Gå til innhold

Skjermvegg/skillevegg


Manon

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en skjermvegg/skillevegg - men hvor i all verden får man kjøpt det? Jeg vet at man får tak i hos de som selger kontormøbler, men de er jo veldig "kontor" også...

Men dette er kanskje ikke noe som selges/produseres i noen særlig grad? Kanskje jeg må tenke ut en annen løsning???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvis du kjøper Bonytt som kommer 7. februar så skal det stå en del om skjermbrett der.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ikea har også noen lamper som ser ut som skjermbrett. jeg har brukt de hjemme hos meg i min ettroms-leilighet. både skillevegg og lys! 2 ting på en gang og plassbesparende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Violetta
Ikea har også noen lamper som ser ut som skjermbrett. jeg har brukt de hjemme hos meg i min ettroms-leilighet. både skillevegg og lys! 2 ting på en gang og plassbesparende.

Noen her som vet om de har noe lignende på IKEA enda? Jeg har lett og lett men finner det ikke på nettet... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Om du har litt plass i rommet kan det også være fint å bruke en bokhylle som romdeler. For eksempel en Expedit bokhylle fra Ikea.

Eller så har RuFa en del, men dette blir jo vegger.

Hvis du har en stil inspirert fra østen kan kanskje en fusuma eller shoji ta seg godt ut i rommet?

De synes hvertfall jeg er knallfine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Jeg har tenkt på en sånn hylle-romdeler, de lampene ble kanskje for lave. De vil jo ikke skjule sengen som jeg skal ha bak der. En romdeler med noe som dekker bak kan jo være en løsning... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du kan jo eventuelt bruke en vanlig bokhylle for å skjærme, for de finnes jo i forskjellige bredder. Men ofte er ikke baksiden på slike hyller så fine å se på på grunn av materialet. Det du kan gjøre da er å finne deg en fin tapet og rett og slett tapetsere hylla bak.

Men jeg vil anbefale deg å finne en bokhylle med god dybde for da står den stødigere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Jeg tenkte å ta en romdeler og henge et forheng bak. Dette er jo ikke en varig løsning, en slik romdeler kan brukes til ganske mye etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...