Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #1 Del Skrevet 1. august 2002 hei på dere! jeg skal nå snart begynne med kjøretimer for å ta lappen! har selv kjørt kanskje fire fem ganger med familiemedlemmer, men frykter nå hvordan det vil gå med meg på min første kjøretime! hvordan var det med dere? kunne dere noen som helst ting da dere for første gang satte dere inn i bilen med lærern? personlig vil jeg helst kunne kjøre og kunne regler men dette har jeg ikke tid til å rekke før min time. men synes det er litt flaut ettersom jeg ikke kan noen ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 1. august 2002 #2 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg tror det er vanlig å øvelseskjøre mye før første kjøretime. Men noen starter rett på (det blir sikkert dritdyrt). Lærerne er helt sikkert vant til det meste, så du har nok ingenting å grue deg for. Det går nok strålende. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 1. august 2002 #3 Del Skrevet 1. august 2002 Hei. Jeg hadde heller ikke kjørt mere enn 7-8 ganger før jeg tok min første kjøretime. jeg fikk bare beskjed fra min far om at jeg hadde kjøretime dagen etter kl 0700 og det var bare å møte opp. Han var nemlig lei av at jeg alltid klaget over at jeg ikke hadde fått lappen enda og aldri fikk tid til å ringe selv. Jeg hadde 10 timer totalt pluss de vanlige obligatoriske timene. betalte 12500 totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå