AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Del Skrevet 2. juli 2017 Jeg har vært på en ukes sydenferie med familien min som bor på andre siden av landet. Jeg har flyttet fra hjemstedet mitt pga samboeren min. Da jeg kom hjem nå istad følte jeg ikke noe lykke i å komme hjem (og ikke for å se kjæresten heller!?) jeg fikk skikkelig hjemlengsel og savnet å være med familien min på en måte. Jeg følte meg ikke lykkelig her, og fikk et sammenbrudd der jeg gråt og begynte å gråte bare jeg tenkte på familien. Jeg har bodd på dette stedet litt over 1år, men første gang jeg har følt dette. Rart? Føler meg helt hysterisk.. Anonymkode: 2b1d4...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Del Skrevet 3. juli 2017 Føler det går utover samboeren min da jeg ikke var så glad for å se han som jeg pleier?!? Er redd jeg begynner å miste følelsene for han?!? Men det er vel bare hjemlengselen som overskygger gleden av å komme hjem?!? -TS Anonymkode: 2b1d4...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Del Skrevet 3. juli 2017 Jeg har det alltid sånn etter at jeg har tilbragt lengre tid med familien. Da synes jeg det er så trist at det er over. Går over etter et par dager, men det er veldig leit like etter jeg har kommet hjem. Anonymkode: 8909d...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå