AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Del Skrevet 27. juni 2017 Jeg ser denne kommentaren poppe opp med jevne mellomrom, og jeg må bare spørre - er det én person som skriver disse kommentarene, eller er det en vitsetrend som flere har slengt seg på? Jeg så nylig en bruker poste den kommentaren, etterfulgt av "sorry måtte bare ", så det kunne være artig å vite om det er enda flere forskjellige brukere som har postet den kommentaren. Selv har jeg vurdert å gjøre det, men aldri gjort det. Jeg blir ikke helt enig med meg selv om jeg skal synes de er irriterende eller morsomme - jeg lander nok på at de er begge deler. Kanskje ville jeg endog savne dem om de forsvant. De er et uvelkomment tilskudd til en ofte opphetet debatt, men ja, det er godt mulig jeg ville savnet dem, dumme som de er. Anonymkode: 0701c...6dd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 27. juni 2017 #2 Del Skrevet 27. juni 2017 Det er lenge siden den var morsom, den er totalt oppbrukt. Om det er en eller flere brukere vet jeg ikke, men disse tulleinnleggene har gjerne et fast antall oppstemmer. Så enten er det flere, eller så er det en person med flere brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Del Skrevet 27. juni 2017 Nå får det være nok, _ er en heders _ er en heders kommentarAnonymkode: dd235...6e5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #4 Del Skrevet 27. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå får det være nok, _ er en heders _ er en heders kommentar Anonymkode: dd235...6e5 hihi. Lenge siden jrg har fnist av noe. Hedersmann/kvinne er morsomt.. Anonymkode: af466...3dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine Grang Skrevet 27. juni 2017 #5 Del Skrevet 27. juni 2017 (endret) Spam. Endret 27. juni 2017 av Hermine Grang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 27. juni 2017 #6 Del Skrevet 27. juni 2017 Synes den er morsom, jeg. Den setningen hører liksom til her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #7 Del Skrevet 27. juni 2017 hæ ? Anonymkode: cdbf5...b7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 27. juni 2017 #8 Del Skrevet 27. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser denne kommentaren poppe opp med jevne mellomrom, og jeg må bare spørre - er det én person som skriver disse kommentarene, eller er det en vitsetrend som flere har slengt seg på? Jeg så nylig en bruker poste den kommentaren, etterfulgt av "sorry måtte bare ", så det kunne være artig å vite om det er enda flere forskjellige brukere som har postet den kommentaren. Selv har jeg vurdert å gjøre det, men aldri gjort det. Jeg blir ikke helt enig med meg selv om jeg skal synes de er irriterende eller morsomme - jeg lander nok på at de er begge deler. Kanskje ville jeg endog savne dem om de forsvant. De er et uvelkomment tilskudd til en ofte opphetet debatt, men ja, det er godt mulig jeg ville savnet dem, dumme som de er. Anonymkode: 0701c...6dd Det var meg, og det er ikke jeg som poster den jevnlig nei Synes den er morsom, ler like godt hver gang 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 27. juni 2017 #9 Del Skrevet 27. juni 2017 @Cyrus du er vel en liten synder her..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #10 Del Skrevet 27. juni 2017 Jeg synes det er morsomt hver gang elsker sånne dumme vitser Anonymkode: 505dc...49a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #11 Del Skrevet 27. juni 2017 Kan noen forklare? Anonymkode: a9091...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 27. juni 2017 #12 Del Skrevet 27. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen forklare? Anonymkode: a9091...216 En kjent person/omtalt person blir diskutert i negative ordelag på kg. Eks Tone Damli Etter en liten stund kommer en ab og sier "nå er det nok! Tone Damli er en hederskvinne!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #13 Del Skrevet 27. juni 2017 Takk Anonymkode: a9091...216 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 28. juni 2017 #14 Del Skrevet 28. juni 2017 8 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: @Cyrus du er vel en liten synder her..? Heiheihei!! Det var snakk om ETT tilfelle! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 28. juni 2017 #15 Del Skrevet 28. juni 2017 Ikke gøy, og svært irriterende. Men det er vel litt trolling i oss alle, så jeg skal ikke rette pekefinger mot noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #16 Del Skrevet 28. juni 2017 Nå får det være nok! KG er et seriøst forum! Anonymkode: 162d7...901 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #17 Del Skrevet 28. juni 2017 Har sett også hederstråder og hederssykdommer. Noen har det i alle fall gøy. Anonymkode: 41c5b...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 28. juni 2017 #18 Del Skrevet 28. juni 2017 Synes egentlig det er litt morsomt jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 28. juni 2017 #19 Del Skrevet 28. juni 2017 Synes det er litt morsomt og fniser litt hver gang jeg har sett kommentaren men håper den som i utgangspunktet pleide å si det har litt selvironi og også synes det er gøy 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. juni 2017 #20 Del Skrevet 28. juni 2017 Var morsomt i starten, men nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg