AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Del Skrevet 27. juni 2017 Det har nå gått 33 dager siden jeg hadde sist mens. Det bruker være ca 28 dager imelllom. Jeg kjenner heller ingen spesielle tegn til mens skal kommr heller; ingen murringer i mage og korsrygg. Har kun ømme bryster. Jeg har tatt graviditetstest men den ser ut til å være negativ. Kan det fortsatt være håp eller hva tror dere? :/ Anonymkode: 6d3b9...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #2 Del Skrevet 27. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har nå gått 33 dager siden jeg hadde sist mens. Det bruker være ca 28 dager imelllom. Jeg kjenner heller ingen spesielle tegn til mens skal kommr heller; ingen murringer i mage og korsrygg. Har kun ømme bryster. Jeg har tatt graviditetstest men den ser ut til å være negativ. Kan det fortsatt være håp eller hva tror dere? :/ Anonymkode: 6d3b9...295 Prøv å teste om noen dager igjen? Eller så kan det hende du har ømme pupper fordi mensen er på vei? Anonymkode: 0ae39...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Del Skrevet 27. juni 2017 Det er jo alltid håp, men jeg har ikke opplevd negative tester som har vært feil iallefall. Mensen har kommet før eller siden. Du har ikke så mye annet valg enn å vente til mensen kommer, eventuelt teste om en ukes tid om det ikke skjer noe. Anonymkode: 663ed...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #4 Del Skrevet 27. juni 2017 Hadde samme problem som deg. Var en uke over Ikm. Jeg kastet opp og var mye svimmel og dårlig. Ømme bryster osv. Fikk mange negative tester, skulle til å ringe legen og be om time til blodprøve. Skulle bare på do før jeg ringte, så kom mensen. Og jeg har aldri kjent sånn smerter under mensen før. Sikkert ikke dette du vil høre. Men ta en test til om noen dager. Anonymkode: 8eb53...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Del Skrevet 27. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har nå gått 33 dager siden jeg hadde sist mens. Det bruker være ca 28 dager imelllom. Jeg kjenner heller ingen spesielle tegn til mens skal kommr heller; ingen murringer i mage og korsrygg. Har kun ømme bryster. Jeg har tatt graviditetstest men den ser ut til å være negativ. Kan det fortsatt være håp eller hva tror dere? :/ Anonymkode: 6d3b9...295 Jeg er i samme båt som deg. Hadde dag 28 sist. Nå er jeg på dag 33 uten at noenhqr hendr. Gravidtest negativ. Mensen hvor er du? Men så har jeg pcos da, men pleier da likevel å få regelmessig mensen Anonymkode: d7eea...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #6 Del Skrevet 28. juni 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i samme båt som deg. Hadde dag 28 sist. Nå er jeg på dag 33 uten at noenhqr hendr. Gravidtest negativ. Mensen hvor er du? Men så har jeg pcos da, men pleier da likevel å få regelmessig mensen Anonymkode: d7eea...246 Problem løst. Mensen kom 2 min etter jeg skrev innlegget:p. typisk. Men så har jeg ihvertfall fått et svar. Så får vi heller forberede neste prøveperiode. Selv om det suger. Skulle så gjerne fått det til nå. .! Hva med deg, har du fått mensen enda? Anonymkode: 6d3b9...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå