Gå til innhold

Visste ikke at jeg var plus size før i dag😒

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ha ha. Minner meg om da jeg skulle kjøpe en topp i strl 38 også sier hun som jobber der. Den passer ikke. Den passet den, det visste jeg men hun bare nei... ikke snakk om. :riste::ler: 

Hun er også polsk. 

Anonymkode: 87ac4...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
19 timer siden, Simbyxor skrev:

Har du noe imot folk som bruker 44+?

Hvordan kan Ts ha noe i mot det når hun nesten bruker det selv? Hvis noen bruker 44+ på big is beautiful avdelingen så er jo det for store folk uten at det er noe galt med det. :) Jeg syns ikke det gjør noe altså. Hun mente det ikke for å være slem. Kanskje hun mente seg selv? 

Anonymkode: 87ac4...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Stygt sagt av henne, prater hun ofte uten å tenke?

Hvorfor er det det? Det er ikke min type måte å snakke på men det virker som om at hun snakket om seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Hvorfor er det det? Det er ikke min type måte å snakke på men det virker som om at hun snakket om seg selv. 

Hun kalte jo venninnen, indirekte feit. Det syns jeg ikke er særlig pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always." 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg liker ikke overvektige mennesker da de fleste av disse er late med dårlige holdninger

Anonymkode: dc16e...6c8

:balltre:

Anonymkode: 53c0b...99e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hørtes litt ut som hun prøvde å såre deg med vilje. 

Når jeg shopper med vennene mine bryr vi oss ikke om størrelsen til hverandre.. den vet vi jo selv 

Anonymkode: ec2b3...92f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg liker ikke overvektige mennesker da de fleste av disse er late med dårlige holdninger

wow. :spy:

Anonymkode: 05325...e5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker 40-42 og liker at klærne sitter løst, så jeg kunne sikkert brukt 38 i med figursittende plagg.

Anonymkode: c4e77...f92

Hvorfor i all verden ønsker noen bruke klær som er opp til to størrelser for store? Det handler ikke om komfort, det er slaskete.Selvsagt trodde hun du hørte til i de store størrelsene, det er jo det du kler deg i.. Det er jo slik det ser ut når man deiser rundt i tøy som ikke passer. 

Anonymkode: 92eee...6e5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun prøvde åpenbart å hjelpe deg med å finne det hun trodde var riktig, ærlig feil.

Anonymkode: 4e47b...52c

Man vet vel selv best hva som passer ens egen kropp. Det var jo ikke slik at TS spurte venninnen om råd. Dette sa hun helt uoppfordret. Veldig unødvendig etter min mening. 

Anonymkode: 2b144...2ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men har venninnen nedsatt syn da altså? 

Hvis TS passer inn i størrelse 38 er det jo ganske åpenbart at man ikke trenger å gå i plus size avdelingen, som er 44 og oppover. 

Anonymkode: e14f2...ea7

Det kan være forskjell på oventil og nedentil. Jeg har V-figur, og passer bukser i str 36-38. Oventil må jeg alltid ha str 42 fordi jeg er bred over skuldrene og har stort brystparti. 

Om jeg var 10 kilo lettere enn jeg er nå (og nå er jeg normal størrelse), så måtte jeg fortsatt ha str 42 oventil. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden ønsker noen bruke klær som er opp til to størrelser for store? Det handler ikke om komfort, det er slaskete.Selvsagt trodde hun du hørte til i de store størrelsene, det er jo det du kler deg i.. Det er jo slik det ser ut når man deiser rundt i tøy som ikke passer. 

Anonymkode: 92eee...6e5

Unnskyld meg, du vet ingenting om hva slags plagg jeg bruker eller hvordan jeg setter sammen antrekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, du vet ingenting om hva slags plagg jeg bruker eller hvordan jeg setter sammen antrekk.

det tenkte jeg også, men så tenker jeg at uansett hvor flink du er å sette sammen er tøyet to størrelser for stort - og det tror jeg også vil vise og gi inntrykk av at du er større enn du kanskje er?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at Ts har tatt seg nær av det der. Da er man hårsår syns jeg. Du har vel spurt om det da vel? Hun har jo ikke kalt deg det. Hun ba deg bare gå på en annen avdeling. :) 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

TS; hvordan er venninnen din i kroppen da? Er dere lik eller er hun vesentlig mindre? 

Jeg shoppet med en veldig liten og petitt venninne engang (hun sleit med anoreksi, og var kortvokst og spebygd i utgangspunktet..) - På en skoforetning pekte hun på et par sko og flirte og lo over "Hvor sinnsykt svære de var" (hun brukte selv str 35-36) og skoene var i strl 41 (som er min størrelse faktisk..) 

Jeg tror ikke min venninne mente noe vondt med det, hun, fra sitt perspektiv, synes damesko i strl 41 var "massive".

Nå skal det sies at hun visste ikke hva slags skostørrelse jeg brukte, så det var ikke en direkte henvisning til meg. Men om din venninne har en kropp som viker mye fra din, enten at hun er veldig liten, eller veldig stor, så kanskje dette kan gjøre at hun ser ting ut ifra sitt perspektiv, slik som min venninne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje TS har uttrykt sine meninger om "late folk med dårlige holdninger" før, og venninna følte for å sette henne på plass.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bedre å være tjukk på kroppen enn tjukk i huet! :klaske:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, rikoChett skrev:

Kanskje TS har uttrykt sine meninger om "late folk med dårlige holdninger" før, og venninna følte for å sette henne på plass.

Om du ser på kodene ser du at det innlegget du refererer til ikke er skrevet av meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow... og du har ikke dårlige holdninger mener du? Patetisk!

Anonymkode: 3bf26...ea4

Traff noen et sårt punkt? :fnise:

Anonymkode: 71cee...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...