Gå til innhold

Ting som faktisk fungerer for å få tykkere hår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg tok Priorin i 6mnd, ingen effekt og sluttet med de. Det som funker for en funker ikke for andre og omvendt. Man må bare prøve seg frem for å finne noe som funker. :) 

Anonymkode: d606b...b83

Også typisk at de skulle være så dyre. 

Anonymkode: b3619...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg støtter absolutt Priorin for sunnere og raskere hårvekst, har brukt det 1 år og ser tydelig forbedring. Tipset av en kollega som har sykt nydelig, langt hår. Hun har opplagt gode gener, men hun sverget til Priorin også. Ja det er litt dyrt, men definitivt verdt det.

Anonymkode: f2d4c...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Også typisk at de skulle være så dyre. 

Anonymkode: b3619...02f

Alle hårpiller er dyre 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 16.53):

Jeg støtter absolutt Priorin for sunnere og raskere hårvekst, har brukt det 1 år og ser tydelig forbedring. Tipset av en kollega som har sykt nydelig, langt hår. Hun har opplagt gode gener, men hun sverget til Priorin også. Ja det er litt dyrt, men definitivt verdt det.

Etter å ha sett på ingredienslisten i et par sekunder er det tydelig at det produktet der må være kjempefarlig for helsa 🤯

Anonymkode: bc583...adc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hjelper på mitt tynne hår:

Vasker ca 1 gang per uke

Bruker alltid redken extreme shampo og Wellaplex som balsam

Har litt olje i tuppene av og til

Tar kosttilskudd pluss ekstra jern

sover på silketrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Etter å ha sett på ingredienslisten i et par sekunder er det tydelig at det produktet der må være kjempefarlig for helsa 🤯

Anonymkode: bc583...adc

Kan du utdype? Har tatt det daglig i 1 år, eneste jeg merker er sunnere hår som er lenger enn noen gang og vokser mer enn før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.7.2017 den 22.05):

en shampoo som stimulerer hårvekst kjøpt på apotek, fikk tykkere hår

Anonymkode: 37cd2...ecf

Den der Fast? En frisør sa til meg en gang at den gjør håret veldig tørt og tynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 27.11.2022 den 12.53):

Er ikke bare det. Flere på Vita.no som skryter av sånne piller...

Anonymkode: 6aa1a...4cf

De får betalt for å selge produkter. Har jobbet der selv. Blir pusha på mersalg, og helsekost er dyrt. Og da kan jeg bare tenke på hvor mye influensere får. Det er en kynisk bransje. 

Anonymkode: b23c6...375

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 7.41):

Tja.. er ikke lege eller får betalt for og spise sunt selv. Gikk frisør yrkesfag, og kapittel 1 i yrkesteori, « hva er hår « og hårets oppbygning» sto det litt om dette. Det var på 90 tallet da, så mulig hår har forandret seg. Det pussige er at alle fancy vitaminbjørner osv inneholder 2 felles ingredienser som er det  vi måtte huske på eksamen at påvirker hårets vekst og sunnhet. Det er sikkert tilfeldig. Trenger ikke kjøpe fancy produkter for og ta tilskudd av biotin og sink, det påvirker håret selv om det ikke er rosa og i dyr i eske. 

Anonymkode: e4cb3...aec

Er så enig i dette. Kastet bort tusenvis på å gå på piller i flere år i et desperat forsøk på å få tykkere hår. Hadde noe effekt i starten, noe jeg tror var placebo. Merkelig hvordan ingen forskning kan underbygge effekten av disse pillene, kun i form av typ "4 av 5 opplever økt hårvekst", som er helt vanlig da placebo ofte har en betydelig effekt i en begrenset periode. Du blir bedre fordi du tror du blir bedre, aån fungerer bare kroppen vår. Og det vet de som produserer og selger dette. Er så lei av en industri som utnytter mennesker.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å tenke på håret, og startet å behandle hodebunnen i stede. Jeg bruker eksfolierende og rensende sjampo og nærende hodebunnsmaske 3 til 4 ganger i uken. Jeg masserer hodebunnen med multi peptide serum hver kveld. Har fått så mye finere hår. 

Anonymkode: 453bc...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannah_ skrev (På 3.7.2017 den 11.07):

mM Kollagen! Funker som f. ;) 

Hvor kjøper du det?

Anonymkode: 90ac9...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg sluttet å tenke på håret, og startet å behandle hodebunnen i stede. Jeg bruker eksfolierende og rensende sjampo og nærende hodebunnsmaske 3 til 4 ganger i uken. Jeg masserer hodebunnen med multi peptide serum hver kveld. Har fått så mye finere hår. 

Legg gjerne ut linker til produkter 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Legg gjerne ut linker til produkter 😄

Disse produktene passer veldig godt til min hodebunn og hårtype. Aveda serien har flere gode produkter. Litt dyre, men verdt det for meg. 

AVEDA invati advanced exfoliating shampoo light 

AVEDA Invati Hair And Scalp Masque

The Ordinary Multi-Peptide Serum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som har prøvd Recrea Forte? Eneste jeg har funnet som har forskningsmessig dokumentert effekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen her som har prøvd Recrea Forte? Eneste jeg har funnet som har forskningsmessig dokumentert effekt. 

Jeg bruker det 😊 Det er jo litt dyrt, men jeg har fått masse småhår som vokser ut. Frisøren min kommenterer at det kommer mye nytt hår. Det må brukes kontinuerlig, skjønner jeg det som. 

Anonymkode: 19717...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg bruker det 😊 Det er jo litt dyrt, men jeg har fått masse småhår som vokser ut. Frisøren min kommenterer at det kommer mye nytt hår. Det må brukes kontinuerlig, skjønner jeg det som. 

Anonymkode: 19717...376

Har du brukt den lenge? Vet du om det er noen bivirkninger? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Den du får tak i i Norge er ren olje. Da må man jo vaske håret hver dag.  Hvem gidder det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (20 minutter siden):

Den du får tak i i Norge er ren olje. Da må man jo vaske håret hver dag.  Hvem gidder det? 

Nei, det er mer et slags serum. Har ikke inntrykk av at håret blir fett av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei, det er mer et slags serum. Har ikke inntrykk av at håret blir fett av det. 

Jeg har det selv og det er kjempefett. Prøvde å få pengene tilbake fra apoteket men det fikk jeg selvsagt ikke. Så det står i badeskapet etter en gangs bruk.  350 kr wasted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (9 timer siden):

Jeg har det selv og det er kjempefett. Prøvde å få pengene tilbake fra apoteket men det fikk jeg selvsagt ikke. Så det står i badeskapet etter en gangs bruk.  350 kr wasted. 

Derfor jeg også ikke ville kjøpe det, du går konstant med fett hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...