AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Del Skrevet 3. juli 2017 Bare så det er sagt: Spør ikke fordi jeg trenger hjelp til å løse situasjonen (kommer til å unnskylde meg i dag uansett), men fordi jeg er oppriktig nysgjerrig på hva andre tenker. To venninner, A og B, på båttur med to overnattinger. Fredag kveld deles en flaske vin på dekk og ettersom A og B blir småbrisne går praten med gutta på nabobåten lett. A havner i en heftig flørt med en av gutta, C, (som hun kjenner litt fra før) og har senere på natta sex med han i en av to lugarer. Lørdag morgen vil gutta avtale å legge til ved siden av hverandre igjen til kvelden, og både A og B er happy med det og sier ja. Hele kvelden går med til prat, endel drikke, kortspill og dans. B flørter endel med C, A legger merke til dette og sender et skarpt blikk til B flere ganger. Men når alle går og legger seg blir C med A, og de har sex på lugaren igjen. Dagen etter krangler A og B skikkelig. B klager på at det ikke ble noen ordentlig jentekveld på turen, at A bare brydde seg om å flørte med gutta, at hun måtte ligge og høre på A ha sex, og sier at A er billig og mangler impulskontroll så fort hun ser en trent overkropp. A klager på at B åpenbart prøvde seg på C, at B ikke sa fra at hun ville ha jentekveld før, og sier at B bare er bitter fordi han kjekke av gutta ikke ville ha henne. Venninnene gir hverandre the silent treatment resten av turen. Hvem har mest rett til å forvente at den andre unnskylder seg? Anonymkode: 150cc...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Del Skrevet 3. juli 2017 Det var jo A som valgte å ha knullefest foran jentekveld denne helga. Og i tillegg bli sjalu for at B og fuckboyen flørter litt dagen etter, haha. Snakk om eiesyke! Går det an å ha så dårlig selvtillit? Det bør være likegyldig for A om B prøvde seg på samme mannehora dagen etter - det var jo derfor dere ba gutta om bord?! For noen venninner. På tide å finne seg ny! Anonymkode: 5071c...dff 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Del Skrevet 3. juli 2017 Billige tøset begge 2. Haha kvinner idag har ingen standard whatsoever. En halv flaske hver med vin og rett på knullings med naboen? Anonymkode: 9f251...fe6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Del Skrevet 3. juli 2017 Jeg tror ikke jeg hadde giddet å dra på jentetur med A igjen, om jeg hadde vært B. Anonymkode: 90639...9f9 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 3. juli 2017 #5 Del Skrevet 3. juli 2017 Jeg synes begge kan beklage og deretter ta en prat om forventningene de har til venninneturer, for dette ble ikke vellykket. Hvis den ene gleder seg til lange samtaler og kvalitetstid med venninnen sin, og den andre egentlig ser for seg en knulletur men trenger en venninne for å ha noen å henge med til hun kommer i kontakt med gutta, blir det krasj. Den siste av dem fikk full uttelling for turen. Den andre not so much, og hun måtte dessuten ligge og høre på mens venninnen hadde sex. Det ville jeg personlig syntes var ekstremt pinlig og ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Del Skrevet 3. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare så det er sagt: Spør ikke fordi jeg trenger hjelp til å løse situasjonen (kommer til å unnskylde meg i dag uansett), men fordi jeg er oppriktig nysgjerrig på hva andre tenker. To venninner, A og B, på båttur med to overnattinger. Fredag kveld deles en flaske vin på dekk og ettersom A og B blir småbrisne går praten med gutta på nabobåten lett. A havner i en heftig flørt med en av gutta, C, (som hun kjenner litt fra før) og har senere på natta sex med han i en av to lugarer. Lørdag morgen vil gutta avtale å legge til ved siden av hverandre igjen til kvelden, og både A og B er happy med det og sier ja. Hele kvelden går med til prat, endel drikke, kortspill og dans. B flørter endel med C, A legger merke til dette og sender et skarpt blikk til B flere ganger. Men når alle går og legger seg blir C med A, og de har sex på lugaren igjen. Dagen etter krangler A og B skikkelig. B klager på at det ikke ble noen ordentlig jentekveld på turen, at A bare brydde seg om å flørte med gutta, at hun måtte ligge og høre på A ha sex, og sier at A er billig og mangler impulskontroll så fort hun ser en trent overkropp. A klager på at B åpenbart prøvde seg på C, at B ikke sa fra at hun ville ha jentekveld før, og sier at B bare er bitter fordi han kjekke av gutta ikke ville ha henne. Venninnene gir hverandre the silent treatment resten av turen. Hvem har mest rett til å forvente at den andre unnskylder seg? Anonymkode: 150cc...602 Ehhhh, B er ihvertfall den dårligste venninda her! Som flørter "endel" med gutten som venninda A, hadde flørta med og hatt sex med kvelden før. Hvor desperat er man da, kunne ikke B valgt en annen gutt å flørte med????? Virker som at B klaga til A dagen etter fordi hun ikke fikk seg noe selv, som jo ikke er så rart siden hun velger å flørte med den gutten som A kjente fra før av, flørta med kvelden før, og hadde sex med begge dager! B er jo like billig som flørta "endel" med gutten hun også, virker som hun hadde hoppa til sengs med han om hun hadde fått sjansen, og når man faktisk ikke klarer å styre seg fra å flørte med den som venninda har pult dagen før så er det B som mangler impulskontroll! Jeg holder med A, og syntes B sin oppførsel var både svik i vennskapet, horete på kveld 2, og ekstremt barnslig og bitter av sjalusi på dag 3. B burde unnskylde seg og virkelig vise at hun er en god venninde fremover, og ikke en sjalu hore som prøver seg på flørten til venninda si . Anonymkode: e4516...1f3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 3. juli 2017 #7 Del Skrevet 3. juli 2017 Jeg holder med A. B gikk på en fyr A likte, og det er utrolig frekt og slemt. Jeg hadde unnet meg venninners lykke. Også tenker jeg at hvis A har en tendens til å bli slik så hadde jeg snakket med henne om dette FØR turen, slik at vi begge hadde like forventninger til hva som skulle skje. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Del Skrevet 3. juli 2017 HAdde ignorert den barnslige konflikten og hengt med personer D E og F i stedet. Anonymkode: 0bcff...878 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 3. juli 2017 #9 Del Skrevet 3. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: HAdde ignorert den barnslige konflikten og hengt med personer D E og F i stedet. Anonymkode: 0bcff...878 Jeg også 🙈 Det er jo helt tydelig at forventningene til turen var helt forskjellige. Dette kunne vært løst med god kommunikasjon i forkant og underveis. Syntes både A og B var urimelig her, på hver sin måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuddelkopp Skrevet 3. juli 2017 #10 Del Skrevet 3. juli 2017 Enig, holder med A. Hvordan "venninde" er B som prøver å ta oppmerksomheten til C, fra A som nettopp hadde ligget med han og flørtet med han? Tipper B hadde gått til sengs med en av guttene om hun hadde muligheten, og skjelte ut A på siste dagen fordi hun følte seg tilsidesatt fordi hun selv ikke fikk seg noe. Var jo tydelig at hun også ville ha flørtetur siden hun var like mye med på å gå i båten til guttene og prøve å flørte med de, så å skjelle ut A for at det "ikke ble jentetur" gjorde hun bare fordi A fikk mer oppmerksomhet og suksess med flørtingen enn henne selv. Hadde ikke giddi å vært venninde med A etter dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #11 Del Skrevet 3. juli 2017 A er sur på B fordi hun flørtet med C, samtidig som A ikke har noen problemer med å ha sex med C igjen etter at han har flørta med venninnen hennes. Hvorfor er Bs oppførsel et problem for A, mens Cs ikke er det? Anonymkode: b1380...0d0 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #12 Del Skrevet 3. juli 2017 Sånne ting skjer liksom ikke blant gutter.. Herrefred, takker meg til guttevenner. Dette er jo et ikke-problem, javel så flørta venninna med fyren til hun andre, big deal, det ble de to til slutt uansett. Begge to kan ta seg ei bolle og si unnskyld. Ferdig. Skjønner ikke at folk orker å lage drama av dette! Man skulle jo trodd det dreide seg om utroskap, det er et stort svik det. Dette, not so much. Anonymkode: 898d6...599 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #13 Del Skrevet 3. juli 2017 Tenker at A og B burde kommunisert litt bedre. Begge burde vel be om unnskyldning, og heretter klargjøre forventninger før de drar på tur. Og hvordan vet man at B egentlig flørtet med vilje? Jeg har blitt beskyldt for flørting selv der det ikke var tilfelle. Just saying. Kan jo hende det var bevisst også for alt jeg vet siden jeg ikke var der. Anonymkode: e715a...783 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #14 Del Skrevet 3. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenker at A og B burde kommunisert litt bedre. Begge burde vel be om unnskyldning, og heretter klargjøre forventninger før de drar på tur. Og hvordan vet man at B egentlig flørtet med vilje? Jeg har blitt beskyldt for flørting selv der det ikke var tilfelle. Just saying. Kan jo hende det var bevisst også for alt jeg vet siden jeg ikke var der. Anonymkode: e715a...783 Når A sender B stygge blikk mens B flørtet en del med C, skjønner B ganske godt at noe med oppførselen hennes er over grensa for A, som lå med C kvelden før og var hans opprinnelige flørt. Anonymkode: e4516...1f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 3. juli 2017 #15 Del Skrevet 3. juli 2017 A kan ta seg en bolle... både A og B var løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. juli 2017 #16 Del Skrevet 3. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke jeg hadde giddet å dra på jentetur med A igjen, om jeg hadde vært B. Anonymkode: 90639...9f9 Dette er min fasit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 3. juli 2017 #17 Del Skrevet 3. juli 2017 Herre Gud! Jeg ble ferdig med slik fjortis oppførsel i det jeg ikke var fjortis lenger. Stop the drama! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #18 Del Skrevet 3. juli 2017 Det er litt ufint å svikte en venninne for å pule, men kan forstå det om sexen var veldig god. Men ville lagt hele episoden død egentlig. Ingen ser ut til å se egne feil eller har et ønske om å unnskylde seg. Bare drit i det og gi vennskapet en liten pause. Jeg husker selv at jeg svikta ei venninne for sex. Hun brukte lang tid på tilgivelse. Vi kommer aldri til å bli bestevenner igjen. Likevel angrer jeg ikke. Større kuk kommer jeg aldri til å få igjen, så det var faktisk verdt det. Anonymkode: 73e87...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #19 Del Skrevet 3. juli 2017 De som holder med A, er ikke gode venninner. Man er på jentetur, og bruker kvelden på å flørte med en type, for deretter å la venninnen ligge og høre på deg ha sex - for et utrivelig menneske. Verste er at A forventer en unnskyldning, fordi den andre venninnen snakket litt med denne fyren. Nei, ta vare på venninnene deres! Man svikter ikke en jentetur, for å ha seg med en tilfeldig fyr to netter på rad. Har hatt slike venninner(ei dumpet meg mens vi var på kino, fordi hun skulle melde med en fyr), men kvittet meg med dem relativt kjapt. Heldigvis er min vennegjeng ferdig med slikt drama nå. Det vil A og B også bli en gang, og da er det trist å se tilbake på alle venninnene man har mistet pga. slik oppførsel. Lojalitet, damer, lojalitet... Anonymkode: 93de2...020 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #20 Del Skrevet 3. juli 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som holder med A, er ikke gode venninner. Man er på jentetur, og bruker kvelden på å flørte med en type, for deretter å la venninnen ligge og høre på deg ha sex - for et utrivelig menneske. Verste er at A forventer en unnskyldning, fordi den andre venninnen snakket litt med denne fyren. Nei, ta vare på venninnene deres! Man svikter ikke en jentetur, for å ha seg med en tilfeldig fyr to netter på rad. Har hatt slike venninner(ei dumpet meg mens vi var på kino, fordi hun skulle melde med en fyr), men kvittet meg med dem relativt kjapt. Heldigvis er min vennegjeng ferdig med slikt drama nå. Det vil A og B også bli en gang, og da er det trist å se tilbake på alle venninnene man har mistet pga. slik oppførsel. Lojalitet, damer, lojalitet... Anonymkode: 93de2...020 Helt uenig. Her gikk begge ombord i båten til guttene og flørtet. Den eneste forskjellen var at A fikk score og ikke B. Både A og B var happy med å gå i båten til gutta igjen dagen etter så om B hadde hatt problemer med at det ikke var jentekveld kunne B sagt fra at nei i dag syntes jeg det bare skal være oss. Istedet var B helt happy og med på det, og benyttet dag 2 til å selv flørte en del. At B da prøver seg på gutten A flørter med er ganske lavmål. At B ikke gir seg til tross for at A sender hun tydelige signaler om at hun er inne på feil terretorium er respektløst og ikke noe en venninde ville fortsatt med. At B så kaller A for billig når hun hadde vært like billig selv er lavmål. Ganke åpenbart at A har rett og B bare var bitter fordi hun ikke fikk like score. Anonymkode: e4516...1f3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå