Gå til innhold

tørre å bestille md formulations?


Gjest Daniella_

Anbefalte innlegg

Gjest Daniella_

Skal jeg tørre å bestille md formulations fra essentildayspa?

De har prøve-kits der for normal/fet hud..og jeg har litt lyst. Hudpleier er så dyrt :-?

Huden min kan vel ikke bli ødelagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Du kan jo bestille, og bygge opp toleransen for fruktsyrer gradvis? Ikke bruk produktene hver dag i begynnelsen, og heller ikke både morgen og kveld. Så går du gradvis fram...

Jeg har prøvd rensen, men likte den ikke i det hele tatt. Det siste året har jeg brukt Facial Cream, og startet med å bruke den kun om natta, og annenhver dag de to første ukene. Etter en måned kunne jeg begynne å bruke den både morgen og kveld.

Når du bruker fruktsyrer, er det viktig å beskytte huden mot UV-stråling, siden den kan bli sensitiv og bli brent eller få pigmentflekker. Unngå solarium og bruk faktor 15 utendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Oki...Ja jeg kan jo gjøre som du sier.

Titter litt på siden dems nå, og prøver å finne frem noe. Huden min tåler heldigvis veldig mye. Den er tykk og grov...så forhåpentligvis "kreperer" den ikke av dette.

Men vet du hva det vil si når de forklarer "acne prone probleme skin"? Vil det si acne og problemhud? I såfall, hva slags problemer mener de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Acne er vel en tilstand som er endel mer alvorlig enn å bare ha fet hud med noen kviser her og der...Så hvis du ikke er sååå plaget, ville jeg nok gått for kit for blandingshud/fet hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Acne er vel en tilstand som er endel mer alvorlig enn å bare ha fet hud med noen kviser her og der...Så hvis du ikke er sååå plaget' date=' ville jeg nok gått for kit for blandingshud/fet hud.[/quote']

Ja, sant som du sier. Tør ikke tørke den ut heller.

Takks skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...