Gå til innhold

"Venninna"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en venninne som jeg har hatt noen år nå og vi er kjempe gode venner til tider, som får meg til å tenke at alt er verdt det. Hun er  veldig slem og kald mot meg, for eksempel sa hun ikke gratulerer da jeg hadde bursdag, eller spurte hvordan det gikk da jeg ble syk og lagt inn på sykehus, hun er aldri glad på mine vegne heller sur og sjalu og det er bare noen eksempler av mange og etterpå later hun som ingenting har skjedd, og sier hvor glad hun er i meg. Jeg vil så gjerne at vi skal funke, men blir også utrolig lei meg og såret av hun er sånn når jeg ikke har gjort noe som helst for å fortjene det. Har prøvd å spørre henne og ta opp ting jeg ikke liker og da går hun veldig fort i forsvarsposisjon og sier at jeg har misforstått og at hun ikke er på den måten jeg sier. Så har gitt litt opp og si ifra.. noen tips?? 

Anonymkode: 38f0a...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er fort gjort å la en bursdag gå stille forbi i glemmeboka, og om man er bekjente (ikke de nærmeste allerallerbestevennindene) så er det også mulig å la et sykehusopphold gli forbi uten noen god bedring ønsker eller spørsmål om å komme på besøk. Men om dere er gode venninder så er hun ganske falsk om hun ikke sier noe når du ligger på sykehus, og om hun aldri blir glad på dine vegne for noe. Venninder skal heller ikke bli sure og sjalu på hverandre. Og hvertfall ikke være slemme og kalde mot hverandre. Så jeg vil tro du legger mer i vennskapet enn henne gjør , bare fas henne ut for hun virker ikke som noe venninde å samle på. Hun er kanskje bare venn med deg for å ha noen å gå på fest med for eksempel .

Anonymkode: 9f44f...625

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor gidder du å være venn med henne? 

Anonymkode: f3950...73d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei såkalt venninne som er kald og slem er vel ikke ei god venninne? Tror jeg ville funnet meg ei anna som er snill og grei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...