Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #1 Del Skrevet 5. januar 2005 Hannhunden min er nå 10 måneder, og løfter ikke på beinet enda når han tisser, sitter der som da han var 8 uker gammel. Kommer han ikke til å løfte på beinet? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 6. januar 2005 #2 Del Skrevet 6. januar 2005 Joda, det gjør han. Min begynte heller ikke da han skulle, mener å huske at han var 10-11 måneder. Jeg bekymret meg også for det, men da han først begynte å lette på foten, ville det ingen ende ta. Ta det med ro, det skjer tidsnok, tro du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Skrevet 6. januar 2005 #3 Del Skrevet 6. januar 2005 Han kommer sikkert til å løfte på beinet vofsen din også Likevel finnes det hannhunder som faktisk ikke løfter på beinet. Hilsen Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #4 Del Skrevet 6. januar 2005 Har hørt meg litt rundt nå, og snakket med en som har en 9 år gammel hannhund som heller aldri har løftet på beinet, så man får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 6. januar 2005 #5 Del Skrevet 6. januar 2005 Min begynte da han var 6 mnd, men broren hans begynte ikke før etter han var blitt 1 år. Jeg husker jeg syns det var veldig søtt da han gjorde det første gang, litt ustø på bena. tihi. Har hørt teorier om at hannhunder som vokser opp med andre hannbikkjer kan være tregere med å løfte på bakbena. Men det er bare en teori.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 6. januar 2005 #6 Del Skrevet 6. januar 2005 Vår lille tass begynte å løfte på foten når han var 4 mnd gammel. Det er forskjell fra hund til hund, så ikke bekymre deg om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi Skrevet 6. januar 2005 #7 Del Skrevet 6. januar 2005 Vår var nesten året før han begynte å løfte på beinet. Og da han skulle forsøke seg, fant han et tre, støttet seg mot det og tisset UTOVER!! Så rimelig dumt ut, men han har skjønt opplegget nå, og nå er han 1 1/2. Ta det med ro - noen er bare litt tregere enn andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 8. januar 2005 #8 Del Skrevet 8. januar 2005 Det kommer nok. Men det er kanskje like greit at de ikke er så tidlige. Er de tidlige å løfte på beinet, er de ofte også dominante og litt tøffe i trynet. Selv om untak nok finnes. Små hunder er kanskje raskere enn store til å løfte på foten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 11. januar 2005 #9 Del Skrevet 11. januar 2005 Tror også det kan variere mellom hunderaser. Og så er det jo litt som løpetid (og kjønnsmodning hos oss også), det er individuelle forskjeller når bikkjene kommer i puberteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #10 Del Skrevet 11. januar 2005 Er det en fordel at de løfer benet? De får da tisset på andre måten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 11. januar 2005 #11 Del Skrevet 11. januar 2005 Fordel og fordel. Jeg ser på det som en måte å tøffe seg på, det er jo en markering. Noen tisper løfter benet når de tisser, og da er de gjerne dominante. Hunder klarer fint å tisse uten å løfte det, så jeg ser ikke nødvendigvis på det som en fordel. Er de dominante, så følger det gjerne problemer med det. uten at det har direkte med tissingen å gjøre selvsagt, men at da den løftede foten er et tegn på at de er tøffe. Eh, dette ble da forferdelig rotete ! :oops: *liste meg av gårde og gjøre noe annet tror jeg* Jeg vet så godt inni hodet mitt hva jeg mener, men det såg helt rotet ut når jeg prøvde skrive det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 12. januar 2005 #12 Del Skrevet 12. januar 2005 Bambi skrev: Vår var nesten året før han begynte å løfte på beinet. Og da han skulle forsøke seg, fant han et tre, støttet seg mot det og tisset UTOVER!! Ser det for meg Hunden min begynte å løfte på foten da han var noen måneder. Nå løfter han den så høyt at det ser ut som han holder på å tippe over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå