37 Del Skrevet 3. juli 2017 For min del, jeg hadde en A venninne en gang - med trykk på hadde - som brukte meg som tidsfordriv til hun fikk seg noen å pule på. Ellers takk,as. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #38 Del Skrevet 3. juli 2017 39 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Hvordan klarer du å få frem at B ville ha pikk ? Hun var jo helt happy med å drikke og flørte med guttene begge dager og var klar over at det betydde flørt og potensielt sex, spesielt på dag to. Så så hun vel at C var lett for A å få, og tenkte hun også kunne få han siden hun gikk etter akuratt han og ingen av de andre. 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: B så ikke ut til å klage så lenge hun trodde det ble noe på henne, men når det ikke gikk hennes vei, så dro hun "vi skulle jo ha jentekveld"-kortet. Tipper hun hadde gjort det samme som A om hun fikk sjansen! Anonymkode: c2798...4fa Enig, åpenbart i mine øyne! Anonymkode: e4516...1f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 3. juli 2017 #39 Del Skrevet 3. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun var jo helt happy med å drikke og flørte med guttene begge dager og var klar over at det betydde flørt og potensielt sex, spesielt på dag to. Så så hun vel at C var lett for A å få, og tenkte hun også kunne få han siden hun gikk etter akuratt han og ingen av de andre. Enig, åpenbart i mine øyne! Anonymkode: e4516...1f3 Herre Gud. Du spekulerer og lager din egen historie. 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #40 Del Skrevet 3. juli 2017 5 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Herre Gud. Du spekulerer og lager din egen historie. 😳 Nei. Det er ts som forteller at A og B var helt happy med å være med og flørte med guttene begge dager. Men flørting trenger ikke nødvendigvis bety man vil ha pikk da, men virker jo sånn når hun så hvordan det gikk dagen før og attpåtil valgte å flørte endel med han som var lettest på tråden av gutta. Jeg mener hvis hun ikke ville kvelden skulle ende som kvelden før (pikk) så hadde hun sagt fra at hun ikke ville være med guttene en kveld til. I stedet var hun happy og flørtet en del, i følge det ts skriver. Anonymkode: e4516...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå