AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #21 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (På 29.6.2017 den 10.26): Antall hår på hodet og hårtypen har med gener å gjøre. Ingen produkter eller piller kan endre det. Anonymkode: 348ef...451 For det bestemmer du? Du er lege kanskje? Er maange som skryter av piller! Anonymkode: 6aa1a...4cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #22 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For det bestemmer du? Du er lege kanskje? Er maange som skryter av piller! Anonymkode: 6aa1a...4cf Bare de som får betalt for å skryte av dem Anonymkode: 92926...e4b 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #23 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (På 26.11.2019 den 9.11): Det beste tipset er å vaske det minst mulig. Vasking sliter utrolig mye på håret. Har gitt dette tipset til flere venninner og Gud som håret deres har bedret seg. Anonymkode: 24d5a...faa Men hva gjør man når håret blir fett samme dag som det har blitt vasket? Har prøvd alt og det blir bare mer fetere. Frisør sier det er hormonelt... Anonymkode: 90ac9...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #24 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men hva gjør man når håret blir fett samme dag som det har blitt vasket? Har prøvd alt og det blir bare mer fetere. Frisør sier det er hormonelt... Anonymkode: 90ac9...d88 Prøv en shampo fra apotek, som tar vekk fett fra hodebunnen så vil du se at det ikke blir fett samme dag. Anonymkode: d606b...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #25 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bare de som får betalt for å skryte av dem Anonymkode: 92926...e4b Tja.. er ikke lege eller får betalt for og spise sunt selv. Gikk frisør yrkesfag, og kapittel 1 i yrkesteori, « hva er hår « og hårets oppbygning» sto det litt om dette. Det var på 90 tallet da, så mulig hår har forandret seg. Det pussige er at alle fancy vitaminbjørner osv inneholder 2 felles ingredienser som er det vi måtte huske på eksamen at påvirker hårets vekst og sunnhet. Det er sikkert tilfeldig. Trenger ikke kjøpe fancy produkter for og ta tilskudd av biotin og sink, det påvirker håret selv om det ikke er rosa og i dyr i eske. Anonymkode: e4cb3...aec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #26 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2019 den 20.54): ... Håret vokser ca 3 cm i mnd, det kan falle av h is man stresser mye, og det kan knekke om vi behandler det dårlig. Tar du vare på håret så vil det med tiden blir både langt og fint. Er du normal frisk og ikke gravid så er det bare å ta vare på det og gjør som jeg har skrevet i 1 år fra nå, så er håret ditt fantastisk til neste jul. Anonymkode: d7c0b...67b 🤣 Anonymkode: c8558...9d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #27 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2019 den 20.54): La det vokse ut - stuss det kun 1 cm hver 3- 4 mnd - Veldig slitt? Stuss 3 -4 cm først så begynner du å gjøre som nevt over. - Hver tålmodig Pass på at det ikke knekker av - Olje i tuppene hver dag - Proteinkur 1 gang i uken - Fuktkur 1 gang i uken, 2 hvis du har veldig tørt - Bruk balsamspray i vått hår og børst håret når det er vått og mykt av balsamsprayen. Børst alltid forsiktig - unngå strame frisyrer og hårstrikk - unngå å brenne det med varmeapparat - La det få bli i fred og ligge slik at det ikke blir rivd av av jakker ,smykker elller annet. Sørg for å få riktig næring/vitaminer - Tran - Vitaminer igjennom mat - Kosttilskudd hvis du ikke får nåkk igjennom mat God helse generelt -Ikke gå mye opp eller ned i vekt(hold den stabil) -Ikke stress, pust med magen,finn din måte - sove mer enn 6 timer per natt - pass opp for medisiner med bivirkninger(ppiller) - sørg for å være lykkelig og glad Håret vokser ca 3 cm i mnd, det kan falle av h is man stresser mye, og det kan knekke om vi behandler det dårlig. Tar du vare på håret så vil det med tiden blir både langt og fint. Er du normal frisk og ikke gravid så er det bare å ta vare på det og gjør som jeg har skrevet i 1 år fra nå, så er håret ditt fantastisk til neste jul. Anonymkode: d7c0b...67b Det eneste dette hjelper på er bare kanskje å ikke miste så mye hår. Men hår kan ikke bli tykkere. Man kan ikke plutselig bare få nye hårrøtter. Så dette er jo fullstendig blåst i forhold til hva ts spør om! Hår kan fremstå fyldigere ved å blåse luft i det, men det er ikke mulig at det blir tykkere! Anonymkode: eb7c8...f8a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #28 Del Skrevet 11. september 2022 Hair luxious fungerer bra. Anonymkode: b8d01...d04 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #29 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (På 29.6.2017 den 10.26): Antall hår på hodet og hårtypen har med gener å gjøre. Ingen produkter eller piller kan endre det. Anonymkode: 348ef...451 Så hvorfor er det så mange da som skryter av de pillene? ... Anonymkode: 6aa1a...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #30 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 22.42): Bare de som får betalt for å skryte av dem Anonymkode: 92926...e4b Er ikke bare det. Flere på Vita.no som skryter av sånne piller... Anonymkode: 6aa1a...4cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #31 Del Skrevet 29. november 2022 Hair luxious. Jeg har fått ett knall bra resultat på fjerde måneden. Anonymkode: b8d01...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #32 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hair luxious. Jeg har fått ett knall bra resultat på fjerde måneden. Anonymkode: b8d01...d04 Så du anbefaler dem? Tar du 1 eller 2 om dagen? Anonymkode: d606b...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #33 Del Skrevet 29. november 2022 Kalsium med vitamin d hjalp for meg 😊 gjorde neglene sterkere og Anonymkode: 4f4d6...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjemor74 Skrevet 29. november 2022 #34 Del Skrevet 29. november 2022 (endret) Jeg har seriøst prøvd ALT ifht håret; få det tykkere, sunnere og lenger. Mitt hår har alltid vært tynt, fliset seg opp og brakk av etter en viss lengde -som var ca til skulder. Perioder med mye stress, graviditet/barsel, sykdom etc påvirket det enda mer negativt. I tillegg var jeg så dum at jeg røyket ganske mye over flere år -som definitivt også påvirket håret negativt 8fikk ikke nok oksygen/næring) Jeg har i till forøkt en rekke produkter (kurer, tilskudd, shampooer osv) som "garanterte" hårvekst/volum. Og jeg har prøvd alt over tid -da det tar 3-6 mnd før man faktisk ser effekt på håret (både positive og negative effekter). Jeg tørr ikke engang tenke på hvor mye penger jeg har brukt på dette, i tillegg til div typer extensions.. Så.., etter mye prøving og feiling har jeg funnet hva som fungerer på meg: * vaske håret maks 2 ganger pr uke (mer enn det gir unødvendig slitasje) * 1 proteinkur i uken + 1 fuktkur i uken * Bruker aldri føner eller rettetang. De få gangene jeg gjør det, bruker jeg varmebeskyttelse *invisterer i gpde hårprodukter som er for mitt problem som er tynt hår som brekker av: Kerastase Genesis serien har klar effekt (shampoo, balsam, kur og serum) * Unngår stramme strikker etc * Priorin kosttilskudd (eneste av alle typer hårvitaminer som faktisk gor gODE resultater -håret er mye sunnere, vokser mer og fortere. Men det tok 6 måneder før jeg kunne virkelig se effekten. Men Priorin funker faktisk! Og jeg har tidligere prøvd alt; hairluxios, ren b-vitamin, hairvolum, hairfinity (selges kun i usa) og alle andre varianter som lover effekt på håret) Men priorin gir faktisk resultat! Håret er lenger enn noen gang (nå ned til bh-streken bak på ryggen) og blankere/sunnere Greia er; gener legger føringen for type hår, vekst etc. Så det er dessverre sånn det er; noen har tykt hår som vokser som ugress, andre har tynt, flisete hår som knapt vokser. Men det er 2 fokus du kan ha for å optimalisere kvaliteten på håret ditt: Påvirkning innenifra: Det er sykt mye jukseprodukter som lover resultater i form av hårvekst og volum som er bullshit. Viktigste er å leve sunt (få i seg sunn mat, nøtter, fisk, tran, frukt og grønnsaker), drikke masse vann, ikke røyke, sove nok osv. Altså ha fokus på det som påvirker hårkvaliteten innen i fra. Dette fremmer hårvekst og til en viss grad volum. Riktig og nok næring! Påvrikning utenifra påvirker mer kvaliteten på håret; unngå unødvendig slitasje, gi riktig pleieprodukter. Jeg er strålende fornøyd med kerastase Genesis produktene. I tillegg alltid leave inn produkter (som feks redken extreme) og litt olje i hårtuppene + gode hårkurer. Klipper minst mulig, men klipper ca 2-3 cm hver 3 mnd for å unngå slitte/splittede tupper. Unngår alt som sliter på håret som rettetang, stramme strikker etc. Dette + tilskudd av Priorin gitt stor effekt for meg -uten tvil. Håret vokste omtrent ikke, bare brakk av og fliset seg opp). Men det tar TID å se resultater. Så man må være konsekvent over tid for å se effekt. Endret 29. november 2022 av Tonjemor74 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #35 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (På 29.6.2017 den 10.26): Antall hår på hodet og hårtypen har med gener å gjøre. Ingen produkter eller piller kan endre det. Anonymkode: 348ef...451 Stimulere til økt hårvekst er likevel mulig. Man mister gjerne opptil 100-200 hårstrå pr dag. Da er det en fordel om håret vokser raskt ut fordi det vil bidra til tykkere hår. Anonymkode: 51cae...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #36 Del Skrevet 29. november 2022 Tonjemor74 skrev (2 timer siden): Jeg har seriøst prøvd ALT ifht håret; få det tykkere, sunnere og lenger. Mitt hår har alltid vært tynt, fliset seg opp og brakk av etter en viss lengde -som var ca til skulder. Perioder med mye stress, graviditet/barsel, sykdom etc påvirket det enda mer negativt. I tillegg var jeg så dum at jeg røyket ganske mye over flere år -som definitivt også påvirket håret negativt 8fikk ikke nok oksygen/næring) Jeg har i till forøkt en rekke produkter (kurer, tilskudd, shampooer osv) som "garanterte" hårvekst/volum. Og jeg har prøvd alt over tid -da det tar 3-6 mnd før man faktisk ser effekt på håret (både positive og negative effekter). Jeg tørr ikke engang tenke på hvor mye penger jeg har brukt på dette, i tillegg til div typer extensions.. Så.., etter mye prøving og feiling har jeg funnet hva som fungerer på meg: * vaske håret maks 2 ganger pr uke (mer enn det gir unødvendig slitasje) * 1 proteinkur i uken + 1 fuktkur i uken * Bruker aldri føner eller rettetang. De få gangene jeg gjør det, bruker jeg varmebeskyttelse *invisterer i gpde hårprodukter som er for mitt problem som er tynt hår som brekker av: Kerastase Genesis serien har klar effekt (shampoo, balsam, kur og serum) * Unngår stramme strikker etc * Priorin kosttilskudd (eneste av alle typer hårvitaminer som faktisk gor gODE resultater -håret er mye sunnere, vokser mer og fortere. Men det tok 6 måneder før jeg kunne virkelig se effekten. Men Priorin funker faktisk! Og jeg har tidligere prøvd alt; hairluxios, ren b-vitamin, hairvolum, hairfinity (selges kun i usa) og alle andre varianter som lover effekt på håret) Men priorin gir faktisk resultat! Håret er lenger enn noen gang (nå ned til bh-streken bak på ryggen) og blankere/sunnere Greia er; gener legger føringen for type hår, vekst etc. Så det er dessverre sånn det er; noen har tykt hår som vokser som ugress, andre har tynt, flisete hår som knapt vokser. Men det er 2 fokus du kan ha for å optimalisere kvaliteten på håret ditt: Påvirkning innenifra: Det er sykt mye jukseprodukter som lover resultater i form av hårvekst og volum som er bullshit. Viktigste er å leve sunt (få i seg sunn mat, nøtter, fisk, tran, frukt og grønnsaker), drikke masse vann, ikke røyke, sove nok osv. Altså ha fokus på det som påvirker hårkvaliteten innen i fra. Dette fremmer hårvekst og til en viss grad volum. Riktig og nok næring! Påvrikning utenifra påvirker mer kvaliteten på håret; unngå unødvendig slitasje, gi riktig pleieprodukter. Jeg er strålende fornøyd med kerastase Genesis produktene. I tillegg alltid leave inn produkter (som feks redken extreme) og litt olje i hårtuppene + gode hårkurer. Klipper minst mulig, men klipper ca 2-3 cm hver 3 mnd for å unngå slitte/splittede tupper. Unngår alt som sliter på håret som rettetang, stramme strikker etc. Dette + tilskudd av Priorin gitt stor effekt for meg -uten tvil. Håret vokste omtrent ikke, bare brakk av og fliset seg opp). Men det tar TID å se resultater. Så man må være konsekvent over tid for å se effekt. Jeg tok Priorin i 6mnd, ingen effekt og sluttet med de. Det som funker for en funker ikke for andre og omvendt. Man må bare prøve seg frem for å finne noe som funker. Anonymkode: d606b...b83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #37 Del Skrevet 29. november 2022 Graviditet er det eneste som funker fjell! Fikk dobbelt så tykt hår, fantastisk! Anonymkode: b895b...c89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #38 Del Skrevet 29. november 2022 Vasker der bare en gang i uka med olaplex. Var i svømmehallen og glemte shampoo, så lånte en billig shampo, håret mitt ble fett på 3 dager 😑 Anonymkode: 0ee05...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 29. november 2022 #39 Del Skrevet 29. november 2022 Dutasteride hjelper i alle fall mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #40 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så du anbefaler dem? Tar du 1 eller 2 om dagen? Anonymkode: d606b...b83 2 om dagen. Ja det anbefales. Anonymkode: b8d01...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå