Gå til innhold

Beste bank som student


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir student nå, og ser at min nåværende bank tar litt gebyrer her og der som jeg ikke er så glad i.

Jeg har kikket på DNB, og ser at de har "hvite kort". Noen som har erfaring med disse? Hvilken bank er grei for studenter? :)

Anonymkode: 090f0...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skandiabanken har billige kort til alle. Mens DnB skrur opp prisen når du slutter. DnB er generelt svindyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde DnB sine hvite kort. De tok likevel gebyrer og jeg måtte mase for å få tilbake pengene. Det var masse tusen etter en ferie, helt hinnsides gebyrer.

I tillegg bør du få et bra kredittkort, som feks Bank Norwegian sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en bank tilhørende Eika-kjeden. De har et fordelsprogram fra 18-30 år (tror jeg) hvor man utelukkende betaler 275kr i årsavgift på kortet - og absolutt ingenting annet :) har ikke betalt en krone i gebyr på noen av kontoene utenom disse 275 :) mener de fleste Eika-banker tilbyr dette.

Anonymkode: 8ffc2...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dnb og var kjempefornøyd. Ble ved en anledning feilfakturert for kortbruk på et felleskort med mannen, men tok kontakt i chat og fikk pengene tilbake dagen etter. Fikk også boliglån som student av dem. 

Anonymkode: 84761...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker en bank tilhørende Eika-kjeden. De har et fordelsprogram fra 18-30 år (tror jeg) hvor man utelukkende betaler 275kr i årsavgift på kortet - og absolutt ingenting annet :) har ikke betalt en krone i gebyr på noen av kontoene utenom disse 275 :) mener de fleste Eika-banker tilbyr dette.

Anonymkode: 8ffc2...4b3

Betaler 50 kroner i skandiabanken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kikket på DNB, og ser at de har "hvite kort". Noen som har erfaring med disse? Hvilken bank er grei for studenter? :)

Anonymkode: 090f0...b2c

DNB er en veldig grei bank for studenter. Kikk gjerne i prislisten under Bankkort -> Hvite kort:
https://www.dnb.no/privat/priser/konto-kort-nettbank.html

Vær oppmerksom på at det kan påløpe noe gebyrer ved bruk av enkelte sms-tjenester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...