Gå til innhold

Tar dere bilder av ukjente?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der stemmer ikke altså. Journalist for kvinneguiden da eller? Du er en kreativ sjel. Det skal du ha. 

Anonymkode: fb448...4ab

Hva er det som ikke stemmer? 

Anonymkode: e3134...5b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Eh. Er det ikke litt vanskelig å vite om folk tar Selvfies eller bilde av andre? Ungdommer spesielt driver jo med det hele tiden. Da har de jo kamera den veien.

Det er lov til å ta bilder på offentlig plass. Men det er da toppen av frekkhet å stille seg opp for å ta bilde av en person? Skjønner at det er helt uakseptabelt om det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tar dere tingene dere skriver i fra? Er det ikke bedre å diskutere på foto.no eller sider relatert til alt dette? :) Da får dere sikkert et bedre svar også. Nå diskuterer man Snapchat og bilder her, ikke alt mulig annet. Du kan sikkert lage dine egen tråd om alt dette så får du et bedre svar. :)

Jeg tror det er en bedre ide. 

Nøyaktig HVA er problemet ditt? Du liker ikke at folk tar bilder av deg fordi du ikke liker det og lager en egen tråd, og når man sier noe så bør man heller opprette en egen tråd fordi svarene ikke passer deg?! 

Anonymkode: 933e1...24a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Du er forutinntatt altså. Kan ikke du logge deg inn på sider mer passende for deg. Russisnwomen.no eller forutinntattesurefolk.no 

Med tanke på svarene du gir så burde nok du logge deg inn på mer passende sider selv....

Anonymkode: f478b...1a4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nøyaktig HVA er problemet ditt? Du liker ikke at folk tar bilder av deg fordi du ikke liker det og lager en egen tråd, og når man sier noe så bør man heller opprette en egen tråd fordi svarene ikke passer deg?! 

Anonymkode: 933e1...24a

Nei. Fordi at da får du svar på det du lurer på. Det må jo være bedre for deg det. 

Anonymkode: 59fc6...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi jo noe så fint som et frontkamera på mobilen, hvor man tar selfies og det fort ser ut som om man tar bilde andre veien. Det skjer ofte med meg, folk tror jeg tar bilder av de, men egentlig tar jeg bilder med frontkameraet. Ellers er folk også veldig glad i å stille seg akkurat der jeg skal ta bilde, og da blir de jo såklart med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Folk tar ofte bilder av meg også - men svaret på hvorfor er veldig enkelt. Jeg er veldig tjukk. Dette er en av grunnene til at jeg har sluttet å gå ut av huset mitt. Takk og pris for at man kan handle ting på nett.

Anonymkode: f8de0...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er faktisk fullt lovlig å ta bilde av folk i det offentlige. Å publisere bildene derimot er en annen sak.

Anonymkode: ce986...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...