AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #1 Del Skrevet 30. juni 2017 Heisann. Jeg er snart ferdig etter et fantastisk første år som lærling. Jeg tenker på å gi en gave til avdelingen jeg har vært på, men ønsker også å gi en ekstra oppmerksomhet til veilederen min. Problemet er at jeg ikke er sikker på hva. Hun har vært en super veileder, og er ganske mye av grunnen til at året har vært så bra. Så derfor ønsker jeg å gi henne noe ekstra. (ønsker ikke å gi vin, konfekt eller bake) tar i mot alle forslag med åpne armer, takk🌸 Anonymkode: 81a6a...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #2 Del Skrevet 30. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann. Jeg er snart ferdig etter et fantastisk første år som lærling. Jeg tenker på å gi en gave til avdelingen jeg har vært på, men ønsker også å gi en ekstra oppmerksomhet til veilederen min. Problemet er at jeg ikke er sikker på hva. Hun har vært en super veileder, og er ganske mye av grunnen til at året har vært så bra. Så derfor ønsker jeg å gi henne noe ekstra. (ønsker ikke å gi vin, konfekt eller bake) tar i mot alle forslag med åpne armer, takk🌸 Anonymkode: 81a6a...c56 Hva med et kult smykke? Jeg vet at flere veiledere innenfor helsetjenesten på min jobb har fått et kult armbånd eller kjede Anonymkode: 58ef2...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vet ikke Skrevet 30. juni 2017 #3 Del Skrevet 30. juni 2017 takk for svar😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #4 Del Skrevet 30. juni 2017 Noen (ekstra fine) lys + lysfat eller lysestake? En pyntefigur? Ellers er jo koppene til Arne Jacobsen med vedkommendes forbokstav på en klassiker. De finnes her: https://www.room21.no/no/artiklar/kopp-med-bokstav.html Anonymkode: 275cc...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #5 Del Skrevet 1. juli 2017 Alle liker å få en blomst tenker jeg. Anonymkode: 0f7ae...22f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #6 Del Skrevet 1. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen (ekstra fine) lys + lysfat eller lysestake? En pyntefigur? Ellers er jo koppene til Arne Jacobsen med vedkommendes forbokstav på en klassiker. De finnes her: https://www.room21.no/no/artiklar/kopp-med-bokstav.html Anonymkode: 275cc...275 Nei, uff, ikke gi noe som er avhengig av personlig smak og som blir kastet i søpla Anonymkode: 75049...7f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 1. juli 2017 #7 Del Skrevet 1. juli 2017 Gavekort på en butikk? Om det er i bhg/skole eller noe kan det være kjekt å få noe fra rn sportsbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #8 Del Skrevet 1. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle liker å få en blomst tenker jeg. Anonymkode: 0f7ae...22f Enig. En fin blomst blir alltid satt pris på. Anonymkode: 2f193...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #9 Del Skrevet 1. juli 2017 Blomster er jo ganske trygt da, og et personlig kort til kanskje? Jeg har gitt en av mine veiledere en karikaturtegning av veilederen selv(men jeg er litt flink med det da, er ikke strek-figurer liksom:P). Anonymkode: 336d5...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 1. juli 2017 #10 Del Skrevet 1. juli 2017 Blomster er alltid trygt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #11 Del Skrevet 2. juli 2017 Bomster og en god kaffe? Og et hyggelig og personlig kort. Jeg avsluttet en praksisperiode rett før påske, og da ga jeg påskekaffe og en bukett tulipaner til min veileder. Hen syntes det var veldig trivelig. Anonymkode: 4a059...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå