Mari Y Skrevet 29. juni 2017 #41 Skrevet 29. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke for lenge. Zara Larsson er superkåt på en halvt-svart gutt. Hun er ikke for å opprettholde Norden. Anonymkode: 9f577...353 Må da være lov å like en halvt svart gutt, nå da.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #42 Skrevet 30. juni 2017 Menn blir terrorister også. Hvor mye må man mangle i topplokket for å klare å med vilje kjøre inn i en folkemengde?! Fyre av bomber i folkemengder? Anonymkode: be977...a49
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #43 Skrevet 30. juni 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Med unntak av et fåtall episoder så står menn for 99% alle voldtekter, pedofili og vold.... Jeg sier ikke at alle menn er overgripere (overhode ikke), men de aller fleste overgipere er menn.. Hva kommer dette av? Er menn mer egoistiske og onde enn kvinner?? http://www.tv2.no/a/2931630 Anonymkode: efc51...f81 Ligger vell i naturen at de fleste menn er overgripere. Kvinner har ikke behov for å voldta noen da de kan ordne seg sex på veldig lett vis iforhold til men. Samtidig så har de ikke sjangst til å forgripe seg på noen. Til å med 3 kvinner ville hatt problem mot en fysisk overlegen mann. Når det gjelder vold så er menn værre pga testosteron. Testosteron gir oss konkuranse innstinkt, mer aggresive og gjør at vi tar sjangser. Dette er egentlig bare posetivt da dette faktisk gjør oss til det sterkere kjønnet og mer overlegen. Man vinner ikke uten konkuranse innstinkt eller uten å ta sjangser De fleste menn som er voldelige og kriminelle er oppdratt av alenemødre, har foreldre som er narkomane, har vokst opp ubder utrygge forhold eller mangler noe i oppveksten sin. Når det gjelder ondskap og egoisme så tror jeg ondskap er 50/50 men er mer tydelig hos menn da de ikke har behov for å skjule det. Mens kvinner er mer slue og gjør ting i hemmelighet Egoisme tror jeg kvinner er værst. Fra et biologisk standpunkt så er de lagt opp til å få barn, og oppdra barn noe som er det viktigste i livet for dem og dermed kan drite i faren til barna og alle andre ting så lenge hun får gjort sitt og fyllt sine behov. Kvinner skyr ingen midler på å backstabbe andre, lyve eller manipulere andre til å komme et skritt lengre i livet Anonymkode: 8477a...4b0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #44 Skrevet 30. juni 2017 16 timer siden, C.Tramell skrev: Testosteron, det er det med menn. De maser stadig om at kvinner er så påvirket av hormonene sine. Oh the irony.... Jepp. Testosteron gjør ikke oss i nærheten så like ustabil som østrogen gjør. De fleste menn kan kontrollere seg. Ingen av dere kvinner kan kontrollere følelsene deres, væremåten eller humøret deres Btw. Menn har høyere testosteron enn kvinner. Men det er ekstremt få menn som har unormale høye nivåer slik som kvinner får under mensen. Så oh the irony failet ganske godt der. Hilsen en som har en far som endokrinolog Anonymkode: 8477a...4b0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #45 Skrevet 30. juni 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei kvinner er alltid et uskyldig offer, for mannens grusomme ondskap. Anonymkode: 7980d...f3c 😂😂😂😂 håper virkelig dette var sarkasme. Ellers må du bestille en tur til legen Anonymkode: 8477a...4b0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #46 Skrevet 30. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ligger vell i naturen at de fleste menn er overgripere. Anonymkode: 8477a...4b0 Jada alle menn er overgripere vi har fått det med oss. Anonymkode: dcba1...96f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #47 Skrevet 30. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn blir terrorister også. Hvor mye må man mangle i topplokket for å klare å med vilje kjøre inn i en folkemengde?! Fyre av bomber i folkemengder? Anonymkode: be977...a49 Er dette en sånn feministisk "menn er jævlig"-tråd? Anonymkode: 9f577...353 2
Gjest Froning Skrevet 30. juni 2017 #48 Skrevet 30. juni 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for et meget godt og konstruktivt svar. Du høres ut som en flott mann, som de aller aller fleste menn er. Ts Anonymkode: efc51...f81 🙄
Kragebein Skrevet 1. juli 2017 #49 Skrevet 1. juli 2017 Tråden er ryddet for hatefulle innlegg og svar til dette. Kragebein, mod 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #50 Skrevet 1. juli 2017 På 29.6.2017 den 21.35, AnonymBruker skrev: Takk for et meget godt og konstruktivt svar. Du høres ut som en flott mann, som de aller aller fleste menn er. Ts Anonymkode: efc51...f81 Takk for det - og for hyggelig tilbakemelding Jeg beklager om jeg virket litt krass i innledningen i det innlegget mitt, det kan nok se sånn ut, men det var ikke meningen. Poenget mitt var bare at jeg føler meg nøyaktig like maktesløs som jeg tror de fleste kvinner gjør når man snakker om det her. Jeg skulle også ønske jeg hadde et godt svar, at jeg kunne meddele at vi gutta romantiserer seksuelle overgrep og drap så snart den siste kvinnen har forlatt rommet, for da ville man i hvert fall ha kunnet ta tak i det. Men i mine kretser, også blant f.eks. fotballkompisene mine, ser jeg ingen holdninger til dette som er annerledes eller mer skremmende enn det jeg ser hos kvinnene i livet mitt. Jeg aner ikke mer om hvor disse overgriperne befinner seg selv om jeg er mann. Jeg har som du ser ingen problemer med å innrømme at menn som gruppe er verst her. Likevel føler ikke jeg at jeg, som en veltilpasset mann som er glad i både mamma og kjæresten min, ligger noe nærmere å begå slike uhyrligheter enn den jevne kvinne. Dette tror jeg er en skikkelig enten-/eller-greie, og at det ikke er slik at man kan trekke opp en linje fra ytterpunktet "kunne aldri misbrukt et barn" til det andre ytterpunktet "vil definitivt misbruke barn", plotte inn alle mennesker på jord og se at de fleste menn ligger betraktelig nærmere det siste enn kvinner gjør. Jeg tror heller det er enkelte avvikere som gjør det, og at disse oftest er menn, mens vi andre gutta mener det samme som kvinner flest. Det er ikke slik at jeg må stå opp om morgenen og ta meg selv i nakken for å ikke drepe eller voldta, akkurat; tanken slår meg bare ikke. Derfor har jeg (dessverre) lite banebrytende å komme med. Men jeg bryr meg. Det gjør jeg. Anonymkode: 2f608...1db 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #51 Skrevet 2. juli 2017 På 29.6.2017 den 13.07, AnonymBruker skrev: Here we go. Fått statistikken din på feministforum eller noe? Menn utsettes oftere for partnervold enn kvinner, dvs. kvinner er oftere voldelige, både fysisk og psykisk, men siden menn er sterkere blir det større skader i tilfellene hvor menn er voldelige. Hvis man ser på voldtekt er det antatt at ca 40% av alle voldtatte er mmenn og de får i tillegg lite oppfølgelse og mye sterkere latterliggjøring og fordømmelse fra samfunnet enn det kvinner opplever. Kvinner opplever mest støtte, selv i tilfeller med falsk anmeldelse dømmes mannen sosialt før han blir bevist uskyldig. Det har vært en god del saker med pedofili som har innvolvert kvinner i den siste tiden, men jeg tipper at veldig mange kvinner her kommer lettere unna enn menn og at også her er det trolig relativt lik de andre statistikkene, likestilt. Anonymkode: 3dd18...dca Hvilke "fakta" er det egentlig du slenger ut her? I en nasjonal undersøkelse om vold og traumatisk stress fra 2014 fremkom det at omtrent like mange kvinner og menn var utsatt for mindre alvorlig vold av partneren sin. Det var imidlertid fire ganger flere kvinner enn menn som hadde opplevd alvorlig vold. https://dinutvei.no/om-vold/341-hvor-mange-utsettes-for-vold-og-overgrep Når du anklager andre for å hente inn tendensiøs statistikk, burde du holde deg for god for å slenge ut statistikk fra eget forgodtbefinnende. 40 prosent av voldtatte er menn liksom? Vel ifølge statistikk politiets egen rapport "Voldtektssituasjonen i Norge i 2015" fastslås det at tallet da var 7 prosent (side 22 i rapporten). Samtidig sier rapporten at det i 99 prosent av voldtektssakene var menn som var gjerningsperson (side 19 i rapporten). Altså er det i all hovedsak menn som voldtar kvinner og andre menn. Voldtekt er fælt, uansett om det er menn eller kvinner som er utsatt, men hold deg til fakta. https://voldtattmann.files.wordpress.com/2016/10/kripos-voldtektssituasjonen2015.pdf Anonymkode: 3f89d...27b 1
herzeleid Skrevet 2. juli 2017 #52 Skrevet 2. juli 2017 Når det gjelder voldtekt handler det nok mye om kjønnenes forskjellige forhold til sex, og at kvinner gjerne er de som må "vinnes over" mens menn i større grad er tilgjengelige. Samtidig er menn fysisk overlegne og det å "ta" det man vil ha blir dermed enklere. Selvfølgelig er de som gjør dette avviket, men det er nok ikke til å komme fra at kvinner i liten grad "trenger" å tvinge seg på andre for å få sex, og at de i mindre grad har evnen til å tvinge seg på menn, mens menn som ikke får sex fortsatt har evnen til å "ta" det. Med andre ord en kombinasjon av drifter og evner.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #53 Skrevet 3. juli 2017 På 30.6.2017 den 14.49, AnonymBruker skrev: Jepp. Testosteron gjør ikke oss i nærheten så like ustabil som østrogen gjør. De fleste menn kan kontrollere seg. Ingen av dere kvinner kan kontrollere følelsene deres, væremåten eller humøret deres Btw. Menn har høyere testosteron enn kvinner. Men det er ekstremt få menn som har unormale høye nivåer slik som kvinner får under mensen. Så oh the irony failet ganske godt der. Hilsen en som har en far som endokrinolog Anonymkode: 8477a...4b0 "De fleste menn kan kontrollere seg" - ja, derfor menn oftest er i slosskamper, har,spillegjeld, voldtar, er aggressive, havner i febgsel osv. Nytter ikke å ha far som er endokrinolog når han tydeligvis ikke har lært deg for impulsstyrte de fleste menn er.. Testosteron er ti ganger faeligere enn østrogen, for mens kvinnen er høy på hormoner noen få dager i mnd, er menn det hele tiden. Kjøtthue.. Anonymkode: fb7d5...4b6 1
Uffda Skrevet 3. juli 2017 #54 Skrevet 3. juli 2017 19 timer siden, herzeleid skrev: Når det gjelder voldtekt handler det nok mye om kjønnenes forskjellige forhold til sex, og at kvinner gjerne er de som må "vinnes over" mens menn i større grad er tilgjengelige. Samtidig er menn fysisk overlegne og det å "ta" det man vil ha blir dermed enklere. Selvfølgelig er de som gjør dette avviket, men det er nok ikke til å komme fra at kvinner i liten grad "trenger" å tvinge seg på andre for å få sex, og at de i mindre grad har evnen til å tvinge seg på menn, mens menn som ikke får sex fortsatt har evnen til å "ta" det. Med andre ord en kombinasjon av drifter og evner. Kvinner annerkjenner bare menns større evner når det kommer til selvmordstatistikk, ellers handler alt bare om manglende moral, manglende impulskontroll og diverse andre mangler, i følge dem.
Jalp Skrevet 4. juli 2017 #55 Skrevet 4. juli 2017 (endret) Skal man debattere en problemstilling må man i det minste være sånn noenlunde enige om premisset. Åpningspåstanden til TS tar utgangangspunkt i at så og si all vold og alle overgrep begås av menn. Den påstanden er beviselig feil. Dermed får man en debatt om premisset og ikke om problemstillingen vold og overgrep. Å debattere vold og overgrep uten å "kjønne" problemet ville vært interessant. Man kunne tatt utgangspunkt i eventuelle særtrekk og eventuelle forskjeller mellom den volden og de overgrepene henholdsvis kvinner og menn begår. Da kunne man fått en debatt om kjønnsroller, oppdragelse og forventninger. Og viktigst: Man kunne fått en verdifull debatt der ingen hadde behov for å gå i forsvarsposisjon. Men som vanlig skjer dette fordi man framstiller det slik at det er "menn" som alltid er skyld i all elendighet i samfunnet. Da får man som vanlig en debatt om hvilket kjønn som er verst - ikke om voldsproblemet og bakenforliggende årsaker. Endret 4. juli 2017 av Jalp 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #56 Skrevet 4. juli 2017 På 29.6.2017 den 13.19, Z.Z skrev: Jeg kjenner til Zara Larsson fra før. En pen nordisk jente i hvert fall på sitt naturligste, men batshit insane. Gå til sengs med henne og end opp med en kniv i ryggen. Vel og merke kun hvis det er en nordisk mann. Hun hater hvite menn, sine egne. Sine beskyttere. Da må jeg bare si at de konsekvensene du kommer til å få, og ikke minst bringer på andres skuldre er din egen skyld. Jeg kan og vil ikke hjelpe deg. LOLLLLL Anonymkode: 5d1a1...ac7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #57 Skrevet 4. juli 2017 Elsker disse trådene, da kommer alle de usikre mennene ut av hiene sine <333 må bare le Anonymkode: 5d1a1...ac7 1
EnLøk Skrevet 4. juli 2017 #58 Skrevet 4. juli 2017 For å ta en kort en: mange menn tenker ikke konsekvenser. De lever mer på instinkter kan en si. Ved mulig stor gevinst, så har ikke oddsen eller konsekvenser sjans mot grådighet. Flott film som tar for seg dette: the big short 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #59 Skrevet 4. juli 2017 På 7/3/2017 den 17.25, AnonymBruker skrev: "De fleste menn kan kontrollere seg" - ja, derfor menn oftest er i slosskamper, har,spillegjeld, voldtar, er aggressive, havner i febgsel osv. Nytter ikke å ha far som er endokrinolog når han tydeligvis ikke har lært deg for impulsstyrte de fleste menn er.. Testosteron er ti ganger faeligere enn østrogen, for mens kvinnen er høy på hormoner noen få dager i mnd, er menn det hele tiden. Kjøtthue.. Anonymkode: fb7d5...4b6 Eh hallo i luken? Vold, spillegjeld og voldtekt er ikke forbehold menn. Selvfølgelig hører vi mest om vold i media når menn er mye sterkere og dermed gjør mer skade. Tar du med kvinner mot menn vold ....vold i parforhold osv så kommer kvinner veldig dårlig ut. Kvinner har også spillgjeld på lik linje med menn. Voldtekt er nok menn værre på ja. Men kvinner klarer sjeldent å voldta en mann. Kvinner er totallt ustabil til tider og kan klikke vinkel av den minste kommentar som de kan oppfatte som krenkende eller som perdonelig angrep når det var noe helt annet. Kvinner ofte hyper følsom pga østrogen og handler alltid etter følelser framfor logikk fornuft og fakta og er dermed dårlig egnet til politikk. Detre har min far forklart meg og har alt med overflødig østrogen og et annet hormon som heter pregnolone. Menn kan også ha mye av dette men det er ekstremt sjeldent. Det gjør menn følsomme. Ustabil i humøret osv. Må også minne på at kvinners galskap, ustabilitet og hysteriet deres gjore at det fantes en diagnose før som heter "female hysteria". Kvinner er såpass gal at det er en sykdomm oppkalt etter dere. Denne ble fjernet etter at andre prognoser som borderline personelighetsforstyrrelse som ofte er vanlig hos kvinner. Shizofrenia og panikk ble bedre kjent Her er et eksempel på det jeg snakker om. Totallt ustabile kjerringer. Ingen frisk mann som ikke er på narkotika eller har en form for sykdomm oppfører seg slik. Hun under her er helt frisk https://en.m.wikipedia.org/wiki/Female_hysteria Her er kvinnegalskapen til å med skrevet om som en sykdom på wikipedia haha Forresten ....hadde det ikke vært for krig og vold så hadde ikke verden gått videre. Ingen hadde blitt enige med hverandre og samfunnet hadde ikke utviklet seg. Hva tror du hadde skjedd om ingen hadde stoppet nazistene? Om ingen hadde gått til krig mot de. Vi hadde sikkert vært litt tilbale i både teknologi og vertfall som samfunn om ingen hadde stått opp mot hitler Vær glad dere har menn. Som tar sjangser. Er aggresive og får verden til å gå videre. Dere hadde vært hjelpesløs uten oss @Uffda sjekk ut begge linkene🤣🤣🤣 Anonymkode: c3f83...59c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #60 Skrevet 4. juli 2017 På 7/3/2017 den 17.25, AnonymBruker skrev: "De fleste menn kan kontrollere seg" - ja, derfor menn oftest er i slosskamper, har,spillegjeld, voldtar, er aggressive, havner i febgsel osv. Nytter ikke å ha far som er endokrinolog når han tydeligvis ikke har lært deg for impulsstyrte de fleste menn er.. Testosteron er ti ganger faeligere enn østrogen, for mens kvinnen er høy på hormoner noen få dager i mnd, er menn det hele tiden. Kjøtthue.. Anonymkode: fb7d5...4b6 Selvfølgelig er testosteron farligere enn østrogen. Det gjlr oss sterkere og overlegen og gjør at vi tar sjangser. Men 10 ganger farligere? Hahahah Du snakker som at de fleste menn er rabiate voldelige mordere. Lær deg litt om hormoner kjære deg før du uttaler deg. Testosteron er høyt i puberteten og tidlig voksen alder. Etter 25 års alderen går testosteron ned hvert år. Som gjlr at menn får lettere mage. Mindre muskler og lavere sexdrift. Ta deg en bolle mot denne hatkampanjen mot menn. Kvinner hadde ikke overlevd på jorden uten oss og hadde heller ikke hatt det så bra son dere har det idag. Vi menn derimot har kun bruk fordere pga graviditet. Hadde det ikke vært for det så hadde vi ikke trengt dere Anonymkode: c3f83...59c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå