Gå til innhold

tips til 18 årsdag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei jeg er ei jente som fyller 18 nu til sommeren og skal ha 18 årsdag om ikke så lenge. jeg vil planlegge i god tid. Jeg har leid lokale og jeg har ganske stor vennekrets. Så kommer ca 25-30 stk på vors. Så kommer det kanskje rundt 25 til utover kvelden. så vil jeg høre deres tips og erfaringer. Ønsker at alt er på stell og at jeg slipper å tenke på så mye på selve kvelden. Jeg skal ha min pappa som dørvakt. 

Jeg hadde lyst på et tema. utkledning kanskje? Med konkurranse for beste kostyme. Men har dere noe forslag til tema eller andre innspill?

Skal jeg ha velkomst drink eller blir det for mye penger? omså hva skal jeg lage? 

Så det artigste er jo å ha konkurranser og drikkeleker. Lydanlegg er tilstede så musikk blir det masse av. Men tenkte på selve vorset, hadde det vært artig med konkurranser både med og uten alkohol. Konkurranser der man ikke ble så svett og sliten fordi det vil jo ingen bli. Hvilken drikkeleker bruker dere å ha? 

Beerpong bord er standard så tenkte jeg å sette ute, for minst mulig søl:) 

Setter stoor pris på alt mulig form av tilbakemeldinger, så dere kan hjelpe meg å få en perfekt 18 årsdag!! 

Anonymkode: 71fd0...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville valgt et tema som ikke krever så mye. Da er det større sjanse for at flere faktisk gidder og gjøre det, uten at man må planlegge for mye. Ikke alle har råd eller tid til det.. 😊

jelly shots er en morsom greie som slår an hver gang. Det er ikke så dyrt heller, det er jo "bare" spriten som koster. Og hvis du fyller opp i små shotteglass blir det mer på flere. Man trenger ikke så mye for at det skal bli en del shots.

Quiz kan være gøy, uteaktiviteter som ikke krever så mye som feks å kaste hestesko er jo også morsomt. Dette finner du mange eksempler på hvis du søker litt rundt på nettet 😊

Jeg personlig synes det kan bli for mye av aktiviteter også, men det er gøy så lenge det ikke blir for langtekkelig! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Blod skrev:

Jeg ville valgt et tema som ikke krever så mye. Da er det større sjanse for at flere faktisk gidder og gjøre det, uten at man må planlegge for mye. Ikke alle har råd eller tid til det.. 😊

jelly shots er en morsom greie som slår an hver gang. Det er ikke så dyrt heller, det er jo "bare" spriten som koster. Og hvis du fyller opp i små shotteglass blir det mer på flere. Man trenger ikke så mye for at det skal bli en del shots.

Quiz kan være gøy, uteaktiviteter som ikke krever så mye som feks å kaste hestesko er jo også morsomt. Dette finner du mange eksempler på hvis du søker litt rundt på nettet 😊

Jeg personlig synes det kan bli for mye av aktiviteter også, men det er gøy så lenge det ikke blir for langtekkelig! 😊

Tusen takk for svar! :) ja jelly shots hadde vært kul som velkomst drikk da ikke mange har det. Kunne tenke meg å ha tema der du skal kle deg ut som noe som starter på din forbokstav? 

Endret av hanna99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jelly shots blir alltid godt tatt imot. Når det gjelder tema ville jeg gått for noe enkelt, slik at flest mulig gidder. Hawaii feks krever veldig lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du fyller 18 år, så kan en vel anta at noen av gjestene ikke er fyllt 18 enda? Hva tenker far som står i døren om dette?

To dørvakter er jo alltid bedre enn en om du har et leid lokale og en vennekrets som kan bli litt "ivrig". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gjøksuppe skrev:

Siden du fyller 18 år, så kan en vel anta at noen av gjestene ikke er fyllt 18 enda? Hva tenker far som står i døren om dette?

To dørvakter er jo alltid bedre enn en om du har et leid lokale og en vennekrets som kan bli litt "ivrig". 

Han synes det er greit så lenge det ikke går over stokk og stein. så klart, er du 16 får du ikke drikke i min bursdag. jaa kanskje jeg kan ha 2 vakter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...