AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Del Skrevet 27. juni 2017 Dere som fikk etterbetalt for tidligere år, fikk dere skattesmell året etter utbetalingsåret? Anonymkode: 3ad4a...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #2 Del Skrevet 27. juni 2017 Jeg fikk beskjed om at jeg vil få igjen masse på skatten til neste år. Iogmed at jeg har betalt 40% skatt av alle etterbetalingene jeg har fått i år. Siden man ikke skal betale så mye i skatt vil en del fåes igjen ved neste skatteoppgjør. Anonymkode: 737cc...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Del Skrevet 27. juni 2017 Det var godt å høre. Selv ble jeg forhåndstrukket 44% skatt. I brevet jeg fikk, stod det at jeg måtte skattelegges av utbetalingen i år, men den utbetalingen er allerede skattet 44%, så det brevet skjønte jeg ingenting ab. Anonymkode: 3ad4a...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #4 Del Skrevet 27. juni 2017 av skulle det stå. Anonymkode: 3ad4a...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Del Skrevet 27. juni 2017 Nei, de tok det med i beregningen på det de sendte til skatteetaten. Fikk vel igjen rundt 3000 på skatten det året. Anonymkode: edf53...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå